1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jongleren!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 21 apr 2008.

  1. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat me laatst dus af te vragen wie er van de xbw-ers weleens jongleert. Zelf ben ik twee maandjes geleden begonnen en het werkt erg verslavend :eek:

    tutorial: http://homepage.mac.com/abramr/juggling/tutorial/category/index.html

    Nu werk ik alleen nog met ballen, maar soms pak ik er een bus deodorant bij en wordt die vrolijk meegegooid. Binnenkort wil ik ook nog een stel knotsen kopen :)

    videootje:
    [yt]dGYYjZwz3xc[/yt]

    Wie jongleert er nog meer?
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik jongleer al een paar maanden en ben sinds 2 weken ofzo bezig met wat van die trucjes tussendoor. Verslavend is het inderdaad. :+
     
  3. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het 3 tot 4 jaar gedaan, begon met ballen van 2 naar 3 en z steeds meer, tot ik met kegels ging doen. Mijn record stond toen op 6 kegels, het is verslavend. Todat ik mijn pols heb geborken lukt het een hele tijd niet meer :mad:
     
  4. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zelf kan er niks van, mijn broertje kan het beter is sinds een aantal jaar er ook al mee aan het op treden.
    Hij is sinds kort eigenlijk pas met kegels begonnen, maar hij doet meer diabolo, eenwieler en dingen met vuur.

    Dit is zijn site:k-kwadraat
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik diabolo alleen:) kan wel jongleren maar diabolo vind ik leuker... binnenkort 2de diabolo in 1 touw;)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hehe, wij moesten voor een act met LO2 ook iets met jongleren, diabolo, chinese bordjes en devilsticks doen. Was wel grappig, alleen kan ik niet zo goed jongleren. Ik kan wel met drie ballen jongleren, maar verder dan dat kom ik nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  7. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De linkse of de rechtse?
     
  9. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    De rechtse
     

Deel Deze Pagina