1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kazaa waarschuwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wendy, 4 dec 2003.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij was hier toch al een topic over? ik kan me vergissen maar over dit soort praktijken was al een topic,
    zoekfunctie!!

2. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het volgende 's even aan de topicstarter willen melden, probeer 's met een up to date virusscanner een zeer diepe scan van alle HD's/partities op die PC uit te voeren.

Dit riekt namelijk echt meer naar 'n trojan, dan iets wat met klite te maken zou hebben.
    Als je dan ook bezig bent, donder 's adaware op die PC.

Ik heb gezegd :D

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ik heb gewoon liever geen gezeik, dan maar eerlijk betalen voor napster binnenkort. Jammer van al die oude nummers die ik had gedownload, maar als ik iets echt leuk vind, koop ik daar de CD wel van. Trouwens mijn ma vond het toch niet zo erg, want ze downloadde nauwelijks was en wist nie eens hoe het werkte en al :cool:

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    maar je hebt je lijst toch niet gewist ofwel? :eek:

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Grappig dat Shareman die Lite gebruikers wil aanpakken, en ook de mensen die Kazaa Lite aanbieden. Logisch, het is inderdaad meeliften op Kazaa's succes maar zoals het berichtje al aangeeft: Kazaa zelf, van Shareman, zit vol met spyware en reclame shit. Vooral voor dat eerste moeten dat soort programma's gewoon worden aangepakt enik vraag me af wanneer dat gebeuren gaat en of deze discussie daar invloed op heeft...

6. DouNiu

DouNiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wanhoopstaal die Stichting Brein spreekt. De internetgebruiker mogen ze niet aanpakken, jaartje terug hebben ze het ook tevergeefs geprobeerd. Het opsporen van je IP adres is zo gebeurd, maar ze hebben er zo weing aan als ze daarmee aankloppen bij je internet provider voor jouw adresgegevens.

Daar heb je een leuk contractje getekend dat je gegevens niet aan derden (dus Stichting Brein) mag worden verstrekt. Lijkt me niet dat zij contractbreuk gaan plegen voor een stichting die niet overheid gebonden is. Dan zal Nederland denk ik ook niet de rekeningen meer betalen voor het internet...

7. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Download dan soulseek

8. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon kazaa-lite ik download en upload genoeg maar ik heb nog nooit een waarschuwing gehad. Ze kunnen toch nooit al die miljoenen mensen bekeuren dat is gewoon onbegonnen werk. Dus verspreiden ze volgens mij dit soort geruchten en pakken ze er een paar om dan maar te hopen dat mensen er zelf mee stoppen. De provider heeft daar helemaal niks mee te maken zij mogen niet bepalen wat voor data ik wel en niet mag versturen.

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Niets van aantrekken van die dreigingen etc... Gewoon lekker door blivjen downloaden :cool: _O_

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    heel veel zeggen hier wel ...ik deel gewoon niet...maar als niemand meer deelt dan heb je ook nix meer aan kazaa..ik heb gewoon schijt aan de RIAA ofzo en ik ga gewoon lekker veeld delen.

11. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Volkomen mee eens_O_ ze vinden er tog wel iets op

Deel Deze Pagina