1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jos Verstappen in Jordan-Ford?!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Maserati, 19 jan 2004.

1. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo had m.perridon gewoon ja moeten zeggen, wij weten helemaal niet wat er precies in dat contract stond. Het totale sponsorpakket samen met muermans bedraagt 10 miljoen euro en dat is niet niks! En Jordan heeft dat geld ook nodig, dus die komen mischien ook zo terug, of Jos stapt later dit jaar in bij Sauber anders is het denk ik exit.

2. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    leuk, eindelijk ziet eens iemand wat in hem andersbehalve Minardi en die andere druiloor team!!!!:cool: :cool: :cool:
    NO OFFENCE!!!!*) *) *)

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent bij de tijd :confused:

Als je ff opgelet had, had je kunnen lezen dat het allemaal niet doorging...

4. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Deze auto heeft vandaag gereden toch opmerkelijk dat er vrij groot Trust op deze auto staat.
    Dus misschien heeft Jos toch nog een kansje.

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is dit serieus een echte foto? Dus niet gewoon die stickers erop geplakt met photoshop o.i.d.? Dat zou cker wel vet zijn! 8)

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop het echt, ik verwacht het ergens wel. Ik las wel een heel interessante analyse in een krant van de week, misschien zal ik die zo nog eens inscannen.

Maar ik denk dat de kans nog vrij aannemelijk is dat Josje bij Jordan terecht komt.

7. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
  8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hm zou het dan toch gewoon een politiek spelletje geweest zijn van Verstappen en Co.

"Verder zei Perridon dat Rothengatter het aan Jos aangeboden contract onacceptabel vond. Hij zei: "Daar had Huub ook duizend procent gelijk in."

Beide bronnen spreken elkaar alleen een beetje tegen
    InsideF1 zegt dat Rothengatter namens jos weer met jordan praat terwijl volgens F1racing Raymond vermeulen gezegd zou hebben dat na het afbreken van de besprekingen niets meer is ondernomen.

Nou ja, we zullen zien... Ik hoop in ieder geval dat Jos gewoon in die jordan komt

9. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1

Hmmmm.......hopelijk klopt het:{

10. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, kunnen we weer opnieuw beginnen met hopen :D :+

11. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Nu hoeven we niet al te lang te wachten, misschien. Omdat die teampresentatie morgen al is ofzo.
    Wij willen jos :p

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De onderhandelingen zijn weer opnieuw begonnen... dus toch nog een kansje :9

13. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Verstappen schijnt getekent te hebben voor 9 miljoen (sponsoren Thrust, Muermans en Wilux) op insidef1.nl staan ook foto's van de shakedown van de jordan. :p

14. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Bron?
    Edit: Sorry te snel... het staat dus op insidef1.nl, daar staan niet alleen die plaatjes.

Zou wel strak zijn alset waar is!

Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  15. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    is het nu helemaal rond dan??????? ik hoop van wel, ik zie Jos graag is rijden in een wat betere wagen dan die Minardi "bende" :):9

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als hij niet bij Jordan komt komt hij nergens meer aan de bak.

Het is volgens mij nog niet bevestigd, maar de kans lijkt mij vrij groot dat hij bij Jordan zal gaan rijden. :)

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had al zo'n vaag vermoeden, het is jammer dat ik die analyse uit de volkskrant kwijt ben. Het kwam erop neer dat Perridon gewoon een zakenman was die alles dacht te kunnen kopen, maar nee, daar viel Eddie niet voor.

Ik ben benieuwd, ik heb er nog wel een goed gevoel over. :)

18. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het geheim van verstappen? :)
    Hij kan altijd zo vreselijk goed starten...
    3/4 wagens tijdens de start was geen uitzondering ;)

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist is bekend gemaakt dat Jos in ieder geval niet aanwezig zal zijn bij de officiële Jordan presentatie later vandaag, laten we hopen dat de onderhandelingen nog in volle gang zijn. Er is nog steeds sprake van radiostilte, ik hoop dat we dat als een goed teken kunnen beschouwen.

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Helaas, nog steeds geen tweede rijder bekend gemaakt, zoals verwacht. Toch prijkte het Trust logo nog steeds op de wagen en de overall van Heidfeld. Dit is wat er wel verscheen op de verstappen pagina:
    In andere woorden, er wordt gewoon nog druk onderhandeld, anders was dit al lang rondgeweest. Op dit punt wordt Jos nog steeds gesteund en wordt er dus gewerkt voor een zitje bij Jordan.

Deel Deze Pagina