Net een artikel in de Telegraaf gelezen over een Nederlander die een tijd Nederlandse gevangenen heeft verzorgd in Peru en zijn ervaring daarmee. Wat een hel zeg! Overal rottende uitwerpeselen, cellen zitten propvol, bijna iedereen loopt met open wonden en velen hebben continu diarree, bewakers zijn corrupt en aggresief en ga zo maar door :{ Vee plezier Joran
En terecht als ie daar terecht komt. Dat verdient hij. Hij verdient geen nederlandse cel. Lekker laten stikken daar in die rottende gevangenissen, en dan per ongeluk de sleutel kwijt raken.
Die vader van dat meisje betaalt wel een paar knaken aan zo'n cabron om joran om zeep te brengen . Want ja wat heeft iemand te verliezen die levenslang heeft en het geld wel kan gebruiken idd niks .
Waarom zou hij dat doen, in zo een celletje zitten is 100x erger dan doodgaan (wat je uiteindelijk daar toch wel gaat door de hygiene en je aggresieve medegevangen.
Ach die Joran toch, Ons eigen kleine psychopatische seriemoordenaar. Helemaal in de war, in een ver land. Je zal maar zo'n heimwee hebben dat je er alles voor doet om niet vergeten te worden, hier in ons eigen koude kikkerlandje. Je kunt zo knap acteren, liegen en stoer praten, onze Joran. We weten nou niet of je nou ontzettend slim bent of gewoon hebt gehandeld in een opwelling omdat je het zo lastig hebt, zo ver weg. Maar goed, waarschijnlijk weet je dat zelf ook niet meer zo heel goed. Je hebt weleens gezegd dat je het korte termijn geheugen hebt van een goudvis, maar je lange termijn geheugen is ook niet je van het natuurlijk. In een goede aflevering van CSI is het al zo vaak gebleken. Als alle bewijzen heel overduidelijk naar een bepaald persoon wijzen, nou dan heeft die persoon het natuurlijk niet gedaan. Zo gaat het in CSI inderdaad, lieve psychopatische Joran. Maar dit, dit is het echte leven. Hier zul jij verkracht worden door een stel hitsige gevangenen die wel zin hebben in die lekkere witte kikkerbilletjes van jou. En nee Joran, het helpt niet om de zeep stevig in je knuistjes te houden en de billen bij elkaar te drukken. Ook dat is alleen in films zo, onze vrienden in Peru vinden het helemaal niet erg om je een beetje te dwingen en de zeep te gebruiken als glijmiddel. Dit laatste is overigens alleen als je geluk hebt. Ik weet overigens niet of zeep gebruikt kan worden als glijmiddel bij anale sex, maar ergens denk ik dat jij mij spoedig zal kunnen vertellen of het zo is. Natuurlijk, je kwam ontzettend stoer over op tv. Je hebt Peter Rudolph de Vries wereldberoemd gemaakt, tot zover niets dan goeds. Je vader is overleden en je bent te vroeg bij je moeder weggehaald. Dat laatste heeft mijn zwarte kat Moos overigens ook meegemaakt, die wil daardoor niets liever dan onder je oksels liggen en kwijlen. Maar goed, ieder verwerkt zijn jeugd op zijn eigen manier, jij doet het weer wat anders. Ik hoop dat het je goed gaat daar in Peru en dat je nog heel, heel lang mag genieten van dat prachtige land. Wij hier in Nederland denken aan je en je zult hier nog vaak op de televisie komen. Groetjes van mij.
Lekker laten zitten, al is het om eindelijk geen televisie met hem als onderwerp voorbij te zien komen.
Jongee das geen verband tegen steekwonden dat is drugs die om het lichaam is gewikkeld.. Heb je uberhaubt weleens het programma gekeken?
Volgensmij is die pa van het vermoorde meisje een redelijk asociale stinkerd. NUL emotie toonde hij op TV. Beetje gek als je dochter vermoord is lijkt mij zo..
It's an inside job!!1 Maar dikke kans dat die dus uitgeleverd wordt. Relatie tussen peru en Nederland is niet echt best, dus dit kan een soort van goedmakertje worden?
Ik denk dat hij nog weleens denkt van shit, had ik dat van Nathalie maar bekend. Maarja, denk dat hij zelfmoord pleegt als hij in Peru moet zitten...
Als ie terug komt in NL dan mag ie wat mij betreft door een ongelukje verdwijnen en koud worden gemaakt. Ik doe het met alle plezier iig.
a) dat soort uitspraken gaan te ver (iig op dit board) b) zulke uitspraken moet je uberhaupt niet willen doen
A : daar heb je misschien gelijk in. B : Misschien ben ik ook gek daarin ,maar dit verdient ie.Deze gek mag nooit meer vrijkomen of uberhaupt nog in de samenleving terugkomen.Als je weerloze meisjes zo koud kan afmaken,dan verdient deze man het niet om verder te leven.
Wat worden er toch al weer veel conclusies getrokken. Iemand al wat officiëel nieuws? Een berichtje waarin bevestigd wordt dat hij het gedaan heeft?