1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw bijbaantje?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SoulFighter, 18 jul 2007.

  1. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Werk nu rond de 30 uur in de week bij de plaatselijke C1000, verdient nieet echt goed maja moet wat met je vakantie, heb deze vakantie al een vakantiebaan gehad in een magazijn maar ben daar weggegaan omdat ik niet fulltime 5 dagen in de week 4 weken lang kon werken.
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik werk bij een bakkerij als magazijnmedewerker. Ik werk nu 8 weken full time, ik heb nog 3 weken te gaan. Het is best pittig om zo veel te werken, maar het eind is in zicht en het verdiend erg veel. Het is wel zeker dat dit eenmalig is. Ik ga studeren en wil daarom genoeg geld hebben, maar ik zie mijzelf niet nog een paar maanden fulltime werken in een bakkerij.

    Ik ben 18 jaar en dit is mijn bruto uurloon plus toeslagen:

    Overdag: 6.42
    Avond: 8.54
    's Nachts: 9.63
    Zondag: 12.44

    In totaal draai ik 3 nachtdiensten, 3 avonddiensten en 2 dagdiensten. Als ik ga studeren dan werk ik 4 keer in de maand, twee zondagen en twee vrijdagen. Verdiend lekker. Als ik 19 wordt verdien ik waarschijnlijk iets van 8.20 per uur, zonder de toeslagen bijgerekend.

    Edit: het is trouwens wel mijn eerste echte baan, ik had geen zin om voor mijn 18e al te gaan werken. Ik kan bovendien goed met geld om gaan, als het wat krap is.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007

Deel Deze Pagina