1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

K.I.T.T. te koop

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SjonKanon, 24 jul 2004.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hij is echt heeeel cool, man als ik geld had...pfff wat een coole bak zou dat zijn...

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het is gewoon een heerlijke auto! :) Kijk die foto's nou.. *sigh*

3. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Hier droomde ik over, toen ik nog een kind was :+. Mijn eigen kitt auto :9. Damn als ik het geld had, dan wist ik het wel. Het ziet er gewoon vet uit.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zo KITT is echt the shit 8) We kunnen ook heel xbw 100 euro laten overmaken op een gezamelijke rekening, en dan KITT kopen. Dan is dat het symbool van xbw*) 8)
    Ik hoop trouwens niet dat bij kitt hetzelfde gebeurd als bij die beckham ball. Die stond ook op 10 miljoen, en wat kreeg hij er nou uiteindelijk voor? Ik dacht 28000 toch? Is ook mooi, maar een 10 met 9 nulletjes is toch ff wat mooier *)

EDIT: Ik keek ff wat die kerel die hem verkoopt nog meer verkoopt, en daar zit echt vaag spul tussen 8) Moet je dit mooie kostuum zien 8)
    KLIK
    En dit: KLIK

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lol Batman en Robin pak! :cool: Als ik het geld had.. (dan had ik liever een Spider-man pak gehaalt, maar toch :) )

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    waaaaaaat zo als ik het geld had had ik em DUIDELIJK wel gekocht:D:D echt superdope is die wagen:D
    turbo boost hoezee

7. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, kan iemand me zo'n $59.700 lenen? :confused: De resterende $300 kan ik zelf nog wel ophoesten. Dan maar geen xbox 2

8. ninjakvd

ninjakvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja en ik maak ze ook LOL en ik heb er straks ook nog een te koop.
    maar dan wel voor veel minder.
    het is dan wel niet de v8. (heb ik wel gehad V8 5,7L tja 1 op 4/5)
    maar een V6 3,8 liter dan drinkt hij ook niet zo veel he.

ik maak de bumper's / scanner's / dash / enz.
    dus koop een pontiac firebird (trans am dat is de v8 5,7L min.) tussen 1982/1996.
    groeten van KvD the kitt maker.
    groeten allemaal.

Laatst bewerkt: 8 aug 2004

Deel Deze Pagina