1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jongen schiet moeder en vader in het hoofd om wegnemen Halo 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SVS, 16 dec 2008.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    :lol::lol:

Soms wilde ik wel eens dat er een Quicksave optie zat in het leven.

2. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    woow dan moet je je wel heel erg in leven in een game :9 :+

3. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja "in een Focus zijn" wordt dat door de psychologie ook wel genoemd. Zodanig in iets opgaan (games, werk, lezen van een krant, of iets anders), waardoor alles wat er om je heen gebeurt je volledig ontgaat.

Maar wie heeft dat niet: Een paar dagen forza/saints row/gta iv spelen en vervolgens zelf in de auto stappen. Dan heb je toch de neiging om te planken, bochten af te snijden etc?
    Of ben ik de enige :confused:

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja dat heb ik ook altijd. Dan ga ik de bochten in een winkelcentrum afsnijden en de perfecte lijn lopen.

Ik zoek nog een beter voorbeeld btw.

5. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik vroeger dagelijks in clanverband Delta Force speelde en WOII shooters, keek ik onbewust altijd naar de beste sniper-posities/MG42-posities als ik in Rotterdam door de stad liep of op de veluwe. (hoe kan je deze plein/heuvel het beste verdedigen?) :)

6. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bent de enige.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ...mensen plat te rijden, steegjes inlopen/rijden om te kijken of er verborgen wapens liggen, een bende beginnen en allemaal dezelfde kleur kleren kopen en vervolgens met z'n allen politiemensen afknallen. 8)

Tuurlijk! Heb ik ook altijd! :+

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of niet handsfree bellen bijvoorbeeld!

9. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me in ieder geval verstandig dat jij geen Mirror's Edge of Assasins Creed gaat spelen :+

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg nieuwe halo verkoopslogan: "It's so good, I'd kill my mother to play it"

11. Black_Mandrake

Black_Mandrake Long Live Rock Music

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens ik had een paar dagen geleden weer zoeits lijps als dit gelezen maar dan in een mindere mate en een stukje Komischer: "Jongen mishandelt moeder met Taco"
    Hier meer details: "gamer mishandeld moeder met een taco"

12. Remco

Remco Guest

Het filmpje is wel koning..

13. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd: Zijn moeder was hier schijnbaar totaal niet van onder de indruk en belde de politie die hem voor mishandeling mee naar het bureau nam. Only in Amerika…

14. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    http://www.nu.nl/internet/2023562/gamer-krijgt-23-jaar-voor-moord-op-moeder.html

23 jaar.

Vind het vervelend dat het spel hier 'de schuld' krijgt van de moord. Die gozer spoort gewoon niet. Als hij toevallig een film had gekeken en toen zijn ouders had afgemaakt, had er echt niet gestaan 'filmfan krijgt 23 jaar...' etc. Daarnaast laat het ook wel zien dat wapenbezit complete onkunde van de Amerikaanse staat is en dit soort gebeurtenissen in de hand helpt.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Fail...PacMan is dan ook ernstig, al die snoepjes die hij opeet, en zelfs special items, zoals sleutels/kroontje eet hij op. OMG kga ook sleutels eten, omdat PacMan dat ook kan. Krijg je vet veel geld/punten van :D. Bankrekening weer omhoog halen....

Sneu gedoe, het zijn altijd games. Waarom kan het geen TV zijn? Rambo maait ook alles neer....

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zwak argument natuurlijk. Mensen kunnen zich beter inbeelden in een moderne shooter met levensechte graphics dan in een game waar je als pizzapunt snoepjes moet eten. Daar kunnen mensen makkelijker onderscheid in geven.

Wil natuurlijk niet zeggen dat gamen onterecht als zondebok worden gezien natuurlijk.

17. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Hoewel de vergelijking Halo - Pacman vergezocht is, vind ik de vergelijking Halo-realiteit nog een heel stuk verder weg.

Er valt een casus te maken voor realisme in schietspellen, maar daarin kan je Halo niet meenemen.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tja maar er staat toch dat hij dat heeft gedaan omdat zijn ouders Halo 3 afpakte. Niet zo heel gek dat ze dat erbij vermelden dacht ik zo. Al vind ik het wel onzin om door die reden games te verbieden. Die gast moet gewoon ziek zijn. Maar het heeft dus wel iets met Halo 3 te maken. Dat die zieke gast er verslaafd aan was sowieso.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Al was die verslaafd aan LEGO en z'n ouders hadden dat afgepakt, was het het zelfde probleem ja.
    Je zou wel kunnen zeggen dat games te verslavend zijn. Pas nog een mooie docu daarover gezien.

20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    De verslaving aan Halo is een symptoon, niet het probleem. Het probleem ligt een stap eerder: waarom is hij verslaafd? Het zal neerkomen op een soort sociaal isolement waarin die gast is terecht gekomen en de realiteit niet meer goed in kan schatten.

Wat de precieze reden zijn, zal niemand weten, maar duidelijk is dat hij veel eerder naar een psycholoog had moeten stappen (en ja, daar lag ook een verantwoordelijkheid voor de ouders).

Halo heeft hier niks mee te maken.

Deel Deze Pagina