1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Joran van der Sloot; Is het weer zover?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meanzo, 3 jun 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat konden ze doen dan? Hij is volgens het recht onschuldig, dus ze kunnen hem niks maken...
    Of moeten ze iedereen die ze verdenken van iets verbieden om met andere mensen om te gaan?

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik deel je wantrouwen, wat een klapper zou het zijn als dit allemaal een dikke stunt is geweest van SBS6 om kijkers te scoren. Achteraf heel het verhaal dikke BS geweest is. Moet je nagaan hoeveel kijkcijfers dit opgeleverd heeft. Het hele verhaal rammelt aan alle kanten. Of Joran is ongelooflijk dom of SBS is heel erg slim.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh op die manier. Nee dan heb je gelijk, ze konden Joran idd niks maken omdat ie niet schuldig werd bewezen.

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij erin is geluisd.

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=153659730

Ik denk niet dat hij haar voor een beetje geld zou vermoorden en ook nog zoveel bewijzen achter zo laten. Zo stom kan hij toch niet zijn?

Mijn gok:
    Hij heeft hulp gehad van wat machtige mensen bij zijn eerste rechtzaak. Hoe kan het anders dat hij met een bekentenis niet in de gevangenis is gekomen?
    Hij is dus zo in de problemen geraakt en is hen misschien geld schuldig.
    Dat geld heeft hij niet terug kunnen betalen dus daarom hebben ze hem nu erin geluisd.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    veel te ver gezocht....

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar waarom een onschuldig meisje vermoorden en niet gewoon Joran?

7. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dat is wettelijk vastgelegd. Een verdachte kan niet enkel op een bekentenis worden veroordeeld.

8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Nu lijdt joran in de gevangenis ipv dat hij er gelijk vanaf is :+

O dat wist ik niet..

9. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Zal ik het relevante artikel even zoeken? :+

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Joran heeft geen bekentenis gedaan in de rechtzaal voor zover ik weet iig. Ja in een video, maar dat telt niet als bewijsmateriaal.

11. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof je wel :9

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat was zijn pappie ;)
    Dat heeft niet alleen zijn baan gekost maar ook zijn leven.

Joran staat er nu helemaal alleen voor.
    Nederland heeft geen uitleveringsverdrag met Peru en zal daar de volledige gevangenisstraf moeten uitzitten.

1 ding staat nu al als een paal boven water.
    Een eerlijk proces zal Joran niet krijgen omdat hij voor iedereen wordt gezien als de dader.

Als hij schuldig wordt bevonden aan moord, kan Joran van der Sloot in Peru zeker 25 jaar cel krijgen. Dat heeft Javier Villa Stein, president van het Peruaanse hooggerechtshof, gezegd.
    Villa Stein repte tegen het Peruaanse persbureau Andina van ''een wrede moord''. Hij zei dat dit soort misdaden zwaar moeten worden bestraft om mensenlevens te beschermen.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gisteren van iemand gehoord, dat als hij nu de moord op Nathalee hollaway bekent, dat hij dan wel in nederland zijn straf mag uit zitten. Want die moord is eerder gepleegd dan deze.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bij een rechtszaak kan Joran het schudden, corruptie is van alle dagen en dan wordt hij er ook nog van verdacht een dochter van een gezin uit de hoogste kringen van Peru vermoord te hebben, die goede contacten hebben met hoge pieten bij de politie. Hopeless.

Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik zeg: mooi opgeruimd zo.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil absoluut niet zeggen dat ik ook maar enige sympathie heb voor Joran van der Sloot, maar 25 jaar in een zuid amerikaanse cel, dat is echt een immens ziekelijke straf. Als je ziet/hoort hoe het er daar aan toe gaat, dat heeft niets te maken met de gevangenis zoals wij hem in nederland kennen. Volgens mij is 10 jaar in zo'n gevangenis wel genoeg voor enkelvoudige moord. 25 jaar in een nederlandse cel zou dan wel voldoende zijn. En zeker 40 voor een dubbelvoudige.

Ik kijk nogal veel tv, onder andere America's Hardest Prisons, en daar was een strafpleiter veroordeeld tot zoveel jaar cel, en hij zei dat ie nu heel anders keek naar de straffen die hij heeft uitgedeeld, omdat ie nu merkt dat een jaar in de gevangenis honderd keer zo lang duurt als een jaar in de vrije wereld.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat mensen moeten boeten voor hun daden.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Naar het schijnt kan hij, zodra hij bekend, 10 jaar minder de bak in. Ook voor elke twee dagen werk of studie krijgt hij een dag minder straf. Belachelijke regeling.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, maarja 10-15 jaar in zo een gevangenis zie ik hem ook niet 1 2 3 overleven. Denk dat hij dan gewoon zelfmoord pleegt.

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    In je tweede alinea zeg je dat een jaar in de gevangenis honderd keer zo lang duurt als een jaar in de vrije wereld, maar je vind 10 jaar in Peru gelijk staan aan 25 jaar in Nederland? Onzin. Het kan nog zo klote zijn in Peru, maar denk toch dat hij dan die 10 jaar prefereert boven die 25 jaar.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoe oud ben jij? Heb jij al een eigen kind op de wereld gezet? Vast niet.. Bedoel het niet als aanval maar als je eigen kind wordt vermoord voor een nutteloze reden dan is 10 jaar in de hel echt kort hoor, geloof me..

Deel Deze Pagina