1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    kickje, de laatste 16 zijn op dit moment bezig. erg spannende partijen zoals Sem Schilt tegen Peter Aerts
    vandaag om 23.15 tot 0.35 is er verslag op sbs 6 :D
    leek me leuk om dit topic weer omhoog te halen omdat dit een van de enige sporten is waar de Nederlanders echt in domineren, en omdat het supercool is natuurlijk!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is het nu live te bekijken?
    Wist helemaal niet dat het vandaag K1 was. Normaal probeer ik het altijd wel te zien.

3. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn nu ook niet de finales maar de voorfinales, de laatste 16 en iedereen moest 1 partij vechten om bij de laatste 8 te komen(wat dus eigelijk de echte finale is) de partijen zijn ondertussen al klaar maar op sbs6 word in de avond alles uitgezonden als het goed is.
    pas op, spoiler als je de uitslag van het gevecht van het jaar Sem schilt tegen Peter Aerts niet wilt weten
    en Sem Schilt heeft eindelijk verloren\o/
    mag er eigelijk een nieuw topic over aangemaakt worden ofzo want deze beginpost kan echt niet meer hoor :+

4. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ff een update
    1 okt was de k1 max finale (onder de 70 kilo)
    de laatste 4 die over waren:
    sato vs masato (masato gewonnen na een extra ronde)
    kyshenko vs souwer (kyshenko gewonnen na een extra ronde)
    de finale ging dus tussen masato en kyshenko
    deze won masato ook weer na een extra ronde, erg knap van masato omdat hij zowel tegen sato als tegen kyshenko een keer neer gegaan is en 8 tellen heeft moeten nemen maar toch door is gegaan en zijn achterstand op punten heeft weten in te halen.

In de zwaargewichten zijn de volgende vechters door naar de grote finale:
    karaev vs saki
    bonjasky vs le banner
    zimmerman vd teixeira
    aerts vs hari
    de nederlanders van de 8:
    saki, bonjasky, zimmerman, aerts en hari 5 van de 8 dus :+
    een hoop nederlanders dus weer in de finale en de kampioen van vorig jaar sem schilt, is er niet bij tijd voor een nieuwe kampioen dus:D

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Badr Hari vertegenwoordigd Marokko en Saki Turkije, dus geen Nederland. 3 Nederlanders dus.

Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Maar het zijn wel Nederlanders :+

7. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ze wonen toch in Nederland, omdat ze een dubbel paspoort hebben vertegenwoordigen ze het land van hun ouders omdat dit anders wel heel erg lullig voor die japanners zou zijn:9 maar ze wonen en trainen wel gewoon in Nederland dat is wat ik bedoel
    edit: jor was me net voor

8. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ze zijn beide nationaliteiten, dus vallen ertussen in. Maar begrijp wat je bedoelt.

9. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    hoe vonden jullie de jurering van de k1 max finale? er word veel over geklaagd en ik kan me er zelf ook wel iets bij voorstellen dat er bijvoorbeeld in de partij tussen kyshenko en masato helemaal geen extra ronde nodig was en kyshenko de partij na de derde ronde al had horen winnen aangezien ze een knock down altijd heel zwaar meetellen. toch werd dit een extra ronde die masato als je alleen na die extra ronde keek terecht won

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is gewoon één groot mediaspektakel in Japan waar veel geld in omgaat, dus extra rondes etc. doen ze vrij snel als het hun uitkomt om een persoon die populair is door te laten. Ook zijn ze vaak wel wat partijdig vind ik.

11. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ja vooral masato word veel naar voren geschoven met het k1, hij krijgt veel meer betaald als de andere vechters maar bij twijfel of wat dan ook gaat de beslissing ook altijd naar masato. 1 jurylid wou zelfs nog masato na 3 rondes al als winnaar aangeven!
    als je kijkt hoe hard hari ervoor heeft moeten knokken tegen hong man choi om er een extra ronde uit te krijgen vind ik dit niet echt eerlijk. hari heeft heel de wedstijd het initatief gehad en scoorde echt veel meer als choi, die had eigelijk niks in te brengen. dan krijgt hari 1 klap waardoor die ff neer gaat en dat was dan ook bijna de enige stoot die die tegen kreeg en dan word het nog maar net een draw 8)
    het is wel erg duidelijk dat de k1 een japanse winnaar wilde dit jaar, na de blessure's die masato steeds opliep tijdens de finales van de final 8 zijn ze tot de conclusie gekomen dat ze maar 2 partijen op een avond wilden vechten in plaats van 3 waardoor de kans op blessures (voor masato) afnam.
    vervolgens verbieden ze het om in een shootboxing broek te vechten (wat alleen souwer heeft dus dit is eigelijk gewoon proberen souwer uit zijn spel te halen)
    en dan nog bij alle beslissingen masato het voordeel te geven, btje zonde :9
    maar toch veel respect voor masato want die gozer kan zeker vechten!

12. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    even een update:
    vandaag is er een groot gala in ahoy dat live te volgens is op www.sbssport.nl
    als het goed is begint het hoofdprogramma om 17.00 en er komen een hoop goede partijen :D

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    erg gaaf dat k1.. allemaal mannetjes opzich.. de hele presentatie.. puur vermaak om naar te kijken.

14. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik vind soms de opkomsten nog leuker als het gevecht zelf:9 vooral die van Melvin Manhoef zijn altijd wreed.. jammer dat ie gestopt is:'-(

15. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ja en waren ze niet zo goed in k1 dan waren het allochtonen......

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik toch een teringhekel aan SBS, zit je verdomme te wachten tot het eindelijk begint, knallen ze die livestream eruit.

Fucking idioten.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is er een livestream? :eek:

hmm heb een afspraak voor 23:15 staan....

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    www.sbs6.nl/sport

maar de stream is er nu helaas niet meer, alleen maar een nietwerkende mediaspeler. Hari kwam echt net op het podium, gooien ze hem over naar 'Hail Jezus'.. en nu dus helemaal niets meer. thanks SBS..

Deze kan je ook proberen, maar die kwaliteit is slecht, en is zo druk bezocht, dat hij niet meer laadt.

http://www.mmashare.com/live-stream.php

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kijk wel gewoon naar de tv vanavond :)

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha weet een aantal wedstrijduitslagen helaas al.. zat wat rond te lezen.. had geen idee van dat het vanochtend om 8 uur al begon... domdomdom, maargoed wat ik gehoord heb is het leuk voor de kijker.. neem het vanavond wel op.

Deel Deze Pagina