1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Joran van der Sloot; Is het weer zover?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meanzo, 3 jun 2010.

1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die jongen is gewoon een compulsieve leugenaar. Dat was de eerste keer toch wel duidelijk.

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog steeds op de speciale uitzending van Alberto Stegeman waarin hij Joran verder ontmaskerd...

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Is hij nu niet juist dom bezig door allerlei dingen op te eisen? Zoals dat hij alleen wilt eten wat de bewakers eten. Daardoor heeft hij toch 'privileges' waardoor die nog meer gehaat gaat worden door medegevangenen (wat een raar woord eigenlijk dat medegevangenen)

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is wel van belang als je naar strafrecht (in Nederland iig) kijkt.
    Er is ook nog zoiets als schulduitsluitingsgronden, rechtvaardigingsgronden, onderscheiding tussen dood door schuld, met voorbedachte rade en moord, etc.
    Ik verwacht natuurlijk niet dat jij met je tunnelvisie dat soort dingen snapt, maar ik wil je wel vragen om als je ergens uitspraak over wilt doen dat je weet waar je het over hebt. Dat het jouw niet boeit is één ding, maar jij bent niet de rechtelijke macht.

En zorgen dat je niet in de buurt bent als er zoiets plaats vind is wel heel slap. Dat heb je zelf natuurlijk vaak niet in de hand _0/

5. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Damn die dingen komen me echt mijn neus uit. Ik ben nu aan het leren voor mijn Strafrecht tentamen, en ik kan echt geen rechtvaardigingsgronden meer zien:lol:

Deel Deze Pagina