1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Joran van der Sloot; Is het weer zover?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meanzo, 3 jun 2010.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij had de info in het Spaans op zijn laptop? :+

Beelden schijnen ook niet te kloppen, de dame had volgens de eerste beschrijvingen wat roods aan.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien was het wel gewoon Google. :)
    Weet niet of zo iets roods aanhad. Op de camera beelden van eerder heeft ze hetzelfde aan wanneer ze op de grond ligt.

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    en het zou ook onder het bloed liggen toch:confused: zie jij daar bloed:confused:8)

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien leef ik onder een steen, maar wat heb ik gemist? :eek: Heeft hij nou weer een moord begaan? En is er nou al wat bekend voor Holloway?

5. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet dan wel een héle grote steen zijn geweest!..

Joran is de hoofdverdachte van een moord op een peruaans meisje.. Op televisie beelden is te zien dat ze samen een hotelkamer binnen gingen, waarna Joran alleen naar buiten kwam, en het meisje dood is gevonden op de hotelkamer.

Saillant detail, is dat de moord precies 5 jaar na de verdwijning van Nathalee Holoway is.

Inmiddels schijnt Joran bekend te hebben.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    8)

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Ik zag wel wat nieuws maar ik snap niet hoe ze hem nog überhaupt laten leven. Triest mannetje...

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat is dit voor zieke zooi. Peru gebruikt die kerel duidelijk om haar imago te verbeteren. Alles "lekt" zomaar uit, gisteren het verhoor en nu zelfs beelden van de "crime scene" waar je gewoon de dode Stephany ziet liggen. Ik snap best dat het daar geen Nederland is waar ze alles afplakken maar het is overduidelijk dat het hen niet alleen gaat om het oplossen van een moord...

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die gast mogen ze van zo achterlijk behandelen als ze zelf maar willen. Ook al is hij er misschien in geluisd, hij heeft wel de dood van Holloway op z'n naam staan. Het circus eromheen kan me niet groot genoeg zijn.

Z'n hele leven achter de tralies. DAT wil ik zien. Niet dat hij er straks weer fucking simpel vanaf komt.

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holloway is toch helemaal niet bewezen?

Dus dan is hij er ook niet schuldig aan.

11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

ij heeft alleen het lijk verborgen en haar niet vermoordt denk ik zelf...

Maar hij zou schuld bekent hebben onder barbaarse omstandigheden...

Als dit martelen inhoudt schendt Peru De Rechten van de Mens en het Verdrag van de Verenigde naties |:-

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dus daarom was die gaan huilen?

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, hij gaat het op die fiets gooien. Op deze manier kan hij strafvermindering eisen.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lool nu gaat het wel heel erg snel. :D

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop echt van harte dat hij minimaal 40 jaar in zo'n Peruaanse cel zit. Lekker laten wegrotten. Geen doodstraf, want dan lijd niet genoeg.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Mensen die moorden hebben geen recht meer op welk humaan recht dan ook wat mij betreft. hoop dat hij niet naar nederland kan komen en daar zijn straf moet uit zitten in een gevangenis die een echte hel is in tegenstelling tot hier waar je nog tig jaar vermindering krijgt bij goed gedrag.

17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    En als die jongen of welke mooordenaar dan ook een mentale stoornis heeft dat de acties van hen verklaard? Door een lange therapie zijn ze in staat om dit mentale probleem te overwinnen. Zulke mensen verdienen toch een 2e kans in de wereld?

Ik praat moord niet goed en de acties van Joran ook niet.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En wat als ineens blijkt dat iemand onschuldig is, en geen andere uitweg zag behalve schuld te bekennen in de gevangenis komt, onmenselijk wordt behandelt. En na een aantal jaar onschuldig wordt bewezen? Dan heb je dus het leven van iemand verpest. En ben je net zo erg als mensen die moorden of andere vreselijke dingen doen.

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Nee. zodra je iemand van het leven beroofd heb je geen recht meer op een normaal leven.

Als je een mentale stoornis hebt ,hoor je niet vrij rond te lopen. klaar.

@hierboven.

Ja, zo kan je bezig blijven. moeten we iedereen dan maar een waterbed en 7-gangen-diner geven omdat ze het "misschien wel niet gedaan hebben"?

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Gaat er niet om, maar die uispraken van Ashavan zijn zo Middeleeuws zeg, blegh.

Deel Deze Pagina