1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    rare jongens, die duitsers

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is van Joshua Kadison en het heet dus Jesse

3. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet nie. Ik vond idols een van de leukste programma's op de tv. Was echt grappig om van die idioten in de voorrondes te zien. Daarna heb ik nie meer gekeken. Naja die jim en jamai intresseren me echt niet. Alleen word je helemaal gehersenspoelt door die pokke nummers. Kunnen ze geen limiet op die nummers doen. Elk half uur kwam dat rot nummer van jamai...arg. Maja ik denk dat roger nog het slimst is geweest. Idols heeft hem gratis publiciteit gegeven. En die jim en jamai zullen er echt niet rijk van worden.

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hahaha zelfs me nichtje vind Jim vet check dit msn gesprek:

.. JaH 4 EveRy BodY MieJ JanNeKe..iK beN geHackD op ****..SooW pleaSe VerWijdeR die! zegt:
    JIM THA BEST
    "Jim die reclame maakt voor mars is niet goed, Jim in een raket naar mars, dat is goed!" zegt:
    haha
    "Jim die reclame maakt voor mars is niet goed, Jim in een raket naar mars, dat is goed!" zegt:
    echt niet
    .. JaH 4 EveRy BodY MieJ JanNeKe..iK beN geHackD op ****..SooW pleaSe VerWijdeR die! zegt:
    MeNSE LIKE JOE DIE OVER JIM LULLE...-> DIE KUNNE PAS NAAH DE MAAN!!
    .. JaH 4 EveRy BodY MieJ JanNeKe..iK beN geHackD op *****..SooW pleaSe VerWijdeR die! zegt:
    CKAAH VAN WEL
    SLMT!
    ROFL!!
    THA?>???
    .. JaH 4 EveRy BodY MieJ JanNeKe..iK beN geHackD op *****..SooW pleaSe VerWijdeR die! zegt:
    Jaah
    BuHBaijZ
    doegg

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blokkie, je moet d'r eens leren normale woorden te maken....damn

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan jullie melden dat Jim en Jamai van BMG een prima contract hebben gekregen waar iedereen van die leeftijd jaloers op mag zijn. Ze zitten beiden namelijk in de hoogste salarisschaal en dat betekend dus dat ze minstens evenveel verdienen als bijvoorbeeld die Volumia-gast.

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ik jouw melden van niet:{
    jouw nichtje is een breezah-slet.... :{

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6

Dat is weer een ander gesprek waarbij ik dat naar voren breng...:+

9. darkmaster_85

darkmaster_85 ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een anti cu2 site gemaakt over hem. eerste site werdt verwijdert...saai!! maar ik heb een nieuwe www.cu2.nl/jim-ipne-rules :p

Laatst bewerkt: 31 mei 2003
  10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ja tuurlijk, dat heb je zeker gelezen in de Break Out ofzo, het is alleen niet waar.

Ik weet dat het niet zo is, of je het nou wilt geloven of niet.

11. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    en mag ik vragen hoe je aan die "insider info" komt???

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 2 weken terug een Idols case gemaakt en daarvoor heb ik veel info gekregen van iemand van BMG.

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mening over Jim...
    Ik vind dat hij niet mooi kan zingen...Eerlijk gezegd vind ik het maar een krijsende berggeit die de media achterna blèèèht. Maar hij ziet dat zelf misschien niet in, omdat al die krijsende meiden zeggen dat hij zo geweldig is. Nee hij heeft iig geen mooie stem...Maar wel een goed uiterlijk hoor. Hij heeft wel een lieve uitstraling maar het gaat denk ik eerder om het zingen. Ik snap niet dat die kerel zo ver doorgekomen is hoor :eek: Ik hoorde zelfs dat er bushokjes waren ingeslagen omdat een of andere gek zo graag een Jim-poster wilde hebben...:eek:

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6

Hahaha, hier is dat juist precies het tegenovergestelde, hier houden ze het gla heel om van die poster een "mooiere" jim te maken...het is ze aardig gelukt :cool: !

15. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Een mooie meid met mannelijke hormonen zo zie ik het graag (zwijmel ;) ) .......

16. sOn

sOn Guest

een wijf dat sperma pist dus?:confused:

17. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar ik zie van die hele cu2 de humor echt niet in, misschien ligt het aan de leeftijd :{ .

Iedereen hier is jaloers op Jim. Je kan zijn muziek wel lelijk vinden (vind ik ook), maar hij zingt echt niet vals hoor, anders had hij nooit zover gekomen in idols. Die jury is ook niet doof

18. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook van hem vind, hij maakt z'n geld inplaats van je tijd te besteden aan het afbranden van anderen kan je beter op je eigen shit concentreren mishien krijg je dan ook eens betaald

Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En dat geloof jij? neem nou maar van mij aan dat Jim hier niet echt rijk van word.

1) hij schrijft z`n liedjes niet zelf
    2) BMG heeft alles zeker op een rij, dus wil veel geld.
    :cool: Jim tekent alleen maar omdat ie een platencontract wil,
    dat is waarschijnlijk al 1000jaar zijn droom...

- en als je je liedjes niet zelf uitbrengt verdien je echt niet veel.
    en zeker niet 50% - 50%

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    idd, en dan gaat er geloof ik nog een stuk of 50% naar de belasting...

dus hij houdt (relatief) weinig over...

Deel Deze Pagina