1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jimmy Jump?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wasabi, 6 jul 2004.

1. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vet grappig toch?

2. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    er is nooit een marshall of zo iemand die de baan is op gerend over reden, wel is jimmy jump bij een formule 1 race het circuit opgerend en een keer iemand op hockenheim op het rechte stuk waar ze 300 km/h rijden |:-
    er is in de laatste jaren maar 1 iemand gestorven bij de formule 1 en dat was een marshall die na een crash een band tegen zijn hoofd had gekregen

lag dubbel van het lachen toen hij die vlag gooide en in het net sprong, geweldig, jimmy jump, en daar sprong ie dan ook 8) , en wat nou verpest? wat heeft hij verpest dan?

Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    met tennis komen er ook wel is gasten ;t veld op rennen 8)
    al die andere vetjes er achter aan om 'm te pakken! :D

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het gaat niet om enkele jaren, maar tientallen jaren geleden. Heb het filmpje gezien dat ie overreden werd en zijn lichaam de lucht ingeslingerd werd, en als je dat ziet kijk je er wel even anders tegenaan.

5. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik raar vond aan die gast: hoe kon hij in hemelsnaam het veld op?

6. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond 't eigenlijk allemaal wel lache..:)

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vast over het hek geklomen, als er uberhaubt hekken stonden. Laten stonden er wel over beveiligingsmensen langs de kant om herhaling van andere mensen te voorkomen.

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je moet wel bedenken dat al die beveiligingsmensen Portugezen waren en aangezien Portugal toen 0-1 achterstond is het wel logisch dat de aandacht van deze stewards mischien een beetje afdwalen naar de wedstrijd die zich amper 5 meter achter hun afspeelt.

Ik vond het trouwens ook mooi, het gooien van die vlag was trouwens ook meer symbolisch er ging geen enkel signaal van agressiviteit vanuit. Ik zou zelf noooooit zo hard het goal ingesprongen zijn... hij ging echt met een leipe snelheid de netten in!!!

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  9. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    asjeblieft Kane hahaha....
    Finale nederland - griekenland zou niet makkelijk lukken hoor 2-0 Firstblitzer

10. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    klopt heb ik ook al es gezien

vond de actie van jimmy jump wel vet8)

11. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Vind ik een beetje overdreven, aangezien hij wel de kans had om te doen, en je gaat me niet zeggen dat die barcelona vlag nu zo hard aankwam, hij spuugde ook of niks.Nee vond dat hij niks gevaarlijk deed en dat hij het spel niet echt onderbrak, wel een leuke onderbreking voor de kijkers(voor de meesten dan).En sommige spelers konden er zelf ook wel om lachen(niet Figo i.i.g.)

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Het is misschien wat overdreven, maar je weet maar nooit hoe gek sommige mensen zijn. Er zijn zat mensen die andermans voorbeeld volgen om cool te zijn, dit kan zoals nu, maar ook bij dingen als Jackass. Dit liep gelukkig goed af en was redelijk snel over waardoor een hoop er nog om konder laggen, want ja, je ziet niet zo snel iemand in de finale het veld op rennen en in het goal springen.

Deel Deze Pagina