1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Joint roken : Stoer/Niet Stoer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 17 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Zoals?
    Leg je post eens uit:)

2. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben 16 en heb nog nooit een biertje gedronken .. :{

dat is een keuze die ik heb gemaakt, ik ben erg sportief dus doe niet aan zuipen/roken omdat dat slecht voor mn conditie is..

3. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    ja, vast wel, naja, wat doe je zo laat nog op? een sportman heeft veel slaap nodig

4. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Hahaha :+

En sportmannen die Doping gebruiken dan;)

5. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben geen sportman, ik ben sportief...

maar aan jouw (janizzz) reactie te zien vind je het grappig/vreemd dat ik als 16 jarige nog nooit heb gedronken.... :{

is drinken stoer ? is drinken een rage? is drinken verplicht? is niet-drinken vreemd?

Drinken is alleen goed voor een beschamende avond en een kater na afloop, oja en het is ook nog ongezond, slecht voor je conditie.... echt stoer idd :'-(

oja en voor de grapjassen onder ons...met drinken bedoel ik alcohol :p

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Daar kan je je ernstig in vergissen. 3 a 4 jointjes per week staat gelijk aan een behoorlijk bedrag sigaretten. Het gerucht dat een joint minder slecht voor je is dan een sigaret is ook je reinste kul. Een joint heeft een enorme aanslag op je longen.

@Sonic 87: Van een biertje per dag ga je niet dood hr. Een wijntje bij het eten zorgt niet dat je longinhoud afneemt. Het is zelfs gezonder. Zodra je teveel gaat gebruiken, dan ben je schadelijk bezig. En zelfs dan merk je pas na een jaar intensief zuipen (gemiddeld 2, 3 keer compleet wasted in de week) dat je conditie een beetje zal afnemen.

7. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Ag, ken geen mensen die dood zijn gegaan aan ziektes van blowen, tenzij ze het te veel doen.
    Van roken ken ik wel mensen (of zal ik zeggen kende).

8. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    waarom een topic waar de blowers worden aangevallen door de niet blowers en andersom? domme discussies die nergens over gaan. kan je nog beter 1 thread openen voor alle blowers en 1 thread voor alle niet blowers :confused:

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik voor mij denk dat het niks met stoer te maken heeft...als je iets doet omdat het een ander ook doet of om je zelf meer aanzicht te geven ben je gewoon een loser zonder zelfwaarde. Dit geld trouwens ok voor mensen die hard roepen: Dat moet je niet doen want het is slecht voor je of blabla....
    Als je iets doet doe het dan voor je zelf en niet om een ander een plezierte doen....Ik heb vanaf mijn 18de gerookt en ben begonnen uit verveling en nieuwsgierigheid en niet om stoer te zijn.....blowen idem....Ben wel wat vrienden kwijtgeraakt omdat die wel zo'n bord voor hun kop hadden en naar me riepen dat ik een lul was omdat ik wel eens een jointje op stak. Mijn reactie: Als ik toch een vriend van jullie ben en ik beland volgens jullie in de goot, wordt het dan niet tijd dat jullie mij gaan helpen in plaats van af te stoten?????
    Met andere woorden: hou eens op met rare dingen te koppelen aan stoer of niet stoer. De enige manier om in mijn ogen echt stoer te zijn is om ten alle tijden jezelf te blijven en jezelf vooral niet te verloochenen. En als je wilt roken..doen...maar dan wel omdat je het lekker vind en niet omdat je vriendjes het zo graag willen....en laat elkaar vooral eens met rust

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ...
    Hoe neem je de joint tot je? Juist, al rokend. Dus indirecte doodsoorzaak wordt roken, niet blowen. Aangezien roken een betere medische term is, om het proces te benoemen.

11. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Zo , jij typt intelligente zinnen:p
    Hoewel een Joint groter en langer is ben ik niet van mening dat het slechter is als 'normaal' roken.

12. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je hier eigenlijk een bron voor?? :)

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, het teergehalte in wiet is enorm hoog, dus je kan wel stellen dat blowen schadelijker voor je longen is dan normaal roken, temeer omdat er geen filter tussen mond en sigaret zit. Voor de rest, be my guest. Er is niks lekkerders dan te chillen met je maten op de bank, joint in de mond en elkaar afmaken met HALO :)

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    http://www.jellinek.nl/informatie/

Doe ook eens de test of je der echt wat van weet (niet speciaal gericht op een persoon, degene die zich aangesproken voelt, trekke de schoen aan...).

15. vandenenkr

vandenenkr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier volledig mee eens, waarom iemand laten vallen als ie wel eens een jointje rookt, slaat echt nergens op, als je het er niet mee eens bent kun je het er altijd nog gewoon over hebben, zo van ik vind niet erg dat je het doet maar liever niet als ik in de buurt ben, dat zijn pas vrienden. niet dat ik er ervaring mee heb dat er iemand moeite mee had, heb zelf ook wel eens geblowd maar rook niet, dus kan er niet zo goed tegen hehe.. aan de ene kant wel handig maar als je steeds misselijk wordt daardoor laat je het ook wel achterwegen! om maar een voorbeel te noemen hoe je ook vrienden kunt hebben: me broertje ging iets te ver met een bepaald goedje (ff iets anders) een goeie vriend van m zag dat en is naar mijn moeder gestapt, niet om het te verlinken maar om hem te beschermen tegen zichzelf en nu gaat het wel heel goed met m, en ze zijn nog steeds goede vrienden!!! zo kan het dus ook!!
    en dat gelul of het stoer is om te blowen... tja... ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is, de 1 begint er aan om er bij te horen en omdat ie denkt dat ie daardoor stoer is (vaak wel mensen die wat onzekerder in hun vel zitten) en de ander doet het omdat ie nieuwschierig is (waaronder ik dus)... dus denk echt dat dat persoons afhankelijk is, ligt denk ik ook wel aan de vrienden groep waarin je je begeeft. je kan vrienden hebben die zeggen van: je doet of je doet het niet maakt niet uit, wat jij wilt. of ze zeggen van, je moet het proberen anders hoor je er niet bij! zit natuurlijk ook een groot verschil in!!

greetz.

16. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
  17. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dank je. Volgens die site is bevat een joint 3 x zoveel teer en 5 x zoveel koolstofmono-oxide als een sigaret.

3 Joints in de week staat dus in geen vergelijking met 15 sigaretten per dag. :)

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Jij bent dus overduidelijk één van die mannetjes die het wel heeeeel stoer van zichzelf vinden om te blowen.... :{

19. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Fearless.. Doed je bent pas 14 je mag niet eens roken _0/ :D.

20. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

erm?

Nee dat niet nee:)

Maybe wel begonnen om stoer te doen net zoals rokers.
    Maar vind het niet meer stoer , en vind het gewoon afentoe lekker:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina