1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet lelijk maar Idols is gewoon commerciele troep :confused:

2. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het niet met jullie eens, hij kan best zingen en hoewel ik niet van zijn soort muziek houd, ga ik hem niet lopen afkraken. Die jongen is 15 en heeft meer bereikt dan jullie...
    En zingen kan hij echt wel, hij is echt niet alleen maar door gegaan op zijn looks. Hij heeft alleen een ander stemgeluid dat je niet zo gewend bent.
    Maar goed als jullie hem willen afkraken mag je dat zelf weten. Ik vind het alleen knap van hem dat ie zover gekomen is.

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Uit die Idols van Engeland zijn tenminste goede 'idols' gekomen.. Jamai kan misschien wel goed zingen maar hij ziet er eerder uit als pipo :+ de clown dan een 'idol'. Hij gedraagt zich ook als een echte :+ wat me behoorlijk iriteert. Die Jim die heeft het mee dat hij er goed uit ziet maar zijn stem!? aargghh :{ dit noem je toch geen zingen en dus al helemaal géén 'idol'! Ik zal je één ding zeggen: Idols NL was puur commercieel en oplichterij! Als Nederland niet zoveel jim-fan-kreisende-tiener-meisjes had, had Hind misschien wel gewonnen want zij verdiende het, goede stem enz.! Dus volgend jaar krijg je weer precies hetzelfde liedje :{

4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de enige die het goed heeft aangepakt is Roger....van Intwine, ook de enige die een beetje goede muziek maakt.....want Jamai heeft wel gewonnen, maar hij is wel dik geflest met dat contract van hem.....hij krijgt ook niet veel meer dan een hongerloontje

5. masterape

masterape Guest

Ik zou wel blij zijn met zón uiterlijk. En zinguh kan hij ook wel een beetje, want al was het een kei lekker ding(jonguh meisjes)maar hij kon niet zinguh werd er ook niet op hem gestemt. Maar bij mij staan hind, dewi en roger bovenaan.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2003
  6. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een en al shit bij dat idols.
    ze houden eerst de voor rondes waar ze de goeie er uitpikken
    daarna laten ze de mensen de beste zangers van dat idols gebeuren weg stemmen en laten de slechte zangers winnen.

volgens mij is het tegenwoordig ook beter als je 2e word in zo'n idols programma dan dat je 1e word, want de jeugd wil volgens mij liever jim dan jamai.
    en die gareth gay ofzo is ook bekender dan die winnaar van de engelse idols.:confused: :confused: :confused:

7. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    die jim die zingt net alsof die last van ze keel heb.
    ik vind hem heel iritant.
    zo das mijn mening.

8. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie besteden wel veel aandacht aan iemand die jullie niet mogen he? :p Jaloers? :D

Anyways, ik vond Jim altijd een van de betere kandidaten, hij had de uitstraling van een Idol, hij had de fans al lang voordat ie echt een beetje doorbrak en zijn stem is helemaal niet zo slecht als jullie beweren... Hij zingt gewoon de verkeerde liedjes.

Want dat liedje van de RHCP deed ie idd wel goed.

Jamai kan ik niet uitstaan... dik varken die niet kan zingen. :+

9. masterape

masterape Guest

Ben ik wel met je eens. Ik vond jessie goed, en die ene van de jaren 70 ofzo?

10. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    dat jessie liedje he waar komt dat vandaan want ik ken dat maar ik weet niet meer waarvan..

11. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, okee. Jim is eigenlijk gewoon een mazzelpik en misschien heeft ie wel talent, maar ik merk daar niets van. Eigenlijk heeft hij ook geen gave jeugd, want hij zit voor de komende 3 jaar vast aan een muziek contract en overal waar die komt wordt ie aangesproken. Ben ik even blij dat ik alleen op tv ben geweest toen ik meedeed met de Radio Control Race van Fox Kids 8)

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nee daar moet je blij mee zijn...:{ WOOT!!!racen.....:{

13. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    jim is een loser die echt niet (en dan bedoel ik echt niet) kan zingen!!!

14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Jim kan misschien wat minder zingen dan Jamai, Hind, etc., maar hij heeft een ander, heel groot talent. Hij heeft een bepaalde uitstraling/charme waar elk meisje/vrouw voor valt, en daar is het mannelijke deel van Nederland jaloers op...

15. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Bovendien heette het programma ook niet voor niets "Idols", in plaats van "wie kan er het beste zingen"...

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    de genen die niet op hem vallen vinden hem een homo.......en dat is niet alleen t mannelijk deel van Nederland.....duzzz

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik val ook niet op em, maar volgens mij is hij geen homo...tis toch net uit met z'n vriending (tsja...ik vang ook alleen maar dingen op, s'cuse me if i'm wrong :)) en als mensen zich willen laten meeslepen door de hype en zich daar goed bij voelen....so be it....Als mensen iedere hype die er is willen afzeiken (hoe goed dan ook: Matrix 1, Harry Potter ;), xbox/gamecube/PS2 [meestal 2 van de 3], ehm...verder weet ik ff geen goed hype ;)) en zich daar goed bij voelen....SO BE IT.....laat iedereen lekker doen waar die zelf zin in heeft en trek 't je niet zo aan...ik bedoel, die jonge vond het leuk om aan dat programma mee te doen, en hij werd gehyped, en hij leek 't leuk te vind (kan het niet zeker weten natuurlijk...ik ben Jim niet....NEE, ECHT niet ;)), en nu is tie bekend, heeft een hitje, etc. wees blij voor die jonge, ga nou niet zeggen van hij is homo ofzo, laat iedereen lekker in zijn of haar waarde en kap met die (voor)oordelen....kthxbye :)

18. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Hij vind zingen leuk dus voor hem is het zeker wel een gave jeugd..

Hij heeft het in elk geval verder geschopt dan welke 15-jarige Nederlander dan ook, dus hoezo geen leuke jeugd? Die gast rijdt over 5 jaar in een dikke BMW/Mercedes...

19. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    en waar betaald ie dat van....???

hoeveel geld denk je dat hij krijgt v an de platenmaatschappij, idols organisatie ed???

ik zal je zeggen, dat is niet veel

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hebben jullie het duitse/oosterijkse idols gezien?? Dat is echt grappig, maar wel heel erg triest. Ik zag dat es op wintersport, maar die lui PLAYBACKEN!! serieus! Op tv gaan die lui daar playbacken, en ze deden het nog slecht ook!!!

Deel Deze Pagina