1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    K1? Hmm, K3 is leuker om naar te kijken...:D

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het 1e was ik dacht toen ik de thread titel las [​IMG]

3. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog kaarten kan regelen voor de voorste rijen, zou die mij ff kunnen pm-en ?
    Het gaat om die kaarten van 85 euro.
    Bij voorbaat dank._O_

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    wtf is K1, ken alleen K3, en K2 (jeweetwel, die 2 gasten bij feyenoord ;))

is K1 mss een berg?

nog ff een klein offtopic vraagje:

waar is het topic "Originele / Leuke verjaardagscadeau's" gebleven :confused:
    had het net nodig om een idee op te doen voor de verjaardag van mijn zus :{

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    De leukste thuis?

O-)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    soms :p

nee maar heb eigenlijk echt geen idee waar dat topic gebleven is ;)

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Sem Schilt vs Lloyd van Dams is ook prachtig.

Van Dams heeft een onwaarschijnlijk incasseringsvermogen en Schilt kan als geen ander uitdelen.

26 Maart in Utrecht is trouwens een K1 Max gala. Er wordt oa een 8-man toernooi afgewerkt. De winnaar daarvan mag in Japan vechten. Deelnemers zijn:

- Rayen Simson
    - Chris van Venrooij
    - Imro Main
    - Menno Dijkstra
    - Ray Staring
    - William Diender
    - Faldir Chahbari
    - Kamal Chabrani

Peter Hoes vecht de reservematch tegen Junior Gonzalves

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heej dat is zeker strak man. Ik woon in geine dus dat is voor mij lekker dichtbij!!! Ga denk ik zeker ff checken daar.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Moet je maar eens even in de Green Mile kijken. Daar staat dat topic.

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Veel spektakel hoor. Middengewichtklasse herbergt veruit de meeste toppers in het kickboksen. Ik kan nog zo 10 vechters opnoemen die niet zouden misstaan op dit toernooi.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    wtf??

ben nog nooit the green mile tegengekomen? heb je daar een bepaald aantal posts voor nodig ofzo...

maar iig ben ik er nu achter wat K1 is, t is volgens mij een vechtsport, en de K2 is een berg, nu nog de rest van dit topic doorlezen, en ik ben helemaal bijgewerkt

12. JapYooStyleZ

JapYooStyleZ Guest

mooi zo..

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dus gisteren bij de K-1 World Grand Prix in de Amsterdam Arena. Het was echt een strak evenement, mooie partijen gezien. Maar eigenlijk nog het meest genoten van de opkomsten van de vechters. Dat was best wel tof. Maar weet 1 van jullie toevallig waar in godsnaam Bob Sapp gebleven was?? Bij de aankondiging van de vechters stond hij midden in de ring, een beetje stoer staan. En toen was hij een uur voor zijn wedstrijd tegen Hoost gewoon weggegaan uit het stadion. Toen heeft de organisatie nog heel snel Peter Aerts geregeld voor het gevecht (die was er eigenlijk als commentator). Aerts was pas 3 dagen in training en had een broekje aan van Schilt. Eerst dacht ik echt dat het een grapje was. De partij tussen Hoost en Aerts was ook best vaag. Ze leken niet helemaal vol te gaan. Het leek wel warm draaien. Pas toen de Arena leeg stroomde besefte ik dat Sapp niet meer zou komen. Het was in ieder geval erg raar, dus ben wel benieuwd naar de reden van zijn plotselinge vertrek. Voor de rest geen klachten. Veel topvechters in actie gezien zoals Bonjasky, Schilt, LeBanner, Hoost, Ignashov etc.

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister was idd en goed gala, de partijen Bonjasky - le Banner en vooral Hoost - Aarts vielen erg tegen imo.

Ze zeiden dat Sapp het stadion uitgevlucht was omdat ie bang was. Het zal we aan of andere domme reden zijn. Ik zag hem namelijk een uur voor die moest vechten nog naar de leiding lopen, wat ik al raar vond aangezien al die andere vechters zich gewoon aan het voorbereiden waren. Hij had waarschijnlijk nog duidelijk gezegd dat hij alleen BLAUWE M&M's gevraagd en er zaten met dan drie rooie tussen of zoiets :{

Het was wel klote dat de binnenkomst zo slecht geregeld waren. Meer dan de helft heeft de eerste drie gevechten niet live gezien denk ik.

15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, die rij was ontieglijk lang. Achter mij stond nog een rij van tientallen meters. En ik was maar net op tijd voor de eerste partij. Na de 4e partij kwamen er nog mensen binnen. Maar Bonjasky - Le Banner vond ik nog wel aardig, de 1e en 3e ronde. De 2e ronde gebeurde idd maar weinig

16. SplinterCell

SplinterCell Guest

sapp was weggegaan omdat zijn eisen niet waren vervuld ofzoiets.
    Hij wou waarschijnlijk een colatje halen maar had geen arena kaart..:)

:thumbs:

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel iets gehoord over een geldkwestie jah
    Maar toch blijft het raar een uur voor de wedstrijd 8)

18. SplinterCell

SplinterCell Guest

amerikanen.. altijd irritant..:{

19. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Tsk, tsk, vooroordelen:):

20. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt trouwens dat er bij FreeFight geen regels zijn, zware bullshit man.
    Freefight is net als K1 een mooie sport en heeft zeker wel regels, anders wist ik wel hoe elke pot dr uit zou zien. Trap de ander zo hard mogelijk in zn zak, steek in zn ogen met je vingers zodat i tijdelijk verblind is en geef um dan vervolgens nog net zo veel trappe tussen zn benen tot i opgeeft of KO gaat, mja bullshit dus.

Overigens freefight heeft vele andere benamingen, kijk maar eens bij MMA of Pancrase.
    Wie zegt dat dit geen sport is en hersenloos elkaar in elkaar knallen of tegen de grond smijten is is serieus een idioot.
    In mma zit het meeste techniek dat ik ooit in een sport gezien heb, qua techniek is K1 hier niets bij.

Overigens vind ik ut bout dat je niet mag clinchen in K1, vind Muay Thai wedstrijden daarom wel wat leuker. Maarja ik kijk er graag naar vooral als een favo vechter van me de ring instapt :)

Deel Deze Pagina