1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jongen dood na twaalf uur gamen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wessiej, 24 jun 2005.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

In SNES en Mega Drive manuals werd daar al voor gewaarschuw. Ze schrijven altijd een kwartier pauze per uur gamen voor.

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die jongen is het zeker niet gewend naar een beeldscherm te kijken, ik speelde wel eens in de vakantie van 9 uur s'ochtens tot 1 uur s'nachts, ondertussen 2 keer eten en soms ff drinken, wat ik vaak bij de bank had staan. Heel erg triest, en heel erg dom, oostbloklanden he! Toch kan ik het me wel inbeelden, die jongen speeld waarschijnlijk nooit spelletjes, heeft hard zijn best gedaan op school, mag een dag spelen, speeld dan zoveel mogelijk en word overdonderd door leuke dingen, blijft spelen en dan............ dan zak je in elkaar!

greetz wooly

Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft daar niet gevoelig voor te zijn, langdurig gamen kan zo'n dergelijke aanval gewoon veroorzaken.

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    In die periode gamede ik ook uren achter elkaar, hele dagen. Nooit ergens last van gehad.

5. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Net als in de natuur, ben je zwak dan val je af.
    Ben je sterk dan overleef je, keihard, net als het echte leven.

6. Gold Elite

Gold Elite Guest

Ik weet niet hou oud die gast was, woonde die nog bij zijn ouders zouden ze hebben moeten ingrijpen, zoniet dan kende hij zijn grenzen niet.

Maarja, die ouders waren ook niet helemaal goed bezig. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2005
  7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Waardeloos zeg :'-(

8. JeePee

JeePee Guest

Kan ie wel aan hoor ;) Ik heb met mijn PlayStation 2 al twee 24 uurs races erop zitten (gran turismo 4) en hij doet het gewoon nog steeds :) Ik heb in die races zo'n 8 uur geraced (volgende dag verder, of ik liet mijn PS2 zelf racen) met 3 pauzes om ff wat te eten en te drinken. Ik voelde me niet ziek daarna ofzo, alleen een beetje moe. Maar om 12h te gamen zonder pauzes (zo mag ik aanemen), lijkt me niet zo'n prettige ervaring :'-(

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Maar je merkt dat toch, als je zoooo gaar wordt van spelen. Als ik dat merk, meestal na 2 uurtjes, dan neem ik een drankje en dan neem ik ff pauze. Maar ik speelde eerst ook wel eens 14 uur achter elkaar heel af en toe, maar dan zaten daar wel om de zoveel tijd even pauzes in. En dat was meestal met een of meer vrienden.

10. Tjah, wie gaat er dan ook 12 uur gamen...

Ik game heel af en toe omdat ik er geen tijd voor heb.

11. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ga maar even wat drinken, strax droog ik nog uit :p

12. ;)
    1 dooie is al genoeg

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Snap niet dat mensen dood gaan wanneer ze 12 uur lang gamen. Hij kon die epelepsie aanval net zo goed krijgen als hij pas 5 minuten bezig was.

12 uur achter elkaar gamen is wel bizar daar niet van, maar ik bedoel, ga je daar nu dood aan?

14. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik game nooit 12 uur achter elkaar.. hoogstens een uurtje of acht, waartussen wel pauzes zitten als middageten e.d.. Ziek jong...

15. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik dan de enige die niet zo heel erg op kijkt van die 12 uur?

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jah bij een LANparty kunnen de uurtjes wel oplopen.. Maar wat ik echt raar vind is dat hijzelf en niemand anders op een gegeven moment merkte dat het niet goed ging met die jongen.

17. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    idd die clubeigenaar heb ut gezien, dan ken hij toch ook ff zegge dattie moet rustten, want dit is natuurlijk alleen maar slechte reclame voor de zaak

18. Gold Elite

Gold Elite Guest

Nee hoor. Ikzelf vind het ook niet zo bijzonder. :)

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    12 uur valt nog wel mee als je ziet hoe het er op (bepaalde) lan-partys aan toe gaat. Ik vraag me af of die jongen zelf al last had van epilepsie of dat het echt door het gamen komt (kan goed gebeuren trouwens :)) Maar gamen weer slecht in het nieuws... helaas :'-(

[sarcasme]Is het gelijk bewezen dat je dood kan gaan aan school :9 [/sarcasme]

20. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen eens 12 uur gamen, dan wordt ik het al zat. En krijg ik honger.

Deel Deze Pagina