1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jos Verstappen in Jordan-Ford?!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Maserati, 19 jan 2004.

1. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die jonkies rijden m. schumacher dol? Sorry maar ik ben even vergeten wie er ook alweer wereld kampioen is geworden......... Jos is nog helemaal niet zo heel oud btw.

Ik weet trouwens voor 99% zeker dat Jos bij Jordan aan de bak kan, want 12 miljoen euro is een bedrag dat Jorden had nodig wint, want ze willen het budget naar 70-80 miljoen dollar brengen. Ik denk dat het enige probleem de Engelse sponsoren zijn, dat die een klein beetje dwars liggen.

2. Rentaur

Rentaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die Engelse sponsoren kunnen ze toch McNish aannemen?

Benson and Hedges willen toch steeds een Engelse coureur in die auto hebben?

Heeft Jos ook meteen een goed teammaatje!

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    McNish is een Schot. :{

4. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    McNish is toch een Schot of niet?
    edit: Xiroke was me voor :)

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  5. Rentaur

Rentaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Groot Brittanie dan...:{

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heidfeld heeft toch ook al een stoeltje bij Jordan?

7. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij heeft een voorcontract wat eind deze maand afloopt. Maar ik denk dat hij wel mag blijven.

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Fok meldt ondertussen al dat Verstappen daadwerkelijk zijn stoeltje bij Jordan heeft verkregen, met als bron de sponsor van Jos, Trust. Op de Verstappen pagina staat ook al dat er meer duidelijkheid is verkregen, al is daar nog geen sprake van een getekend contact. Toch lijkt het erop dat onze Jos komend seizoen voor Jordan gaat rijden. Netjes! :)

F1racing.nl:

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik lees het ook net, echt mooi! :D

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Juich nog maar niet te vroeg, want ik kan me nog een ene Tom Walkinshaw herrineren;) :mad:

11. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Eddie is chill ;) :cool:

12. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Datum: 24 January 2004

Dinsdag tekent Verstappen

Aanstaande dinsdag zal Jos Verstappen naar Silverstone vertrekken om daar het contract met Eddie Jordan te ondertekenen.

Michel Perridon heeft dit bevestigd tegenover het AD. De directeur van Trust is daarmee opener dan het management van Jos Verstappen. Deze kondigden gisteren een absolute radiostilte af om alles in rust rond te krijgen tussen Verstappen, de sponsors en Jordan.

"Ik heb Eddie na vijf uur nog even telefonisch gesproken en sfeer was ook meteen goed. Zand erover. We gaan er een mooi jaar van maken,'' aldus Perridon.

Voor Jos en alle fans is er nu in ieder geval een hele last van de schouders gevallen. 'Ons Jos' rijdt volgend jaar. En wel in 't geel......

Bron: Formula1.nl

Hmmmm......dit is eigenlijk nog beter nieuws :)

EDIT: Dat er Dinsdag getekent wordt is eigenlijk het enigste nieuws

Laatst bewerkt: 24 jan 2004
  13. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG! de contacten tussen Jordan en Verstappen zijn verbroken lees ik net. DAMN! verstappen kan de formule 1 wel vergeten (dus waarschijnlijk ook voor altijd) :'-( :'-(
    bron ---> www.rtlgrandprix.nl

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Bah! K*T! Ik ik verheugde me er al helemaal op, het leek zo goed als zeker na de berichten van afgelopen week en dan nu opeens dit. Mooi balen is dat... grr! :mad:

Tja, dat zal dan inderdaad het einde van F1 voor Jos betekenen, jammer... :'-(

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Verdomme! Is er ook een reden?!

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is het bericht wat op verstappen.nl staat:
    :'-(

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Kan mij niet aan het gevoel onttrekken dat dit geen slimme zet is van Jos.. Zelfs al was het contract niet helemaal top of een tekort aan vertrouwen.....
    Jordan is geen slechte werkgever natuurlijk en over het algemeen redelijk trouw aan zijn coureurs.
    Maar jos moet ook weten dat dit misschien zijn laatste kans was om in de F1 te komen. Dus of ze zijn een politiek spelletje aan het spelen (wat vrij link zou zijn) of hij heeft het hele f1 circus opgegeven.
    Ach uiteindelijk is het zijn beslissing, hij moet toch doen waar hij zich goed bij voelt

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, dat zat ik ook nog te bedenken, dat ze wellicht het Jordan team wat onder druk willen zeggen, door zich in zekere mate terug te trekken.

Maar ik denk dat Jordan daar niet intrapt...jammer.

19. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk gewoon dat de sponsors van Jos "de eer" aan zichzelf hebben willen houden. Het heeft er al die tijd wel naar uitgezien dat Jos in een van de Jordan stoeltjes terecht zou komen, maar ik moet toegeven dat het nou niet bepaald vlotjes verliep.
    Doordat Jordan wat weerstand bood en waaruit de sponsors van Jos opmaakten dat het niks zou worden hebben zijzelf de onderhandelingen afgebroken.
    Zo denk ik dat het is gegaan. Trust had gewoon akkoord moeten gaan, hetzij met een contract wat niet geheel aan de eisen voldoet.
    Nou hebben we helemaal geen Jos meer in de F1 :mad: :'-(

20. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, al die berichten die het management van verstappen (en vooral Michel Perridon) gaven waren zo rooskleurig, laatste hobbels wegwerken dit, principe-akkoord dat, en dan krijg je alsnog dit :mad:
    Kan wel janken, had me zo verheugd, 4 uur opstaan om Verstappen in het geel op Melbourne te zien

Deel Deze Pagina