En ik heb deze verhalen dus al zo vaak gehoord.. Wordt er ook een beetje moe van.
Voorlopig is Jos nog de best presterende F1 coureur die we gehad hebben.
Maar het is zo typisch nederlands om iemand de grond in te trappen op het moment dat het niet mee zit.
Dat jos bij Benetton reed was iedereen jos fan. en nu? alleen maar gezeik.
Laatst hoorde ik ook weer een goed voorbeeld toen Jan de rooij uitviel in de dakar rally.. ook zo'n nutteloos mens die wel even gaat vertellen dat die de Rooij nooit wat presteerd en dat ie weer eens uitgevallen is..(3x zucht)
Voorlopig heeft ie ieder team maatje nog voor kunnen blijven. Wilson was toch ook zo goed?? dat hebben gezien toen ie in de jaguar stapte.......
Was Jos WK kampioen geweest in een ferrari? weet niet. Misschien als 1ste coureur. Maar dat zullen we toch nooit weten.
Maar als jij denkt dat een schumacher of een andere top coureur het zoveel beter kan in die duffe minardi dan vergis jij je toch lelijk.
Er is een hele waslijst aan coureurs in de F1 die veel beter kunnen maar gelimiteerd worden door hun autos. Fisichella is er 1, Verstappen is er 1, Webber.. ga zo maar door.
Er staan honderden coureurs te trappelen om in de F1 te komen. Maar ja volgens jou prefereren ze die oude niets kunnende constant in de grindbak staande Verstappen boven die talenten..?
Volgens mij zit er dan toch iets fout in jouw redenering over de kwaliteiten van Verstappen.
En ik ben niet eens een echte fan van die man........
Laatst bewerkt: 19 jan 2004