1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jurassic Park 4

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MaxxRaptor, 12 nov 2007.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van mij mag in ieder geval deze film wel de allerlaatste worden. De franchise moet niet verder uitgemolken worden, want zoals ik al aangaf, je brokkelt dan toch iets van de grote JP-mythe af.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nog even heb ik wat op het net gespeurt en ik ben weer wat verassends tegengekomen.

Er zijn nog enkele andere scripts waarvan eentje wel intersant overkomt maar nogal over de top.

En dat gaat over dat er een geheel nieuw Park is opgezet compleet met achtbanen en al en open met publiek,het Park zou gebouwt zijn door een ander bedrijf in plaats van Ingen waar nedry dus in deel een voor werkte.

Maar tijdens een dag dat het Park op volle toren draait vallen er terroristen aan die de boel dus finaal naar de klote helpen en de Dinos dus vrij komen.

En de rest je raad het alweer.

Klinkt erg over de top maar wel weer ff wat anders :)

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zoals dit bijv.

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    ja haha

Moet die maar niet proberen te aaien :)

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Weer wat slecht nieuws,onlangs is bekend geworden dat Sam Niel niet in de Film te zien zal zijn als Dr Grant.

Heel jammer want hij was wel een Favoriet onder de spelers,ook lijk het nu vast te staan dat het de gewapende opgeleide Dino's zullen worden aangezien er ook al op teletext dit te lezen was gek genoeg.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Damn, geen Sam Neil! Check ook deze foto, krijg echt zin om de 1e weer te zien! :eek:

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zo keek ik ook toen ik één van die geruchten las:cool:

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Links of rechts? :+

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat ik de DVD weer eens uit de kast trek :9

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Een combinatie van beide:+

Maar goed. Echt nieuw leven aan de serie is niet toe te voegen. Het moet gewoon een lekkere popcornfilm worden ala Deeltje 2. En laat de dinosaurussen maar gewoon lekker ''gewoon'' blijven, zoals we gewend zijn.

Mijn broek zakte gewoon af toen Sam Neill in deeltje 3 door dat fluitje ofzo met raptors kon communiceren. Dat sloeg helemaal nergens op. Weglaten en gewoon weer bloed en tanden zoals het moet.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, inderdaad ja, nu ik er aan terug denk, ging nergens over. 8)

Doe de dino's maar 'gewoon' ja. ;) Hehe, dino's zijn dino's, wezens 20x zo groot als een mens met het brein zo groot als een walnoot. Houde zo.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Maar die Scene ging ook nerges over nee :)

Wisten jullie trouwens dat de Velociraptor voor de Films werd opgevoerd?

Zo was de oorspronkeleijke Velociraptor ongeveer 2 Meter in plaats van de 3 Meter uit de Film.
    Ook waren ze meer bedekt met veren is nu inmiddels wel gebleken uit fosielen.

Maar het punt was omdat vlak tijdens of na de opname van de eerste film werd er een Raptor klauw gevonden met diezelfde afmeting als je in JP zag alleen stamde die weer af van de Utaraptor die wel weer 3 Meter was.

Maar zo waren meer soorten Raptors zoals,Deinonychus de neef van de Raptor,Oviraptor die meer eieren opat,en nog enkele soorten.

Ja Sorry ben best wel een Dino nerd :)

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Was ik ook vroeger ook dus relax. ;)

En de rapors in de 3e waren pas de 'juiste' raprots, de Velocirapoter als ik 't goed zeg. Die waren inderdaad een stuk kleiner dan in de film. Niet dat 't mij iets uitmaakte, 'k weet niet hoe oud ik was toen ik de Jurassic Park zeg, maar toen maakte ik me daar in ieder geval geen druk om!

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee het maakt ook niet uit allemaal,het hele Jurassic Park zat ook totaal niet logisch inelkaar en dat maakte het juist zo leuk.

Om wat te noemen,zo hadden ze het T-Rex verblijf niet moeten omheinen met simpele stroom hekken maar bijvoorbeeld een soort gebied moeten maken waar de mensen hoog op een brug konden lopen en naar beneden konden staren met hun verrekijkertjes :)

en daarbij,dat die nedry de enige was met de inlog code van JP was ook niet bepaald dat je zegt verzorgend lol

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ze hadden in deeltje 1 ook de dood van Nedry een stuk meer moeten laten lijken als in het boek. In het boek wordt hij eerst verblind door die Dilophosaurus zn spuug, en wordt vervolgens zijn pens opengereten waar hij zijn eigen ingewanden opvangt en zijn laatste geurmoment op aarde de zoete geur van zijn eigen darmen is.

Maar goed, aan de andere kant hebben de filmmakers nog wat goed te maken na dat waardeloze einde van deeltje 3.

Einde in spoiler
    En daarmee doel ik dus op dat fluitje van Alan Grant, dat dit Billy opeens blijkt te leven, nadat hij eerder helemaal naar de tering is gebeten door die Pteranodons, die loze reddingsmissie van het leger. Je verwacht toch minstens dat het leger nog wordt aangevallen en je nog veel bloed krijgt te zien. En wat deed die gast in het pak daar alleen op het strand?

En de T-Rex die zo snel dood gaat in de film. Komaan! De T-Rex is cult, daar blijf je met je poten vanaf!

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 't boek niet gelezen, wist niet eens dat er een boek was (:eek:) maar verder heb je helemaal gelijk ja. Triest einde dat van 3 ja. Zeker met dat leger dat daar opeens aan komt rollen.

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    @ Mtthz
    Klinkt weer es erg smaakvol,weet nog goed toen ik nog de JP kaartjes deed verzamelen dat ik toen in de lach schoot toen ik nedry voor het eerst zag lol
    Later zag ik de beste man terug in SienField :)

@ Wilem
    Yep het Boek bestond al van 1990 en de gebeurtenissen daarin gaan nog veel verder :)
    Maar wat ook verassend is is dat in het eerste begin was het oorspronkelijk de bedoeling dat ze stop motion techniek wilde gebruiken voor de Dinosaurussen maar dit wilde Spielberg absoluut niet.

Want ik heb toen een Filmpje gezien waar de Raptors in de keuken Stop Motion waren met een sissende slangen tong,maar al gauw werd er gezegt van wie komt dit idiote idee? haha

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat bedoel je met Stop Motion?
    Ik denk trouwens dat ik dat boek eens ga zoeken! Het heet gewoon Jurassic Park?

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De Stop Motion is de Poppen tecniek met beeld voor beeld opnamen maken zoals vroegere films.

En het Boek heet gewoon Jurassic Park,maar wel erbij zeggen de Micheal Crighton versie want das de Orginele omdat er ook van die FilmBoeken zijn,voor de kids weet je.

20. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk wordt ie net zo goed als deel 1 voor zijn tijd was, en niet van die uitmelkfilms.
    trouwens wie heeft die filmrechten eigenlijk Universal toch?

Deel Deze Pagina