1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    je hebt toch ook zon uber grote japanner of koreaan ofzo.. die gaat altijd dansen :p

hij is ook wel redelijk aan de sterke kant

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je een keer uit die grot kruipen van je ;) want de K-1 is echt wel bekend. In Japan is het echt razend populair, die gasten kunnen daar niet normaal over straat lopen. Dit vind ik persoonlijk echt de vetste vechtsport die er is. En dit is zeker wel een sport, wat sommige hier ook zeggen. Als je niet goed getraind bent en niet het spelletje goed onder de knie hebt, kom je niet ver. Er zijn bijv. een aantal boksers die het geprobeerd hebben in de K-1, maar die kwamen niet ver. Die low-kicks komen toch te hard aan. Boksers zoals Bota zijn niet gewend om dat gebied ook te verdedigen. Ik vind het in ieder geval echt dom als je zegt dat deze sport hersenloos op elkaar inbeuken is. Dan moet je toch echt ff beter kijken. Vond het vorig jaar bijv. een vet gevecht in de Elimination Round tussen Kaoklai en Ignashov. Zo'n klein mannetje die van een Russische reus wint. Als het hersenloos op elkaar inbeuken was geweest, had Ignashov echt wel gewonnen. Tactiek speelt ook een belangrijke rol.

Het is natuurlijk een schande dat dit bericht niet eens de teletekst haalt in Nederland. Zijn we een keer ergens goed in, geven ze er geen aandacht aan. Erg vreemd. Vooral omdat dit internationaal wel een zeer gewaardeerde sport is. Maar gelukkig hebben we Eurosport nog. Kunnen we weer genieten van Hollandse glorie. Niet verwacht dat Schilt zou winnen, erg knap. Had mn geld denk toch weer op Bonjasky gezet.

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  3. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0

Bonjasky is zeker goed, energiek en waarschijnlijk de volgende Ernesto Hoost.
    Ignashov komt uit Bulgarije en niet uit Rusland.
    Wanneer zenden ze de wedstrijden uit? Of ik zoek al naar torrents, ik moet het zien.

4. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is wordt de finale van de K-1 op 22 december uitgezonden :9.
    Hoe laat weet ik nog niet...

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2

Was ie geen Wit Rus?

6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Tis idd een Wit-Rus. Zeker geen Bulgaar

7. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    zn nickname is ook RED SCORPION dus het is een Rus

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Welke logica pas je hierbij toe?

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk hier een discussie over zn nationaliteit. Ik had het voor de zekerheid nog ff nagekeken op de K-1 site en daar stond Belarus. Volgens mijn laatste berekeningen is dat Wit-Rusland.

10. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0

met andere sporten zoals voetbal hebben ze meer last van blessures dan met deze sport hoor.

11. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    precies, boksen en Formule 1 zijn ook sporten waarin je harde klappen kan krijgen.
    En K1 is echt niet 'gewoon hersenloos elkaar zo hard mogelijk in mekaar beuken'

In de K1 mot je ook zorgen dat je geen klappen krijgt en dat is zeker topsport, en verdient alle respect.
    En aangezien er goede regels zijn, is het sport (freefight is gewoon vechten, geen regels=geen sport)

natuurlijk heb je wel van die hersenloze, zoals bijv. Bob Sapp, die er gewoon op los rammen, maar das leuk voor de afwisseling, en dan kun je zien dat het meer gaat om de techniek, en niet brute herseloze kracht (want die verliezen dan meestal toch wel).

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond finale te zien op Eurosport 20:00

13. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes eindelijk!! bedankt voor de tip! ik ga zeker kijken

*edit* wat een vreselijke knockout in de finale!!! Brrrrr

Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  14. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    In freefight moet je ook zorgen dat je geen klappen krijgt...

15. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Had dat filmpje van de finale op m'n USB gezet en naar m'n werk meegenomen. Hij was erg goed in de smaak gevallen. Onze TV heeft geenEurosport, maar nu kan ik wat actiever de vechtsporten volgen dankzij Vodafone UMTS _O_ .

16. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Damn...khad ook gekeken....echt fokking vette shit. Ik was echt verbaasd dat iemand overeind kan blijven van zulke harde klappen/schoppen, echt ongelofelijk.
    Nog effetjes hard trainen, dan zul je mij ook zien.........rip...;)

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan nog steeds niet begrijpen dat die Sefo overeind kon blijven staan na 3 ronden lang de knie van Schild op z'n hoofd te hebben geïncasseerd (voor de duidelijkheid, dat is dus dezelfde knie de achter elkaar mensen voor het einde K.O. heeft gebeukt).

Die moet echt met een flinke kater wakker zijn geworden de volgende dag..

18. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja die andere finalist was natuurlijk met een hoop mazzel in de finale gekomen, de andere finalist had gewoon Peter Aerts of Jerome le Banner moeten zijn. dan was het een veel mooiere finale geworden.

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb laatst die match van Bonjaski tegen Schilt gekeken en ik vond het maar een rare pot. Bonjaski heeft totdat die ko ging geen enkele keer geprobeert om Schilt een stoot te geven en heeft maar iets van 5 lame kicks gegeven.

Heeeel verdacht kwam het bij mij over. Ben ik de enige, die dat vond?

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hoe wil jij tegen schilt vechten? bonjaski had eerst tegen die reus van een koreaan gevochten, die totaal niet aanvallend vocht.......dan heb je opeens schilt....die vreselijk aanvallend vecht.......dan ben je verrast en bonjaski was waarschijnlijk ook erg vermoeid maar schilt ook dus ja je weet het nooit.
    Die KO van Schilt tegen die brazilliaan was trouwens _O_ zijn knie techniek is best ziek

Deel Deze Pagina