1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw bijbaantje?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SoulFighter, 18 jul 2007.

  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

    Ik ben erg geintresseerd in wat voor (bij)banen de xboxworld bezoekers hier zoal hebben. En ook wat het zoal verdient. Ik vond echter alleen hele oude threads dus het leek me verstandig een nieuwe aan te maken. Indien er al een soortgelijke thread is; dan mijn excuses.

    Ik zal de spits maar afbijten;
    Ik werk al bijna 3 jaar bij Jumbo supermarkten, ik verdien daar bruto net iets minder dan 7 euro.
    Verder heb ik net gesoliciteerd bij de bioscoop, wat ik daar verdien weet ik niet precies maar het is in ieder geval leuk werk :)
     
  2. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe momenteel vakantiewerk bij Unigarant, waarschijnlijk tot 3 augustus. Ik test daar een systeem waarmee men in de toekomst on-line schades kan opsturen. Wat ik na de vakantie ga doen, weet ik nog niet precies. Ik denk ergens in een supermarkt werken of zo.

    Het wordt nu maar eens tijd om naar het werk te gaan
     
  3. Ninja_in_Pyjama

    Ninja_in_Pyjama Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 4 krantenwijken (gewoon folders) en heb over een uurtje een sollicitatiegesprek bij de C&A. Ik verdien momenteel met mijn kranten ongeveer 60 tot 70 euro per maand. (Das 1x in de week 4 uur lopen)
     
  4. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werk bij c1000 en verdien 2,74 per uur ongeer bruto en ongveer 200 euro per maand
     
  5. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Albert heijn: 2.97 Per uur.. Werkdagen van 10 uur-.- en daar zo gruwelijk weinig voor krijgen, maja het moet maar.
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Kontje verkopen achter het station.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik doe naast me werk zwart sitjes maken :) zie het ook wel als bijbaan :p

    ow en 2 a 3 euro per uur is dat niet erg weinig? wat is het wettelijk minnnimum?
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  8. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is afhankelijk van je leeftijd hea ;)

    Ik ben 18 jaar, het wettelijk minimuum is dan 3,42

    Mijn bijbaan: vegen van hallen waar vrachtwagens en dat soort geneuzel in elkaar gezet worden ;)

    Maar ik verdien nu 5,80 p uur, maar dat gaat nog omhoog omdat die leuke mensjes bij het uizendbureau wel vonden dat ik wel genoeg verdiende en dus geen loonsverhoging zou krijgen toen ik 18 werd.

    Dus binnenkort ineens heel wat geld extra omdat er nog 2 maanden met terugwerkende kracht gaan :D

    En sinds kort nog een 2de bijbaan bij de Shell. Gewoon chill achter de kassa zitten dingen afrekenen enzo.
    Daar rond de €5,- per uur, op zondag €8,- per uur

    Wat moet ik me daar nu eigenlijk bij voorstellen?
    Filmpje aanzetten dan de hele tijd rustig gaan zitten kijken of er niks fout gaat, pauze er in knallen blabla?
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  9. basovich

    basovich Guest

    Achter de vleeswaren, brood en kaas. en soms nog ff vakkenvullen. verdien maar €3.48 :mad:. ohja en ben 15.
     
  10. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben software ontwikkelaar bij een IT bedrijf dat CRM's en CMS'en e.d. maakt voor bedrijven. Ik mag thuis werken en wanneer ik wil, super relaxt. Ik verdien 12 euro per uur en ben 17. :)
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Schrijf jij echt zelf die CRM's en CMS'en?
    Ik werk er zelf namelijk wel mee (of njah, CRM nog niet mee gewerkt)
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Appie \o/ na een lange tijd weggeweest te zijn weer terug gegaan. ik verdiende 4.05 toen ik wegging en nu weet ik nog niet wat ik ga verdienen. duss.
     
  13. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Super de Boer achter de kassa:9
    Verdien 3,04 bruto per uur maar over anderhalve maand word dat wat hoger omdat ik dan 16 word:)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik werk bij de Mac. Ik sta kassa en soms bak ik wat. ^^
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Vulploegleider bij de Plus, beetje coordineren en bestellen.....mensen die in een supermarkt werken kennen het wel. Het verdient wel redelijk, met ATV enz. (dus +27,...%) 6,18 per uur
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Pannekoekenhuis.
    Beleg de laatste dingen op de pannekoek (ananas/bakje met saus/bakje met slagroom/bakje met ijs/touge/atjar/aardbeien/ blablabla: kortom, alles wat niet in de machine gaat, maar wat er nog wel op moet)
    En dan breng ik ze naar de mensjes die ze hebben besteld :)

    Ik geloof iets van tussen de 4,50 en 5 euro.
    Weet het niet precies eigenlijk.
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik werk als het warm is bij me pa, dan moet ik op de trekker graan rijden :p Verdien ik zo'n 7 euro mee geloof ik en dat is echt mooi werk!
     
  18. basovich

    basovich Guest

    super de boer en dan 3,04?? dacht dat iedere super de boer hetzelfde loon gaf. ik ben ook 15 en verdien bij de super 3,48...
     
  19. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    C1000 Elzinga meppel Vakkenvuller 3,64 in het uur :)

    Over een goed half jaar wordt dat al 4,64 :) (jarig en 1 jaar op zaterdag werken + kassa draaien)

    ik werk er nu zown 50 uur in de week, rond de 180 uur in de maand, do the math!

    (maarja zown 32" lcd tv kost ook wat :p)
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Mensen lastig vallen of ze klant willen worden bij nuon, of klanten een contract aan smeren :) 7,20 in het uur
     

Deel Deze Pagina