1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw Top 10 Irritaties

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Banjy, 2 okt 2004.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    1. Als s'morgens iemand onnodig met me praat
    2. Boter
    3. Buren die het in de vakantie s'morgens om 8 uur leuk vinden om te boren
    4. Bumperklevers
    5. Oudjes die te sloom rijden
    6. Als de pc vast blijft hangen
    7. Vertraging van de trein
    8. Mensen die altijd alles beter weten
    9. Als de badkamer s'morgens een uur ofzo geblokkeerd wordt door m'n zus
    10. Sommige members op xbw.nl :D ;)
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
     
  3. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste is al lang niet 9 van de 10 lonsdale dragers alles wat jij zegt,
    misschien wel één van de dingen maar lang niet allemaal.
    ik ken persoonlijk een zwarte nederlander die zelf ook losdale draagt en hardcore luisterd.
    dus dan zou die een hekel aan zich zelf moeten hebben?

    dus 9 van de 10 mensen die lonsdale dragen staan achter Hitler (wiens naam jij niet eens durf uit te spreken :confused: )
    en 9 van de 10 lonsdale dragers heeft dus ook wat tegen joden?
    ik dacht het niet

    dat is het zelfde als zeggen dat 9 van de 10 allochtonen stelen, vrouwen slaan en geitenneuken.
    ook dat zal wel zo zijn, maar bij een minderheid,
    net als bij lonsdale dragers ook een minderheid extreemist is.

    bovendien zijn er ook anti-allochtonen die geen hardcore luiteren en geen lonsdale dragen.

    en dat LWOO ken ik niet, maar het klinkt mij als een zeer lage school ofzo.
    en ik kan je verzekeren dat je geen IQ van lager als 70 moet hebben om lonsdale te dragen,
    maar dat je dat ook met je volle verstand kan doen.
    (volgens mij kun je wel naar die school want van quoten en posten heb je ookal niet veel verstand)

    zo te horen weet jij niet waar je het over hebt(wat je bij bijna 9 van de 10 post die je plaatst niet hebt)
    en ken jij ook bar weinig lonsdale dragers en hardcore liefhebbers.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Lonsdale is momenteel met ene campagne bezig met daarin een elftal nigerianen (negers dus) die het merk aanprijzen en met shirts van lonsdale waarop "Say No to racism" staat. Leuk voor die sneu gasten die Lonsdale aan de NSDAP verbinden. De rechtse lui die lonsdale verheerlijken vanwege de naam moeten maar eens wat meer leren (en dat kunnen ze niet) over het nazi verleden. Pas als het merk LoNSDAPle gata heten hebben ze een reden om het te dragen.

    En dat Lonsdale populair is onder racisten maakt niet iedere lonsdaledrager een racist. Neemt niet weg dat vele van die neonazi's amper kunnen wedijveren met een Amoebe (pantoffeldiertje) en dat ze denken dat Coïtus Interuptus een pauselijk decreet is.
     
  5. The Walrus has spoken.
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    geen zin om een hele lijst te gaan maken,
    maar mijn grootste irritatie is toch wel mijn zusje:

    Ze heeft een soort eigen taaltje ontwikkeld met haar vriendinnen, iets met sjoj.
    Zo loopt ze de hele tijd te praten, en niet normale toon maar gewoon echt hard
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Heey, chillen man, zo bedoel ik het niet.

    Er zit wel degelijk verschil tussen neo-nazi's en lonsdale-jongeren, dat geef ik toe. Met racisten bedoel ik ook niet iemand die zegt "Ik heb het niet zo met die buitenlanders, laten ze terug gaan" en verder niks doen. Met Racist bedoel ik meer mensen die alleen machtig zijn met groep en die zomaar iemand in elkaar beginnen te timmeren omdat ie een andere kleur dan blank heeft of die moskeeen of kerken met leuzen beklad of wil verbranden. Meer eigelijk een vorm van neo-nazisme. En met Lonsdale-jongeren bedoel ik niet mensen die lonsdale dragen, maar mensen die zich alleen maar in groepen ophangen en ook acties tegen andere "rassen" en geloven uitvoeren.

    Je hebt opzich wel gelijk, Racisten en Lonsdale-dragers hoeven niet persé erg te zijn, maar er zijn ergere vormen van en die bedoel ik. Meer wannabe-hitlers.
     
  8. Mijn mening:

    Alle vormen van extremisme zijn slecht.

