1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had ff gezocht en volgens mij is er nog nooit een jiskfet topic geweest dus bij deze. Net was de laatste aflevering van dit seizoen. Wat vinden jullie van jiskfet?? Ik vind het echt zwaar meesterlijk. Debiteuren Crediteuren en Lullo's zijn gewoon onwijs lachen, maar ze hebben ook heel veel goeie korte losse filmpjes. Ik vond ze de laatste seizoenen wel minder worden, maar dit seizoen zijn ze weer helemaal terug. Zo droog! _O_ 2/3 weken geleden zag ik 1 van de beste afleveringen allertijden! Dat was met een reclame voor een partycentrum en 2 moffen die door het bos liepen en een banaan gooiden naar 2 meisjes die met die banaan met zichzelf begonnen te spelen. Ik was toen zwaar uit mn dak (stoned) en kwam niet meer bij. Diggen jullie jiskefet?
     
  2. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Die met die duitsers heb ik gezien, CKUHR MEESTERWERK!, en kheb 2 dvd's van d/c:D:D
     
  3. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat gekloot van die Turken die op vakantie gingen met zo'n typisch Turkse volkswagen heb ik gezien....
    Die was wel geinig, verder heb ik die met een man en z'n broer die een hoer wouden bestellen gezien...
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  4. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha ja met die turken was echt goed gedaan :) en tijdje geleden was er ook een meesterlijke met een man (herman koch) die zogenaamd in spanje naar de dokter (michiel romeyn) moet voor zn been, maar dan komt ineens een showhost tevoorschijn (kees prins) en die dokter bleek zn broer te zijn en het ziekenhuis een strand en toen een studio en op de tribune zat zn hele familie :D echt zo goed!
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik heb sommige afleveringen gezien, maar ik zal wel weer net de verkeerde bekeken hebben, het ging echt nergens over, een filmpje waar niet in gepraat werd, over die man met die auto door de woestijn ofzo, en dan gaat ie whiskey halen en dan drinkt ie 't op en pist in z'n benzine ding van z'n auto... nog meer van zulke filmpjes, ik vond het een beetje nergens over gaan...

    De dvd van de lullo's heb ik wel en elke keer als ik die bekijk lig ik op de grond van 't lachen :D
     
  6. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Kijk eens goed naar die dokter
    - wat dan?
    Dat is je broer!
    - Krijg nou wat!
    Het is je broer man!
    - Ongelovelijk!
    En kijk hier eens, we zitten gewoon in een studio!
    - Niet te geloven!
    En daar: al je familie! Op de tribune!
    - Hoe is het mogelijk!

    _O_
     
  7. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    haha die was goed ja!!_O_

    Met dat wielrennen ook, dat die dikzak altijd opgaf ofzo. En de dag erna was hij hun alvoor, wel geinig hoe ze daar over praatte ervoor._O_
     
  8. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb bijna alles gemist. Ik heb wel met die turk gezien. Echt heel wreed. Stonden ze daar dat busje dicht te schoppen met die opa achterin. En dan weg rijden met zo een vet groot pakket op het dak. Valt er ook nog zo een koffer uit LOL

    Jammer dat ik alles gemist heb. Maar lullo's die blijven de beste. En Debiteuren Crediteuren natuurlijk


    Gehgehgehgeh sjesus...
     
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    Petâââh!!!!!
    Crediteuren Debiteuren : Goeiesmorgens juffrouw jannie!!!
    en de lullo's >>>>>>. die roeleren!!!
     
  10. Pim Pandoer

    Pim Pandoer Classic Gamer

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vond de afleveringen van de dierenwinkel altijd het beste. deze heb ik ook op video..
    echt onwijs leuke droge uitspraken en niet bestaande spreekwoorden zoals:

    "Waar de dieren zich laven aan de drinkplaats, daar laven de mensen zich aan een goed gesprek over de dieren"....

    of:

    "Ja, ik ben pimmetje engelengeduld van de kinderspeelzaal niet!!"

    Echt meesterlijk...


    Ook vond ik Oboema altijd erg leuk!
     
  11. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken dat niet :eek:

    op welke zender is dat??
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit seizoen heb ik het idd ook aardig gevolgd.

    Fear is mny ally; Seizoen is nu over, maar het was op ned 3, zondag, 22:10.

    Naast de stukjes die jullie nu al opnoemen (waarvan die die Jorrit nog eens opnoemt de geniaalste was :D) vond ik een stukje uit de eennalaatste aflevering ook super; Waarin ze dus experts zijn van alles :) Super gewoon.
     
  13. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha ja die was ook onwijs grappig. Dat Kees Prins de hele tijd zegt: "Als je nou de volgende keer gewoon ...... neemt/doet, dat is gewoon veel beter." of "Ze hadden beter gewoon die tramrails recht kunnen leggen." :D Maar de geniaalste van dit seizoen was toch echt die met die reclame voor een partycentrum en die moffen die door het bos liepen. Die van gister was ook erg briljant, weer met die 2 moffen en ook met edgar, jos en storm op de camping met foute grappen over duitsers :D
     
  14. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    jiskefet rulesO-)

    met name die stukjes van debiteuren crediteuren in die nieuwe afleveringen geven mij spontaan de lachstuipen:cool:
     
  15. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die aflevering met sinterklaas wel lachuh toen moest 1 van hun de sint pijpen :D:)
     
  16. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    *pleurt op de grond van het lachen nu ik er weer aan terug denk* 8)

    "zo, maak jij de Sint maar eens blij"

    en dan met die zuig/smak geluidjes erbij en Storm die dan net binnenloopt en er bij kijkt met een blik van :{ .

    Was het trouwens niet Hans Teeuwen die voor Sint speelde?
     
  17. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja klopt, hij speelde zn rol echt subliem.

    "Wat zie ik hier staan Edgar, ben jij homo?"
    "Nee zeg, doe me een lolletje"
    "Das maar goed ook, want aan homo's heeft de sint een broertje dood"

    Echt een superaflevering was dat, ik zal altijd grote fan blijven van debiteuren crediteuren, maar ook Lullo's zijn echt super grappig.

    "Heey lul, nog geneukt?"
    "Mwoaaahhh, lafjes tegenaan gehouden"
     
  18. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt meesterlijk en dan zegt ie ook nog dat het opgenomen wordt en dan van niet omdat de stekker er niet in zit en dan zie je zo een filmpje van 2 mensen op de bank die zo zeggen ja godver ze zenden het niet eens uit dan hadden we net zo goed naar die film op rtl4 kunnen kijken.8) maar dit was dus egt een meesterlijk seizoen. bij die laatste aflevering ook met die tent boven aan beginnen zegt ie zo ja dat deden die duitsers ook altijd die begonnen bij nederland en gingen langzaam naar beneden. en was ook leuk van die ene in het vliegtuig met die stewardess die hem gerukt had. en in de eerste aflevering met die gasten die op het dak stonden te zingen. maar ik denk dat die reclame van die bowlinghal nog het leukste was, vooral dat als ie zo zegt van dat je ook je auto kan parkeren maar dat er boefjes zitten en dan zie je die gast zo, egt grappig. en die gedichten op het eind zijn ook altijd leuk. enz...
     
  19. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu ff ademhalen :)
    Jiskefet is leuk maar ook soms niet (heb zelf de lullo's op DVD). Wat ze eigenlijk doen is gewone dagelijks conversaties of gebeurtenissen op een grappige manier op TV brengen, en dat kunnen ze heel erg goed :)
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Precies :) Juist omdat je het herkend, maar ze het toch zo verdraaien dat het meesterlijk wordt :)
     

Deel Deze Pagina