1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kan een krantenloper het werk weigeren ivm gevaarlijk weer?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 23 jun 2004.

1. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Kom op zeg je bent toch geen mietje gewoon lopen die zooi. Trek je maar een regenbroek aan.

Alleen als het zo hard waait dat de dakpannen door de lucht vliegen hoef jij geen krantjes te lopen. Voor de rest, van een beetje regen ga je niet dood hoor....en zolang jij niet met een magnetron op de rug rondloopt als het aan het onweren is dat is er niks aan de hand. alleen dat je een beetje nat wordt natuurlijk :p

Voor de rest gewoon lekker je wijkje lopen. Had je maar beter na moeten denken voordat je krantenjongen werd. suc6 ermee _0/ _0/ _0/

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    je kunt toch ook gewoon ziek zijn :confused:

3. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar jaar een dagblad gelopen en geen 1x overgeslagen... En dit weer valt nog wel mee hoor... Ik heb wel erger meegemaakt, glad, hagel en onweer en hele hard wind, en ik had geen handschoenen aan!!!!! toen had ik het wel een beetje gehad :p

4. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar het parool word wel nog door PCM rond gebracht, en ik bedoel eigenlijk landelijke kranten

5. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je zelf voor vervanging zorgen

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan gewoon het werk weigeren. Je werkgever heeft geen poot om op te staan, om jou te laten werken in mens onvriendelijke omstandigheden zonder dat je werkgever daar bescherming tegen biedt. En daar komt bij dat je werkgever ook heus wel zal snappen dat de kranten niet heel zullen worden bezorgt met dit weer.

7. Casperge

Casperge Guest

Volgens de regels:Nope...

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2004
  8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb vorig jaar 2 keer de krant 's ochtends niet gelopen maar 's middags, vanwege de ijzel. Was keihard op me bek gegaan en de rest naar het depot toe gegelden, lag gewoon een ijslaag van 2 cm op ALLE STRATEN EN TROTTOIRS :eek:. Als je midden op de straat stond gleed je vanzelf naar de zijkant toe, echt ziekelijk :cool:

9. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je die uitgezwaaid tijdens hun bootvaart? Oftewel; in het water gegooit? :p

10. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is wel heel milieuonvriendelijk. |Breng ze dan gewoon naar een papierbak, die je tenminste nog iets voor je geld.

Deel Deze Pagina