1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jos Verstappen in Jordan-Ford?!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Maserati, 19 jan 2004.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die Perridon is wel lekker bezig, eerst verpest hij het stoeltje voor Jos bij Jordan en nu hem dat gelukt is loopt hij zo over naar een ander...:{, volgens mij verschilt Perridon niet veel met Tom Walkinshaw en als Albers verstandig is (en als dat ook mogelijk is:eek: ) kan hij beter naar andere sponsoren opzoek gaan, want aan zo'n iemand als Perridon die zijn afspraken niet nakomt heeft hij ook weinig.

Voor Jos denk ik dat zijn f1 loopbaan er wel opzit nu:'-(

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk het niet hoor, lees dat interview maar eens. Als er stoeltjes vrijkomen maakt hij grote kans om er een te bemachtigen. En dan komt Jos los :D

Nou ja, misschien iets te optimistisch... maar goed mogelijk!

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah maar als ut waar is dat Perridon Jos verlaat (zoals dit bericht meldt), heeft Jos dus geen sponsor meer. Dan zal hij ook niet snel in een vrijgekomen stoeltje komen (8)). Maar, ik hoop ook dat hij er tog nog 1 weet te bemachtigen. Anders denk ik dat we hem nooit meer terug zien in de formule 1... :mad:
    Onze hoop moeten we dan gaan vestigen op Albers in de toekomst.

Laatst bewerkt: 14 feb 2004
  4. Billie Joe

Billie Joe /\/osh

Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker jammer dat jos niet gaat rijden. michel perridon is een goede gozer, maar onderhandelen kunnen ze niet.
    check www.formule1nieuws.nl voor de zogenaamde roddels.
    jos is zowieso geen meerwaarde voor de formule 1|:-

Deel Deze Pagina