1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw bijbaantje?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SoulFighter, 18 jul 2007.

  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

    Ik ben erg geintresseerd in wat voor (bij)banen de xboxworld bezoekers hier zoal hebben. En ook wat het zoal verdient. Ik vond echter alleen hele oude threads dus het leek me verstandig een nieuwe aan te maken. Indien er al een soortgelijke thread is; dan mijn excuses.

    Ik zal de spits maar afbijten;
    Ik werk al bijna 3 jaar bij Jumbo supermarkten, ik verdien daar bruto net iets minder dan 7 euro.
    Verder heb ik net gesoliciteerd bij de bioscoop, wat ik daar verdien weet ik niet precies maar het is in ieder geval leuk werk :)
     
  2. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe momenteel vakantiewerk bij Unigarant, waarschijnlijk tot 3 augustus. Ik test daar een systeem waarmee men in de toekomst on-line schades kan opsturen. Wat ik na de vakantie ga doen, weet ik nog niet precies. Ik denk ergens in een supermarkt werken of zo.

    Het wordt nu maar eens tijd om naar het werk te gaan
     
  3. Ninja_in_Pyjama

    Ninja_in_Pyjama Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 4 krantenwijken (gewoon folders) en heb over een uurtje een sollicitatiegesprek bij de C&A. Ik verdien momenteel met mijn kranten ongeveer 60 tot 70 euro per maand. (Das 1x in de week 4 uur lopen)
     
  4. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werk bij c1000 en verdien 2,74 per uur ongeer bruto en ongveer 200 euro per maand
     
  5. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0