1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jos in 1e kwalificatie op pole

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boomer, 4 jul 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zei ook in principe. Dit zal vooral aan het begin van het jaar zo zijn, maar later zullen teamorders idd een rol spelen. Maar 3 merken op de eerste 9 plaatsten lijkt mij geen probleem. Deze zullen immers dichter bij elkaar zitten als de huidige nummers 1 t/m 9. Dus het lijkt mij alleen maar beter als dat soort veldvulling (klinkt oneerbiedig maar het is gewoon zo) verdwijnt.

En als ik me niet vergis heeft Ecclestone geinvesteerd in Minardi om de zaak te sussen. Dus Minardi zijn geld en de grote teams hun TC. Dus die Stoddart wordt al gecompenseerd voor het niet tot stand komen van het "fighting fund". Die naam alleen al.

2. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komt volgend jaar ook een nieuw team bij, ben even vergeten met welke motor ze gaan rijden enzo....

Wat bezield jullie trouwens om te zeggen dat een team als minardi niets toevoegd aan de F1? Ik vind het wel mooi om te zien dat ze met een minardi die aanzienlijk minder snel is dan b.v. een BAR of Jordan de strijd met deze auto's aan gaan en ze nog vaak voor blijven ook.

3. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Nieuw team??? Niks over gehoord. Ik heb slechts af en toe een strijd gezien tussen een Minardi en een andere auto. Als ze de strijd aan kunnen gaan dan is dat meestal dankzij de omstandigheden, andere strategie (Minardi een 3-stop, BAR een 2stop), weer en dergelijke. Nou is het natuurlijk wel knap als zij goed anticperen op dergelijke omstandigheden. Maar in een normale situatie rijden ze in hun eentje ver achteraan, niet in een of andere vorm van competitie met wie dan ook.

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja sorry hoor!

In Duitsland vond zelfs Jos dat het voor geen moer ging en in Frankrijk was een 4e pitstop nodig! Zoals Spijker Lemans heeft gereden (deze is mooi dus dat vond ik dan wel weer toppie)!

Zoals ook 1 van de onderstaande posts verhaalt, nee ik geloof dat de spiraal neergaand is. Mijn voorspelling is dat Minardi het eind vd seizoen niet haalt :mad: . En dan vind ik het daadwerkelijk zonde dat ze met zo'n in principe schitterende sport hebben meegedaan!

5. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ff iets ander, las net het volgende opzienbarende bericht. Het is speculatie maar toch...Als we het dan toch over geldverspilling hebben, wat als dit echt de werkelijkheid wordt, wat een verspilling.

Nieuwe McLaren zal misschien nooit rijden

De Zilveren Dolfijn die de strijd zou aangaan met de Rode Haai. Al die bespiegelingen kunnen de ijskast in, want voorlopig komt de nieuwe Mclaren het kikkerbadje geen eens uit. En het is helemaal niet ondenkbeeldig dat de MP4-18 nooit zal rijden. Een intensieve test in Spanje zal deze week duidelijkheid moeten bieden.

Ron Dennis: "Wij denken dat uit de test in Barcelona zal moeten kunnen blijken wanneer we met de auto gaan racen. Silverstone is nog steeds ons doel, maar het is bijna zeker dat we dat niet gaan halen."

Na Silverstone is er een testverbod tot na de Grand Prix van Hongarije en zal Monza de eerste mogelijkheid worden voor het team om met de nieuwe auto te racen.

De kans bestaat zelfs dat de MP4-18 nooit zal rijden, omdat die wordt achterhaald door de MP4-19. Het team heeft al gezegd dat voor volgend jaar een nieuwe auto wordt gebouwd, die nog dit jaar zal worden getest.

"En de MP4-17D is meer dan in staat om het wereldkampioenschap te winnen," aldus Dennis, die zegt voldoende capaciteit te hebben om aan drie auto's te werken. "Het is avontuurlijk, maar we hebben het in de hand."

6. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier en hier heb je wat informatie over het nieuwe team dat hoogstwaarschijnlijk vanaf volgend jaar actief is in de formule 1

Deel Deze Pagina