1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vreemde/leuke/frustrerende ervaringen met vrouwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 4 jul 2004.

  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    tja als je die small seys en die cuntfarht goed vindt :+
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hey shit, lol Small Seys vind ik grappig door die clip. Het hele concept van de middenklasse rapper vin dik droog.

    MC Cuntfart waardeer ik om zijn briljante teksten en beats ;)

    Cuntfart is zondagmiddag werk, ik zit te sleutelen aan een paar popnummers (piano en gitaarliedjes) maar die beats maken is leuk werk om wat tijd mee te doden. Het opnemen van die cuntfartliedjes laat ons telkens flink lachen. Maar die naam vinden de meeste vrouwen ook al erg.

    Maar ja, ho's and bitches hebben meerder meisjes gehoord, en vreemd genoeg vonden ze hem best lekker, lol.

    Dus, ben je blank, klink je zwart, val je op domme dozen, en kun je wel rappen (en dus niet hoe sneller het gaat hoe wim kokkiaanser het klinkt). Eer mister Cuntfart.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2004
  3. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    Die cuntfart begint wel een BNer te worden hier opt forum hor :p echt droog hahaha
    ik heb me kapot zitten lachen om dit topic.. haha hulde hulde
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    onntopic Maandag ging ik met me vriendin en haar vriendin naar shrek 2 :+
    Maar de vriendin van mijn skatje had al een vriend, in de bioscoop lekker geflikflooit :cool: maargoed na die film was het 11 uur en gingen we nog even rond fietsen ze vroegen of ik voor ze raptte ik deed dat dus :cool: ze werden er dol van en zoenden me lekker hahahaha O-) Kortom rappen zorgt zeker wel voor vrouwtjes like i noticed :D
     
  5. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop dat je geen cunt-fart heb gelaten hahaha :+
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol, maarten, open solicitatie staat nog steeds ;)
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    alleen dit taaltje al....
    man man man, wat een schattig jongetje ben jij. :D
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Da Z, heb jij oren naar een studentikoze jongensband met twee oud geschiedkundigen die zingen over liefdesleed. We noemen onszelf Johan en Pierewiet. En dan raps van Maarten erbij. Historisch verantwoorde shit :)

    Nu gaan we elkaar maar eens overtreffen. Ik schrijf over ene vrouw met een bord voor haar kop. Wie kent er ene met een groter bord voor haar kop?

    Er was een zwembad bij het bungalowpark en wij gingen daar dus telkens zwemmen. Kwam er een klein meisje (jaar of dertien) achter ma aan na het zwemmen met de woorden "Hey lange, Hey lange" alsof ik daarop reageerde. Vervolgens kreeg ik te horen dat haar blond vriendinnetje mij dus aantrekkelijk vond en volgens haar moesten we naar het café komen 's avond om gezellig wat te drinken. Ik dus zeggen dat ik dat niet zag zitten.

    Eris dus maar één café in de omgeving van dat park. Dus wij daar 's avonds naartoe. Gezellig aan een tafel voor twee bij de TV |:- Om voetbal te kijken.

    Komt dat mens weer naar me toe om te vragen of we bij ze komen zitten omdat haar vriendin me zo leuk vind. Wij subtiel "We willen het voetballen graag kunnen zien"

    Na het voetbal. Daar is ze weer, nu incluis die blonde doos. Komen jullie er nog bijzitten? En wij nogmaals subtiel: "We willen het comentaar van Johan Cruijf nog horen"

    En ja hoor, na het commentaar van Cruijf was het weer raak. Dus ik zeg, "het lijkt ons niet zo'n goed plan" Zij reageerd met, waarom kom je hier dan in dit café?

    Ik geloof dta ik toen niet zo aardig was, wat ik precies zij weet ik niet, maar het werd niet gewaardeerd. Alle subtiliteit ten spijt.
     
  9. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    als jullie Johan en Pierewiet zijn, mag ik dan een smurf met de fluit zijn?
    [​IMG]
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Jodocus and the panty's klinkt beter in mijn oren :D
    En dan wil ik rondrennen met een panty op mijn kop, zo'n gaaspanty met grote gaten, en met lippenstift op mijn wangetjes en een luier om 8)
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol, dat is geregeld. Johan en Pierewiet, de smuf met de fluit, featuring Joducus en de panty's is een deal?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2004
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    zwei mal.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2004
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    wtf is er mis met mijn zelfgemaakte raps?? je hebt die nog nooit gelezen dus...
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Helemaal niks, lol. Dat zeg ik niet. Ik wild ealleen een studentikoze band met ene rapper erin, voor meer publiek. :)

    Ik wil graag wat horen. Als je een beetje kunt rappen wil ik een plaat met je maken :)
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Kijk maar uit, dadelijk ben je omringt door 12jarigen die een kind van je willen
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    :eek: 8)
     
  17. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Kinderen vóór kinderen!
    Kinderen willen kinderen!
    Kinderen met kinderen!
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol, ik ben voor de klas al vaak omringd door kinderen, die iets willen. Maar ene kind van ene kind lijkt me niet zo'n goed plan....
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zullen we weer ontopic gaan?
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn ergste ervaring was met een ex van me, nou ja ex, we hebben 2 weken wat gehad en in die 2 weken hebben we elkaar 3 keer gezien.

    Je kent het wel, je gaat stappen en ziet zo'n onzeker hoopje vrouw!
    Je praat wat, beloofd ze gouden bergen terwijl je bezopen bent.

    Na 1 dag was het al "Ik hou van je" "beloof me dat je me nooit meer alleen laat" oftewel zij wilde teveel en dat ook te snel!
    later in die week afgesproken om er een punt achter te zetten, toen ik zei dat we even moesten praten begon ze gelijk te huilen, ik had een probleem!!!

    Ze moest nog 60 KM met het autootje terug en ik wilde niet dat ze "overmand door emoties" ongelukken zou veroorzaken.
    Dus heb ik echt het meest foute gedaan wat je kan doen, ik heb gezegd dat ik het niet uit ging maken maar dat we gewoon even moesten praten.
    Een uur later ging ze vrolijk naar huis, en 2 uur later maar even een sms'je gestuurd dat het "over en uit was" misschien niet echt charmant maar het verdere verloop leert mij dat dit gewoon de enige juiste manier was.

    De tijd daarna gebeurde het volgende:

    Telefoontjes midden in de nacht en dan snel weer ophangen.
    SMS'jes van " Ik ben vanavond in de beurt"
    Briefjes onder de voorruit van de auto "Ik mis je, en zal altijd bij je blijven"

    Dit was in 2001, ondertussen heb ik al 2 jaar een andee vriendin met wie ik nou bijna een jaar samenwoon.

    Oh ja, het laatste sms'je kreeg ik afgelopen maart "ze wilde nog eens met me praten"

    even voor haar:

    Laat me toch eens met rust en get a f**cking life!
    3 jaar later val je me nog lastig met dat stalkerige gedoe, ben blij dat ik verhuisd ben!

    Zo, dat lucht op!!
     

Deel Deze Pagina