@Nemisis
meerdere teams alla, maar deze teams schreven wel degelijk meer dan 2 auto's in!
Geloof gewoon dat de gentleman agreement in F1 over de eigen teamwagen aan poeier rijden dan beter doorbroken kan worden (zover dit nu al niet gebeurt, een goeie botsing tussen bijv de Williams auto's of de Jordan's staan mij nog wel bij).
Ook ben ik pro minder geld. En ja ik denk idd dat je beter een merk of drie/vier bereid kan vinden om de chassis/motoren etc. te maken. F1 volg het voorbeeld van je bandenmakers!
Wat de F1 zo belachelijk duur maakt is dat elk team gedwongen wordt een eigen windtunnel te maken, onderdelen te ontwerpen etc. Maar wat is de functionaliteit van dertig keer een Traction Control ontwikkelen? Ik heb geen idee.
Wil je een echt competitieve F1, dan moet er gereguleerd worden. Dat is dan denk ik ook niet de richting die de F1 op wil. Dit is een herensocieteit! Geen geld? Opzouten!
Oja ontopic
Doe ons een klassecompetitie, kan JosTheBoss, de vliegende 'ollander etc misschien bewijzen wat die kan!
Ik ben meer fan van Albers. Deze bewijst het al in een 1heidsklasse (DTM voor de duidelijkheid)
Laatst bewerkt: 7 jul 2003