    En daarmee blies ik het verhaaltje uit.
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Jij verwoord eigelijk wat er in mijn hoofd zat, maar mijn toetsenbord niet kon verwoorden. De Extremistische vormen van Racisme en Lonsdale-jongeren vormen mij een irritatie. Neo-nazi's vind ik sowiezo extremistisch
     
  10. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    dus jij bedoelt met racist een vorm van neo-nazisme,
    en de turken en marokanen hier in nederland zijn zeker dan niet racistisch :mad:
    want een turk kan toch geen neo wezen.
    maar een allogtoon kan zo wie zo geen racist wezen, want daar is de "possitieve discriminatie" het niet mee eens

    waarom zeg je dan lonsdale-jongeren als je wannabe-hitlers bedoelt.
    en een wannabe-hitler hoeft ook niet altijd lonsdale te dragen.
    ik denk dat dat juist in de meeste gevallen niet zo is BTW.

    ps. er was gisteren een zeer enducatief programma op nederland 3,
    over "lonsdale-jongeren" en mensen die naar de moskee gaan.
    die hadden het weekend daar voor met z'n 20en op elkaar in geslagen.
    en daar gingen ze nu met z'n allen over praten.
    de moskee-gangers gingen naar het lonsdale-honk
    en de "lonsdalers" naar de moskee.
    zo konden beide partijen zien hoe het er aan toe ging daar en wat er moest veranderen.

    dus ze vallen heus wel wat mee, alleen wordt er altijd naar de uitzonderingen gekeken
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom doel jij steeds op Turken en Marrokanen die racistisch zijn? En je verdedigt Lonsdale-jongeren alsof je je aangevallen voelt. Ik ken zat Turken, Irakezen en Iraniërs en ook een beetje Marokkanen, maar ik ken geen die racist zijn. Ook geen die Nederlanders haten. Misschien is dat in Friesland anders.

    Maar is het je dan niet duidelijk dat ik Extremistische vormen van Racisme bedoel. Wat bin Laden en Al-quada doen, dat versta ik ook onder racisme, in een extremistische vorm. Ook als buitenlanders (kan ook andersom zijn, nederlanders) in elkaar worden geslagen of zelfs vermoord, dat vind ik ook extremistisch. Neo-nazisme is een vorm van extremistisch-racisme, maar Moslim-fundamentalisme. Die vormen bedoel ik.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je doet net of al die Lonsdale gasten van niets afweten van al dat white-power gedoe en nooit de hitler groet doen ofzo. Nee die doen nooit zoiets. Bij ons op school kwam er net een neger op school. (zo ongeveer de enige) En 3 weken later kwam ie niet meer op school. Ze hadden hem dik in elkaar gepoeft met z'n 20en ofzo, terwijl hij niets gedaan had. En ze droegen allemaal lonsdale, en doen in de gang de hitler groet naar elkaar, en white power dit white power dat. Je moet echt niet met een of andere 50 cent pet daar gaan lopen want dan istie binnen de kortste keren al zo vaak van je kop gerukt dat ie kapot is.
     
  13. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in friesland heb je dat ook wel, ik ken ook wel van die jongetjes die elkaar begroeten met de hitler-groet(die hitler trouwens gejat heeft van oudere overheersers),
    maar die dragen ook lang niet allemaal lonsdale, en doen het meer om stoer te doen dan uit overtuiging.

    en ja met z'n twintigen op één vind ik een beetje zwak, maar vrouwen slaan, meisjes verkrachten,
    mensen vermoorden omdat je de disco niet in mag of dat ze een andere mening hebben als jou (van gogh) vind ik al helemaal niet kunnen!!!

    en ik zeg ook niet dat alle Medelander(allochtonen) discrimineren, ik zeg alleen dat er ook rasicten zijn die buitenlands zijn.
    maar een paar van die slecht nederland pratende discrimineren wel,
    en die kunnen dan net zeggen: fuck nederland, nederland is kut.
    nou ga dan weg !!!
    maar nee dat willen ze ook niet, want nederland is helemaal zo slecht nog niet of wel dan?

    daarom trek dit land ook zo veel niet nederlands aan, en das op zich niet zo erg.
    als ze tenminste onze taal en gebruiken willen gebruiken, maar ze willen hun waarden en normen niet aanpassen aan de onze.
    en tot dat ze dat niet doen zullen er botsingen blijven tussen deze groepen.
    wederom ik heb het hier niet over alle, maar over de groep die het verziekt.

    en als laatste ik voel mij niet aangevallen, want ik draag geen lonsdale en heb in het algemeen niks tegen buitenlanders.
    wel verdedig ik lonsdale, omdat ik het niet eens ben met de dingen die hier geroepen worden.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  14. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    1. Van die mongolen die denken dat ze alles beter weten
    2. Als ik straf krijg omdat ik m'n broertje schop terwijl hij zelf begint
    3. Vastlopende pc/xbox
    4. Natuurkunde
    5. Als ik de hele tijd achter elkaar gebeld word
    6. Gasten die de games van EA goed vinden
    7. Als er niks meer te eten is
    8. Als er iemand in je nek te hijgen staat.
    9. Lekke band
    10. Regen als ik naar school moet
     

Deel Deze Pagina