1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kabinet Balkenende IV gevallen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Yellow 13, 20 feb 2010.

?

Als er nu verkiezingen zouden zijn, waar zou je dan op stemmen?

1. CDA

2 stem(men)
    1,2%
  2. PVDA

13 stem(men)
    8,1%
  3. VVD

28 stem(men)
    17,4%
  4. D66

40 stem(men)
    24,8%
  5. PVV

35 stem(men)
    21,7%
  6. Christen Unie

2 stem(men)
    1,2%
  7. SGP

0 stem(men)
    0,0%
  8. Groen Links

11 stem(men)
    6,8%
  9. SP

2 stem(men)
    1,2%
  10. Partij voor de Dieren

5 stem(men)
    3,1%
  11. Trots op Nederland

1 stem(men)
    0,6%
  12. Blanco

7 stem(men)
    4,3%
  13. Niet

15 stem(men)
    9,3%
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik kan wel leven met Paars. Zolang CDA en PVV niet in de regering komen want dan kunnen we straks weer gaan stemmen en wordt alles alweer uitgesteld.

Hebben jullie weleens gezien hoeveel een woning kost tegenwoordig? :{ Hoe moeilijk kan dat zijn om zoiets op te lossen? Bouw gewoon wat extra woningen erbij zodat het aanbod van woningen stijgt ten opzichte van de vraag. Zodat wonen tenminste weer betaalbaar wordt in Nederland.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Überlinkse coalitie :lol: Helemaal gegrepen door het gezeik op 'links'. Hilarisch hoe kritiekloos sommige mensen meegaan in de kritiek die hun partijen spuien. Ga toch eens zelf nadenken man.

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat de huizenprijzen momenteel juist heel laag zijn?

*Heeft met zijn stem woonwijken in Bosch en Duin voorkomen. :cool:

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En toch zijn het ook partijen als VVD en D'66 die dingen als inperking van privacy een goed idee vinden.

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Snap nooit dat zoveel mensen dat een probleem vinden. Ok, ik wil niet dag en nacht een camera bovenop me, maar een vingerafdruk ga ik niet dood aan.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En hoe denk je over het aftappen van internet en telefoon? De overheid zit een beetje onze gesprekken af te luisteren en door onze emails te neuzen. Laat die mensen aub iets nuttigs doen ipv onze mensenrechten te schenden.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    stemt er niemand SGP? :+

Het zou trouwens wel fijn zijn als we onze persoonlijke mening even toelichten. Dan met name waarom we op een bepaalde partij zouden stemmen.

Ik ga gewoon weer op de PVDA stemmen en zijn lijsttrekker Gilderoy Lockheart. :+

De reden is voor mij eigenlijks vrij simpel: Ik ben door omstandigheden werkloos geraakt en de PVDA komt op voor de gewone man. Mag dan wel geen werkende zijn, maar ik stem ook voor de PVDA voor mensen als bouwvakkers en stratenmakers.

De PVV stem ik niet op omdat meneer wilders en co nog geen duidelijk verkiezingsprogramma hebben en doel met dit land. Als ik dit wel zou doen, dan kan ik net zo goed op de Partij van de Dieren of SGP stemmen. :9

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    D66 is tegen cameratoezicht hoor. Vorig jaar nog een debat gehad bij mijn oude studie waar Sophie aan 't Veld aanwezig was en ze zijn juist pro-privacy en tegen cameratoezicht.

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef gewoon mijn mening mag dat niet? Word een beetje moe van al die mensen hier die anderen meteen beginnen af te kraken als ze niet dezelfde mening hebben als hunself.

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is een feit dat het geen uberlinkse coalitie is. Als Groenlinks en de PvdA met z'n tweeen zouden gaan regeren dan is het een behoorlijk linkse coalitie. CDA is echter een centrum(rechtse) partij terwijl groenlinks een uitgesproken linkse partij is.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zullen ze alleen doen wanneer ze daar een reden voor hebben. Daarnaast heb ik niets te verbergen.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kijk en kijk hier maar eens. Lekker een Oost-Duitse sfeer in Nederland! \o/

Niemand hier zit te wachten op jouw mening. Argumenten en Discussie? Ja! Domme meningen die zijn gekopieerd van een politicus waar we allemaal aan ergeren? Nee!

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het altijd wel leuk om te discussieren over cameratoezicht op openbare plekken. Snap zelf nooit zo goed wat iemand er op tegen zou hebben. Het heeft in mijn optiek alleen maar voordelen. Het zal mensen afschikken om misdaden te plegen, en als ze het dan toch doen zal het makkelijker zijn om die mensen op te sporen.

Laatst was een schoolmaatje op klaar lichte dag beroofd van zijn laptop. Hij liep van een druk station om een uur of 11 's ochtends, werd in elkaar getimmerd en laptop gejat. Gelukkig voor hem gebeurde het recht voor een camera, waardoor de politie de dader zo had gevonden. Enige probleem is dan weer wel dat hij binnen 2 dagen weer op vrije voeten stond.

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Nee ik ook niet en daarom hoeven ze mij ook niet te controleren8)

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, en ze controleren jou natuurlijk wel. Want ze vind het allemaal zo tofjes wat jij op het internet uitspookt en hoe jij met je vriendjes belt. :)

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pff hoe meer ik hoor en lees van wat wilders allemaal wil doen, hoe meer ik niet op hem wil stemmen. Eerst wilde ik dat wel, maar nu toch echt niet meer. :+ Alleen vind ik het wel kut dat die allochtonen zo hard in het allochtoons moeten blèren in de bus. Dat mag van mij wel afgeschaft worden. :+

Het eerste artikel in de grondwet afschaffen. Like WTF. Denkt hij dan niet zo van: "Hmm misschien staat deze niet voor niets op 1"? En ook vind ik het raar dat ie tegen het gedoogbeleid is. Dat lijkt me toch echt iets wat met vrijheid te maken heeft. Ook vind ik het nog steeds raar dat alcohol dan weer (over de hele wereld) wel politiek correct is.

Welke partij is trouwens voor de kilometerheffing?

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    _O_

Maar goed. Mensen die lopen te blèren in de bus/trein zijn sowieso irritant.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik hoop dat je nu wel snapt dat ik niet pro-Wilders ben? Een jaar terug ongeveer viel je me aan dat de reden dat ik geen PVV zou stemmen was omdat ik Fakkelbrigade luisterde haha :lol:

Een woord:
    Jezus

PvdA en CDA geloof ik.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jezus is was toch geen alcoholist ofzo?

Maar dat zijn dus beide partijen waarop ik niet wil stemmen. PvdA omdat ze links zijn, CDA omdat ik balkenende een kutjanus vind.

Deel Deze Pagina