1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jongetje (7) misbruikt twee klasgenootjes sexueel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 15 sep 2006.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dus echt een geval van vroeg rijp he!!

Nee maar 7 is wel erg ziek. Dit moet zeker wel iets met thuis te maken hebben he. D'r klopt dus echt iets niet.

2. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie t gelezen op teletext dan.... moet je dit maar s zien.

Deze man moeten ze echt KAPOTMAKEN.
    Maar nee, dat schijtrechts systeem hier in Nederland.
    Als iemand gepakt word met drugshandel ofzow krijgt ie bekant evenveel als degene die dit met dit kleine ventje heeft uitgehaald

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Damn dat is wel erg ziek hoor. Ik snap dat niet, je eigen vlees en bloed. Sommige mensen verdienen geen kinderen.

4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal met je eens!

waarschijnlijk krijgt iemand die in drugshandel een zwaardere straf... en iemand die fraudeerd b.v. belasting etc. krijgt al helemaal een veel zwaardere straf.. =(

5. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik 7 was speelde ik nog met de turtles..

Echt ziek dat zo'n mannetje al op die leeftijd zo sexueel actief is!

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    LEZEN mensen, er staat 1,5jaar lang, dus toen het begon was ie pas 5,5!!

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja... zulks zegt al méér dan genoeg over de omgeving waarin hij is opgevoed....ze zouden wat mij betreft eerder de ouders moeten vastzetten,aangezien zij de leiddraad in het leven van hun kind zijn...en dit in dit geval hier als bijzonder waardeloos kan beschouwd worden...
    Of het moet zijn dat hij een kleinzoon van de leider van de bende van de miljonair is en dan is het eigen aardje eigen vaardje.....:lol:

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat van die 40 botbreuken, komt, of was net op Hart van Nederland (SBS6)

Echt ziekelijk gewoon ... geen woorden voor

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

In het ED van vandaag staat dat ie weer heeft toegeslagen.. =(

Waar gaat het heen met deze wereld.. :x

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag in de krant:

Ontuchtige 7-jarige jongen weer in de fout

ZWOLLE - De zevenjarige jongen uit Zwolle die op de openbare baisschool DE Werkschuit twee even oude klasgenotes heeft misbruikt, heeft opnieuw meisjes lastiggevallen. Volgens verontruste ouders is daarmee bewtezen dat het toezicht faalt en dat hij op school niet te handhaven is. In beslotenheid werden de ouders donderdagavond over de misbruikaffaire ingelicht. Volgens een ouder die de drukbezochte bijeenkomst bijwoonde steunt nog maar een handvol vaders en moeders de door de school en het Openbaar Onderwijs Zwolle (OOZ) uitgezette lijn. OOZ - directeur Henk Norder liet deze week weten alle vertrouwen te hebben in verscherpt toezicht en in hulpverlening voor hem en de betrokken meisjes. Volgens ouders tonen de incidenten van deze week echter aan dat het verscherpte toezicht niet werkt. De knaap zou dinsdag de meisjeskleedkamer bij de gymzaal zijn binnengedrongen. Een dag later zou hij een klasgenote hebben betast.

Lekker toezicht noemen ze dat, als hij gewoon de meisjeskleedkamer inloopt.

11. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je heb rare ouders er tussen zitten, ik weet niet of jullie die moeder kennen die 6 a 7 kinderen had vermoord enzo in Amerika? Dat was een keer langsgekomen bij reportage. En ja fout gedrag van hele jonge kinderen moeten toch van je ouders afkomen, dat weet ik bijna zeker.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

=(

Was sowieso een slecht idee om hem gewoon op dezelfde school te laten zitten. Dat joch is mentaal gestoord.

13. basovich

basovich Guest

ik dacht dat het een 10-jarige jongetje was, zijde ze vorige week in het nieuws..

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat maakt het niet minder ziek.

15. basovich

basovich Guest

maar wel een type-fout :+.

maar volgens mij is het echt opgezet man! toen ik 7 jaar was had ik een vriendinnetje en die deed altijd kusjes op de wang geven, en ik vond dat nooit lekker..deed ik er altijd afvegenO-). moet je nagaan hoever hij is ontwikkeld!

16. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Zoho, die is er vroeg bij :+

nee, maar dit is echt erg. Wat zijn dat voor een soort ouders? :confused:

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja, altijd wordt ik vroeg wakker ook in het weekend. lekker krantje lezen tijdens ontbijt. Maar goed. Jochie is wel ziek en Nederland neemt weer is van die zwakke maatregelen. Af en toe denk ik van: wat zijn we weer softies. Je ziet meteen dat het helemaal verkeert is, laat je het toch niet weer zo makkelijk gebeuren. :mad:

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ouders die hem misbruiken denk ik zo. Zo'n jongentje kan dat nooit uit zichzelf zo ontwikkelen op zevenjarige leeftijd.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dat jochie nou echt enig idee wát ie aan het doen is? Ik kan me niet voorstellen, dat een 7 jarig jongetje, zich gewoon bewust is van wat hij doet met die meisjes. Ik denk dat dit een typisch geval is van kopieer gedrag.. Het gebeurd bij hem, en wil het bij andere laten zien. Ik denk echt niet dat hij 'dreigend met de dood, de meisjes in een hoek dwong'. Is dat wel zo, doet hij dat niet bewust, en is hij gewoon helemaal opgefokt door z'n ouders of andere mensen in zijn kring.

20. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    ja, lijkt mij ook niet.. Toen ik 7 was wist ik nog niet eens wat meisjes waren O-)

Deel Deze Pagina