1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Komt vanzelf op Eurosprt. Meestal rond kerst inderdaad. En anders zijn ze ook te downen. :D

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    k1????

Dit hebben veel mensen denk ik... Vandaar dat er geen aandacht aan word geschonken. No offence maar vechtsporten hebben teveel vooroordelen denk ik

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tis ook nog niet op eurosport uitgezonden dus dat krijg je daarna pas. Wel wazig dat sem schilt gewonnen heeft. Vind hem technisch nou niet de beste vechter. Had het Jerome le Banner meer gegund.

4. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat de Nederlandse omroepen alleen maar aandacht besteden aan balsporten. Je ziet alleen voetbal, misschien een keertje hockey of basketbal, maar dat is dan ook alles. Ik kan Eurosport niet ontvangen, dus al die vechtsporten ontgaan me :mad:. Erg jammer want ik kijk graag naar vechtsporten.

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad. Die had ik van te voren nou niet echt veel kans gegeven.

Is wel vaak net niet bij hem he? :cool: Maar het em gunnen... neuh. Hoost had toch een keer zijn arm met 1 trap op 3 plaatsen weten te breken? :eek:

6. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Correct, vorig jaar of 2 jaar geleden was het.

7. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    In Japan zijn die gasten goden hoor, dat is zeker.
    Vooral Bob Sapp (gorilla is misschien een betere benaming, want hij is een beest, zie zijn lichaamsbouw) is daar een god.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Bob Sapp is zo poep man. Vind hem echt 3keer niks. Die Sem heb ik eerlijk gezegd nog nooit zien vechten. Kijk het ook echt te weinig daarvoor. Maar Hoost is en blijft de man. Die lowkicks van die kerel. Tering zeg. en natuurlijk Flying Knee van Bonjasky. Die gast is trouwens best een toffe gast. Gewoon rustig en niet zo'n patser. Als je hem zo ziet met z'n brilletje denk je echt niet dat het zo'n mean fighting machine is.

Er was laatst toch ook echt zo'n ienie mini dunne thai op k1??? Die vloerde zo'n grote neger met zo'n flying kick. Die was echt te hard man.

9. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  11. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dat was echt geniaal _O_ Die Le Banner denkt elke keer dat ie helemaal de bom is.

13. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Semmy Schilt heeft de K1 gewonnen? shit dat had ik nooit verwacht, hij is zeker geen slechte vechter, maar dat die de finale kon winnen had ik niet gedacht! Wel leuk voor Nederland, maar geef mij Peter Aerts met zijn houtkap trap maar die vond ik toch veel beter, of de flying kick van Remy, die doe je ook niet zomaar na.
    Ben benieuwd wanneer het op TV komt, het is inderdaad een schande dat de Nederlandse zenders hier geen aandacht aan besteden. Wel 4 weken tour de France per jaar (om te kotsen, die epo lovers) maar een avondje K1 dat kan niet hoor, ik KOTS op die mart smeeds met zijn studio sport, ze laten niet eens de ware aard van de Nederlandse topsport zien. NEDERLAND = K1, en zo is het!

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Jaja, hij ging er iig niet om staan huilen _0/ Die gast is echt berebruut en loopt al net zo lang mee als Hoost, hijs alleen niet goed genoeg (maar wel een doorzetter :+) en krijgt daardoor teveel klappen.

Dat was denk ik Por Pramuk ofietsdergelijks, masterlijk om te zien hoe die iedereen eronder walste _O_

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
  16. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook mijn linkje gezien naar alle andere wedstrijden (voor de liefhebbers een must)

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik snap sowieso niet dat dit nog onder de categorie "sport" mag vallen.
    Het is gewoon hersenloos elkaar zo hard mogelijk in mekaar beuken vind ik, en dat heeft in mijn ogen niets maar dan ook echt niets met sport te maken....

Geweld in games wordt tegenwoordig oh zo moeilijk om gedaan, en zoiets als dit is blijkbaar wel normaal....tis misschien een rare vergelijking, maar zo ervaar ik het :confused:

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Was gister begonnen met de download, maar toen ging ik naar de kroeg. Dus heb het nog niet gezien. Wellicht vanavond nog ff kijken. :)

19. TRu-CRu

TRu-CRu Not a Battieboy

Leuk Bevonden:
    0
    To Z3R0-P4R4DOX,

Ik denk dat veel mensen dit vinden en ik vind het eigenlijk gewoon een vooroodeel. Dit is namelijk echt wel sport, want als je geen techniek hebt dan kom je ook echt niet in de K-1 (hiervoor moet je nl geselecteerd worden en jezelf kwalificeren). Tevens hebben ze in de K-1 regels en hierop wordte cht wel toegezien, dus dat is anders dan bij freefighting.

Maar iedereen mag zijn eigen mening hebben erover. Ik vind alleen wel dat er te weinig media aandacht aan besteed word. Maar ja, dat zal wel zijn om het geweldadige karakter...Of je kunt het natuurlijk na een bepaald tijdstip uitzenden !!!

Groeten en post ze !!

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, het was ook niet mijn bedoeling om bevooroordeeld over te komen, ik respecteer ook ieder zijn mening....dus ook die van de mensen die hier wel van houden :)

Echter, ik kan er de fun niet zo van in zien...tis niet mijn ding zegmaar ;) Mja wie ben ik he :9 Ik heb er mijn mening over gegeven, nu kunnen jullie weer lekker verder praten over de K-1 zonder mijn gezeur tussendoor :cool:

Deel Deze Pagina