Jouw bijbaantje?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SoulFighter, 18 jul 2007.

  1. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk in de supermarkt van mijn ouders en breng folders rond van die supermarkt. Het verdient op zich wel ok vind ik. Ik heb niet meer nodig dan wat ik nu krijg. Kleding, eten etc. wordt toch nog altijd door mijn ouders betaald en ik hoef ook niet elke maand een nieuwe game.
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij worden ook me kleren betaald en me eten ook maar tog is het lekker om dan nog veel te verdienen geloof mij maar;) :thumbs:
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij is opgevallen is dat hoe meer je verdiend, hoe meer je opmaakt. ;)
    Dus het is eigenlijk nooit genoeg. :+
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    True true,

    Ik leef ook altijd naar wat ik heb. Als ik een keer € 10,- in een maand te besteden heb, gaat er € 10,- op, maar als ik een keer € 800,- in een maand te besteden heb, gaat er gewoon € 800,- op hoor 8)

    Anyway, ben weer uit de nachtdienst \o/ Olé!
     
  5. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga woensdagnacht werken bij AH, tot ong. 5 uur. krijg je 200%. Beetje wazige tijd maja schijt.
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je standaard woensdagnacht werken bij AH? Heb ik nog nooit van gehoord dat ze dat doen. Soms wel is bij leeghalen + verbouwen van een winkel. Maar de vakkenvullen in de nacht? Welke AH doet dat dan? Ik werk namelijk ook in een AH in Den Haag.
     
  7. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik werkte 6 jaar lang bij de Albert Heijn en moet alleen nog op 11 augustus werken. Heb namelijk ontslag genomen bij die ballentent!

    Ik werk nu in de vakantie 32 a 40 uur per week bij mijn oude stage. Daar verdien ik heerlijk 12 euro bruto.

    Na de vakantie is het tijd voor mijn nieuwe stage, lekker aan de slag bij Sony voor een redelijk goede stagevergoeding!
     
  8. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet standaard. is gewoon eens in de zoveel tijd doen ze dat weer.
    Ik werk bij AH XL elandstraat.
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb verschillende dingen gedaan waaronder: Vakken vullen, Call centre en een krantenwijk.

    Tegenwoordig maak ik echter freelance flash websites. Hoeveel ik verdien ligt aan de grote van de site, maar ik reken meestal iets meer dan 10 euro per uur. En dan werk is dus relaxed thuis achter m'n laptop. Verdient stukken beter dan m'n andere baantjes.
     
  10. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    bij alternate,stickeren, doze opstaplen, tellen, dat soort magazijnwerk...ontzettend saai

    9 uur duurt echt lang daar...... en ik krijg maar 2.56..maarja moet tog wat doen he
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zou dat echt niet kunnen heh, bij Alternate of iets dergelijks in het magazijn.. al die mooie PC spullen die langs je handen komen en die je dan niet mee mag nemen 8)8)

    Ben zelf zo goed als aangenomen bij het distributiecentrum van Intertoys, beetje slepen met speelgoed.
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat een slavenloontje zeg!

    Ik werk sinds 3 weken als woonbegeleider van licht verstandelijke gehandicapten met probleemgedrag. Echt leuke mensen en vaak ook nog eens spannend! Hieronder een grappig filmpje, wat gemaakt is op één van de afdelingen van mijn werkgever:

    [yt]I1U1tfTFB1s[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  13. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij een catering, afwassen, meehelpen met hapjes etc...
     
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Mag je die producten wel is beter gesorteerd op die container gooien 8) :+
     
  16. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al van alles gedaan:

    -aardbeien plukken bij 2 verschillende instanties
    -folders rondbrengen
    -houtzagerij-->pallets monteren en demonteren
    -jachthaven-->boten onderhouden, verven schuren coaten etc.
    -horeca--> restaurant,barman
    -horeca-->bistro-->barman en afwas
    -Snoepfabriek Lonka-->administratie
    -ICT-->computers bij overheidsinstanties vervangen en kabels wegwerken op kantoren.

    -horeca--> visrestaurant-->barman

    alles in chronologische volgorde :)

    mijn beste baan verdiende 12.50 netto per uur. Nu verdien ik 7 euro netto per uur.
     
  17. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik werk bij Jan Linders (supermarkt)
    verdien 4,56 geloof ik altans bove de 4,50.

    Ik doe zelf AGF (afdeling groente, fruit) (als ik me niet vergis)
    + Vakkenvullen
    Af en toe helpen op de koeling/vlees waren bakkerrij helpen doe ik ook wel eens met inpakken.

    Kassa doe ik ook. alleen doe het niet graag ben toch liever aan het vullen..
    niet mijn ding kassa ik kan niet stil zitten meot wat te doen hebben.
     
  18. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ochtendwijk :)

    Het is verschrikkelijk, verdien dus 5p dag. Ben 3 kwartier bezig inc aankleden fietspakken naar m'n kranten fietsen en kranten. Het is te doen.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    werk bij de appie heijn doordeweeks 3 of 4 avonden heb net opslag gehad dus weet nog niet precies wat me loon is...:+

    en in de vakantie doe ik order picken bij malmberg (schoolboeken:+) en dan 36 u in de week voor €5,20 als 18-jarige :D
     
  20. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werk nu 4 weken in een sigarenfabriek, als productiemedewerker. houd dus in dat ik ervoor zorg dat de sigaren verpakt wordt, kistjes in elkaar zetten enzovoorts. Verdient zo'n 5 euro per uur.
     

Deel Deze Pagina