1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dude, No way! :cool:

www.horstaandemaas.nl Kijk dan wat een lieflijke gemeente, daar wil je toch je hele leven blijven wonen? :+ Check vooral de activiteiten:D

Bij jou trouwens ook zo'n heerlijk weer? Hier wel ^^

2. Het is hier ook echt jan doedel weer, ik word er helemaal week van. Maarja ik ben dan ook van plan te verhuizen naar Horst aan de Maas omdat daar overmorgen poolstokspringen en varkenswerpen op het programma staan. En dat is nog maar een voorproefje.. :cool:

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Idd! Al regent het elke dag van de week, ik zou ernaartoe verhuizen alleen al vanwege die geniale geitenkermis. :eek:

Het zou na zondag verbeteren (heb ik gehoord), ik hoop het maar. Ik heb zomervakantie, dit weer is vermoeiend...

4. mars15

mars15 Guest

vind wel relaxt die regen savonds tegen de ramen aan

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het zit hier nou gewoon te onweren. :eek:

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Echt? Op mijn zolderkamer maakt dat nogal wat herrie als het regent. Dat is irritant als ik eigenlijk wil slapen. Al is het wel een mooi gezicht als je droog staat achter je dakraam, terwijl er buiten mensen in de stromende pijpestelen proberen te schuilen. En je ziet de straten vollopen en alles van de daken lopen.

*kijkt naar buiten en ziet de stralende zon* *)

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Het weer gaat hier nu wel, het dreigt alleen heel erg te gaan regenen. Hopelijk gebeurt dat niet :+

Deel Deze Pagina