1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Victor

Victor Guest

Wat is er eigenlijk met Jan? Klonk nogal spannend. :+ Heb niet kunnen kijken.

2. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt, ik heb het gisteren gezien met primordial dwarfism oid. En het was me niet eens opgevallen dat Jan er niet was! Maar ik heb me eigenlijk niet echt geergerd aan Jensen, en zonder Jan is het ook wel een stuk serieuzer. Hoewel Jensen soms toch niet echt serieus overkomt, zoals gisteren ook over die dwergjes 'It touched my heart', hij zal het best menen hoor maar het komt uit zijn mond iets minder geloofwaardig over.

3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij gaat altijd zo slijmen als er gehandicapten komen. en jan moet terugkomen.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jan is naar de radio. Dus die blijft weg. Traantje erbij enzo blablabla..

Wat ik vooral opvallend vond is het nieuwe seizoen starten met Gerard Joling als gast.. I mean.. C'mon.. :{

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het al steeds minder interessant worden, elke dat hetzelfde trucje, maar nu vind ik de lol er toch wel een beetje af. Dat zogenaamd groffe, terwijl hij bij die dwergen continu zo'n dom stemmetje opzet om te vertellen hoe geweldig hij het allemaal vond. (best lullig: 'dus je bent nog geen meter? wow, dat is geweldig' )

Deel Deze Pagina