1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Joint roken : Stoer/Niet Stoer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 17 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    zo wordt het dus een opsomtopic
    ONDERBOUW je MENING
    is dat zo moeilijk? :{

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt Blowen maar stom. Ik heb het zelf nooit gedaan en ben het ook niet van plan. Ik heb het niet nodig om plezier te hebben. Maar ik zou de mensen die het doen niet tegenhouden.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Holy moly, wat heeft blowen met stoer/niet stoer te maken???? Je doet het omdat je het lekker vind, niet omdat je er een imago mee opbouwt. Maarja, de meeste kinders hier zijn nog jong dus zullen er wel weer een heel ander perspectief hebben...

4. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga denk ik maar een thread beginnen; "Is poepen wel of niet stoer?"

Wat vinden jullie nou eigenlijk van poepen?.
    Staat het stoer?
    Ik vind het af en toe wel lekker maar vind het niet stoer.
    Doe het voor de fun weleens met paar vrienden
    Poepen jullie weleens ?

|:-

5. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  6. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou weer op?

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    nou gister nog een lekkere gedraait, bijna pure Snow White en daarna voor we uit gingen met wat vrienden nog wat gedronken, en dat deed ik niet om stoer te doen maar het was een speciale gelegenheid dus daarom maar weer een flink naar worden

opkoppen met de mensen die zeggen dat het vies is, die hebben het zelf denk nooit gedaan toch?

8. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Het is ook wel gezellig , als je bijv met veel mensen bent.

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jullie hebben een joint nodig om het gezellig te hebben? Triest hoor.

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op das een beetje overdreven , dan is 99% van nederland triest. (alcohol enzo.)

Blow maar gerust door hoor ... we hebben hier in Nederland het recht om te blowen en dat hebben ze in veel andere landen niet. Terwijl blowen eigelijk niets voorstelt, daar ben ik dan wel trots op. Maar het ligt er natuurlijk ook aan of je het lekker vind en dat vind ik dus niet.. nou ja

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nooit gedaan, niet het gevoel dat ik wat gemist heb. Als ik gezellige avond wil hebben lukt het ook wel zonder joints/andere drugs. Of mensen stoer zijn die joints roken... vind van niet :) Mensen die het echt doen omdat ze het lekker vinden, niets mis mee. Mensen die het doen om erbij te horen, zijn echt fout.. En volgens mij komen de meeste mensen voor het eerst in contact met joints op manier 2

12. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Niet perse....maar het helpt wel:p

13. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Ja , maar tuurlijk kunnen wij gezeligheid kweken zonder drugs *)

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Om eerlijk te zijn, begrijp ik het soms niet. Je wordt doodgegooid met anti-rook campagnes, rookpalen bij stations (die alleen maar vervelender zijn omdat er nu een grote rookpluim hangt), supergrote teksten op pakjes. Tuurlijk, roken is niet het beste en vergroot de kans op ******, maar dat doet alcohol ook. En is er iemand die zegt "Er komen nu ook grote, waarschuwende tekten op flesjes, in plaats van het simpele 'drink-met-mate' regeltje klein in een hoekje?", die alcohol wil gaan verbieden in uitgaansgelegenheden, omdat verkeerd gebruik slecht voor je is. Nee, laat iedereen zich maar lekker lamzuipen, lever kapot drinken. Ik rook niet en drink weinig, maar toch snap ik het soms niet. En ik vraag me af, of je in het weekend bij het uitgaaan een paar jointjes neemt om je lekker te voelen, of je helemaal kapot zuipt met (dure) drank, is het niet allebei even slecht voor je. En een jointje bevat drugs. Kan me voorstellen dat sommigen er niet aan beginnen, of het nou soft- of harddrugs is. Kan me ook goed voorstellen dat er mensen zijn die zeggen, af en toe een jointje kan geen kwaad, deze vorm van drugsgebruik is mijn grens, ik weet hem te handhaven (en dus geen verslaafde junk worden, of het effect ervan af laten nemen omdat je teveel blowt). Maarjah, zijn wel meer dingen onbegrijpelijk of waar je het niet mee eens bent.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    idd.
    ik vind het niet bepaald prettig al zit ik ergens ofzo en er word naast me gerookt of geblowt.
    ik vind die geur al smerig en krijg er snel koppijn van.
    ik vind dat er geen verslavings stoffen in sigaretten mogen zitten.

16. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind de geur van een sigaret egt vies, maar een joint ruikt wel lekker eigenlijk, maar toch ga ik t niet doen. Gewoon uit principe, omdat et toch drugs is.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ja dat is zo
    ik ga er ook echt niet aan beginnen.
    ik vind beide geuren vies.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Verslavende stoffen zitten in zowel drugs, sigaretten (nicotine) als in drank, alhoewel, ze kunnen iig allemaal verslavend werken als je er niet goed mee om weet te gaan. Vind de rook van sigaretten/sigaren zelf ook niet prettig, op ene moment heb ik er meer last van dan andere. Op sommige plekken heb ik geen problemen met het feit dat iemand er rookt, op andere momenten/plekken werkt het hoestverewekkend en zou ik het liefst de sigaret uit zijn mond slaan. Drank kan ook stinken, als iemand dronken is komt er vaak ook een vieze lucht vanaf. Over de geur van drugs kan ik weinig zeggen, heb wel eens geblowt en merkte toen geen geuren. Heb wel eens anderen zien blowen (of wist dat ze in de pauze gingen blowen) maar rook niks. Sommigen stinken echter flink naar de drugs omdat het helemaal in de kleding is gaan zitten (en ze waarschijnlijk in veel drugs-ruimtes komen) en dat stinkt wel.

19. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet stoer, je bent eerder een loser als je blowt. Maar als je het dan toch doet, doe t dan omdat het relaxed is en niet om stoer te zijn.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Als je het doet om relaxed te zijn is het niet een kwestie van een loser zijn. Je bent een loser als je meeloopt en het doet omdat andere het ook doen. Maar doet hoeft niet alleen bij blowen zo te zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina