1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jongetje (7) misbruikt twee klasgenootjes sexueel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 15 sep 2006.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik toen wel al achter :+ ik had toen een crush op een meisje uit groep 8 8)

2. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    nja, ok , ik had ook een vriendinnetje :9

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit. Normale kinderen van 7 jaar zouden nooit op die gedachtes komen volgens mij. En nou is het weer gebeurd.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    nouja, eraan denken is dan nog een ding, maar het ook doen.. dat wijst er in iedergeval op dat het kind niet goed heeft geleerd wat wel en niet kan. goed/fout. ik denk niet dat ie het gekopieert heeft van zijn ouders hoor, maar waarschijnlijk is ie niet erg streng opgevoed als ie absoluut niet weet waar de grenzen liggen. En als het dan een beetje een eigengereid jongetje is.. tja.
    dan zit je al gauw met je hand in een onderbroekje 8)

5. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat joch is zelf gewoon niet goed bij z'n hoofd en omdat z'n ouders hem misschien wat losjes hebben opgevoed, doet hij alles wat hij wil.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zat gisteren in de auto naar het ANP nieuws te luisteren, en toen hoorde ik dat hij het nogmaals had geflikt in de kleedkamers...

Hij heeft echt hulp nodig =(

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals??? die toezichthouders hebben echt hulp nodig

Deel Deze Pagina