1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Joint roken : Stoer/Niet Stoer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 17 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin der nie aan.... het is slecht, het meurt en anderen hebben der ook nog last van. Nooit aan beginnen dus. Ik vind het totaal niet stoer staan.... slap zelfs. Roken heb je niet nodig.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb wel eens gerookt en wel eens een jointje gerookt maar was meer om te proberen. Vind roken niet echt om vaker te doen, een jointje kan lekker zijn maar ik merkte het effect pas na een aantal jointjes.
    Vind het niet stoer, je moet het meer doen omdat je het zelf wilt. Tevens vind ik andere rokende mensen soms vervelender dan zelf roken (omdat je dan die rook binnen krijgt waarvan je moet hoesten) en ik het niet erg smakelijk vind als je ergens aan het eten bent en iemand anders steekt een sigaretje aan.
    Maar drank is net zo schadelijk, te veel drinken is ook niet goed en tast de lever ook aan.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jep, een vriend van me blowde ook iedere dag, die had er volgens mij ook geen lol meer aan, hoewel hij wel degene is geweest waardoor ik in aanraking ben gekomen met wiet/joints...
    Hij is helaas overleden aan een scooterongeluk:mad:.

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Blowen heeft tenminste een doel dat wel dat is bij roken niet zo. Maar ik doe geen van beide , ik voel me altijd een beetje voor lul staan als ik een heis neem en ik vind het ook niet lekker dus ik laat het maar voor wat het is...

5. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon met een paar vrienden toen ouders weg waren geprobeert. Ik had daarvoor al eens een keer zo'n ding op maar toen kon ik de rook nog amper inhaleren. Ik vond het wel aardig, maar één van m'n vrienden was daarvoor al een keer ziek geworden van zo'n ding en toen we 't weer probeerde werd een andere er weer ziek van.
    Binnekort weer proberen maar nu van een betrouwbare adresje. gewoon voor de fun. eens in de 3 maanden kan geen kwaad en verslaafd worden aan joints kan niet dus aaf en toe is wel leuk als je het maar niet te opzichtig gaat doen, en per se wilt dat anderen het zien. Dat is is te duidelijk aandachttrekkerij

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    alchohol ook niet, maar als je de omzet van heineken ziet :{

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    k heb r gister nog eentje geshoot }:]... was weer een lekkere, en nee ik heb het niet nodig maar we hadden gewoon niets te doen dus darom, zo af en toe vind ik het wel lekker.

8. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Het is soms wel relax maar ik doe het echt zelden. Heel zelden... :p

9. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind blowen stoer en doe het om erbij te horen 8)

10. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    wiet meurt niet

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ruikt lkkr :D

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    meurt wel voor degenen die het niet gebruiken. Net als bij sigaretten, dat meurt ook echt verschrikkelijk.

13. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    wiet heeft een lkkere geur man, als je het niet gebruikt ruikt het ook lkker.

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    :{. Ja, ga discussiëren over een mening.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het niet stoer, toen ik het deed, ging meer om te proberen..
    niet dat ik straks met paddo's thuis kom, ik weet heus wel wat wel en niet kan.
    (ja je kan ook dood gaan aan wiet, misschien ook wel aan een appel:confused:)

Doe je het omdat je 'denkt' dat je stoer bent dan is het zonde van de wiet, en je bent gewoon dom bezig.

16. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Mij lijken paddo's anders best vet, als er tenminste een sitter bij is. Het blijven natuurlijke dingen, X ofzo ga ik niet aan beginnen.

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het pas stoer als iemand een joint weigert terwijl al z'n vrienden het wel doen.
    Ikzelf heb nog nooit cigaretten of joints gerookt, nergens voor nodig.

18. dinero

dinero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er fout aan paddo's, die kun je trouwens vanaf je 16e al legaal kopen in smartshops? Dat is dus niet ongezond alleen ze zijn wel ranzig...

19. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    ik blow elke dag en als ik in het weekend bij mijn maat ben roken we er met zijn 2e een stuk of 8 maar ik vind dit niet stoer wel relaxed mensen die blowen krijgen meteen een stempel met junk erop terwijl iemand die kotsend een kroeg uit rolt die krijgt een schouderklop omdat ie zoveel gezopen heeft en dan zeggen ze goed gedaan jongen je was weer goed naar de klote en dan zeg jij ja zeker ik zuip nooit meer en het weekend erop is het weer hetzelfde dus wat is nou verslavender
    en alchol is veel slechter voor je lichaam en kijk maar als je op stap bent en er word gevochten waar zal het dan eerder aan liggen,aan wiet of aan alchol?
    ongelukken in het verkeer,wiet of alchol?
    en het is zeker niet veslavend want ik ga regelmatig naar het buitenland voor mijn werk met een vrachtwagen en het is echt niet zo dat ik zwetend en bibberend in mijn bed lig savonds het duurt alleen iets langer voor ik in slaap kom dus ik zeg NIKS MIS MET WIET maar ieder moet dat voor zich weten natuurlijk

20. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel het is gewoon allebei slecht voor je.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina