1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jos Verstappen in Jordan-Ford?!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Maserati, 19 jan 2004.

1. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm heb je Jos wel eens met regen zien rijden?
    die vent rijdt echt als een van de beste en daar mogen we best een beetje trots op zijn.

alleen bij minardi was iets minder jah.

maar is minardi niet het team dat het allerminste geld heeft en gesponsord word door alle grote teams?

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    En ik heb deze verhalen dus al zo vaak gehoord.. Wordt er ook een beetje moe van.
    Voorlopig is Jos nog de best presterende F1 coureur die we gehad hebben.

Maar het is zo typisch nederlands om iemand de grond in te trappen op het moment dat het niet mee zit.
    Dat jos bij Benetton reed was iedereen jos fan. en nu? alleen maar gezeik.
    Laatst hoorde ik ook weer een goed voorbeeld toen Jan de rooij uitviel in de dakar rally.. ook zo'n nutteloos mens die wel even gaat vertellen dat die de Rooij nooit wat presteerd en dat ie weer eens uitgevallen is..(3x zucht)

Voorlopig heeft ie ieder team maatje nog voor kunnen blijven. Wilson was toch ook zo goed?? dat hebben gezien toen ie in de jaguar stapte.......

Was Jos WK kampioen geweest in een ferrari? weet niet. Misschien als 1ste coureur. Maar dat zullen we toch nooit weten.
    Maar als jij denkt dat een schumacher of een andere top coureur het zoveel beter kan in die duffe minardi dan vergis jij je toch lelijk.

Er is een hele waslijst aan coureurs in de F1 die veel beter kunnen maar gelimiteerd worden door hun autos. Fisichella is er 1, Verstappen is er 1, Webber.. ga zo maar door.
    Er staan honderden coureurs te trappelen om in de F1 te komen. Maar ja volgens jou prefereren ze die oude niets kunnende constant in de grindbak staande Verstappen boven die talenten..?
    Volgens mij zit er dan toch iets fout in jouw redenering over de kwaliteiten van Verstappen.

En ik ben niet eens een echte fan van die man........

Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    The true story ;), hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik ben zelf ook geen fan van die knul. Ik vind het alleen leuk dat er een nederlander mee rijd.

4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt inderdaad zeggen wat je wil over Verstappen, maar hij zorgt er wel voor dat onze kikkerlandje de afgelopen jaren vertegenwoordigd was (en zal zijn?) in een race waar maar 22 coureurs aan mee kunnen doen. Hij flikt dat wel elke jaar weer, wat ik erg bewonder. En ik ben ook geen F1 en/of Verstappen fan...

5. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    20 coureurs, voor de rest heb je helemaal gelijk, als je in de F1. rijdt, zelfs asl je bijna altijd uitvalt, heb je het bijna helemaal gemaakt in de racesport (autoracesport)

6. Rentaur

Rentaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FYI : ik geloof dat redbull niet eens 5 miljoen had voor Jaguar zodat Klien er kon rijden.
    Er was eerst sprake van 10 Miljoen maar later bleek dat dus maar 4.5 Milj, te zijn.

7. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Verstappe is hele goeie coureur en hij had ook bijna bij jaguar gereden als die Christian Klien geen Red Bull met 15 miljoen achter zig had staan.

Maar de nieuwe jordan heeft nu de zelfde Ford motor als Jaguar Dus aan de PK's zal ut niet liggen ik denk wel dat Jos dit jaar wel wat puntjes gaat score..

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jos Verstappen heeft zijn beste tijd gehad. Het is tijd voor nieuw jong talent.

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Waar slaat dat nou weer op :confused: hoe langer je erin zit hoe beter je bent...

10. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna is ook nee. Als je alles zo gaat beredeneren reed ik nu ook jaguar. Aan al die geruchten van: "hij gaat misschien voor 'die' rijden" of "misschien gaat hij voor dat merk rijden" daar heb je niets aan. Je moet kijken wat hij nu presteerd in de F1. Niet kijken naar de vorige taken van racesport die hij beoefend heeft. Je moet kijken wat hij nu doet, en hij kan zich gewoon niet bij de rest aansluiten. Hij kan beter weer gaan karten, daar heb je tenminste geen grindbak en wint hij het misschien eens.

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je grond je redens nergens op vliegding... je lijkt net zon fanboy van xbox is groot... dus hij is kut... Geef dan een reden waarop je verstappen afkraakt...

12. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook niet waar. Vaak is het het jonge talent die ervoor zorgen dat de ouderen eruit moeten.

13. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik niet netjes van jouw. Verstappen kan gewoon niet aansluiten bij de rest.

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Onzin, Verstappen in een Minardi kan niet aansluiten, maar wie wel|:- , Als Verstappen in een Sauber, BAR of Jaguar ofzo zit, dan kan hij mooi meekomen in de middenmoot. Minardi is een team, dat 2 jaar achterloopt ofzo, ze wilden volgend seizoen gaan rijden met een Arrows van 2002, nou dan loop je toch een beetje achter lijkt mij, dus dan kun je van Verstappen niet verwachten dat hij meekomt met de BAR's en de Renaults.

Bij de andere teams waar Verstappen heeft gezeten, heeft hij altijd in de middenmoot gepresteerd en hij was bijna altijd net zo goed als z'n teamgenoot, de enige die hem de oren hebben gewassen waren M. Schumacher en Barrichello, maar bijvoorbeeld Salo en de la Rosa kon hij prima bijhouden.

15. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zekr. dat er nieuw talent moet komen kijk naar alonso en raikonnen die dolle schumacher gewoon das echt cool om te zien.
    Maar kijk nou naar Couldhard hij rijd al een hele tijd mee maar die had nu eigenlijk moete stoppen.

Maar kijk als je jos het goeie material geeft dan presteert ie wel op z'n best, kijk maar naar z'n tijd bij arrows hij reed echt op de limit met die auto en hij deed goed het vond ik. In die winter daarvoor reed hij in de honda althans hij teste samen met honda voor een Fabrieks wagen en hij brak alle records op Jerez maar toen ging die engineer dood en stopte honda er mee maar anders had die echt wel op ut podium gestaan.

Kortom geef Jos een Kans!!

16. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0

Maar dat slaat dus helemaal nergens op als jij op een schakelbrommer rijd kan je toch ook niet een Honda vtr sp-2 bij houden.

Hangt voledig van ut material af.

17. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Als Jos en Michael gaan karten dan gaat het gewoon gelijk op....dus dit bewijst wel dat er maar erg weinig verschil zit als je al in de F1 mag rijden, er zijn ongeveer 20 stoeltjes en het verschil is dus echt niet groot. Wanneer Jos een goed contract kan krijgen bij Jordan dan is dit echt heel goed alleen het nadeel is dat hij een oude coureur is, die jonge coureurs hebben een veel betere toekomst. Het geld is eigenlijk het enige dat het verschil maakt tussen winnen en verliezen (op een droge baan dan), voor de rest zit alles gewoon heel erg dicht bijelkaar ookal komt dat niet zo over op het beeld. In de F1 heb je over het algemeen geen slechte coureurs.

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik blijf Jos steunen, hoe dan ook. Ik vind het leuk om te zien hoever een Nederlander het schopt in de wereldsport Formule 1. Als de berichten juist zijn en hij komt idd bij Jordan terecht dan is dat mooi nieuws, ook al zijn de Jordan's niet zo gek veel beter dan de Minardi's. Maar als de berichten onjuist zijn, en hij komt niet aan de bak, dan is het einde oefening, exit voor Jos. Dan komt hij ook niet meer terug, en dat zou ik persoonlijk erg jammer vinden. Ik kijk al jaren vol vertrouwen om te zien hoe ver Jos het schopt, en ik blijf me verbazen over de acties die hij uithaalt. Jammer genoeg moest hij vaak het parcours verlaten door mechanische defecten, in dat opzicht zijn de Jordan's wat meer betrouwbaar. Ik hoop dat dit het jaar voor Jos wordt, dat hij kan bewijzen wat hij waard is.

Succes Jos!

19. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben vandaag weer geproken met jordan over een contract maar helaas nog niks getekend.
    Ik hoop dat Jos er volgend jaar weer bij is. Dat maakt het toch weer een stukje leuker om daan te kijken. Ik vraag me wel af of hij in een Jordan veel punten zal halen, maar misschien met wat geluk zoals Fissichella vorig jaar wint hij nog eens een keer.

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik las het ook, wel was de kans weer aanzienlijk groter geworden, dat er daadwerkelijk een plaatsje voor Jos beschikbaar zal zijn. Ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina