[Kijkerstip] Kopspijkers!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 4 nov 2003.

1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    de herhaling is ook om om 0.00 op dinsdag

2. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    rosenmoller was laatst jort kelder, die van de quote 500.
    die ene die een relatie met gorgina verbaan heeft, muahaha.
    "moet ik even aan haar leraar vragen"

3. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het leukste is als de gast uit de show die wat komt vertellen over z'n hobby ofzo Jack Spijkerman in de zeik neemt. Heb ik een keer gezien, kan die echt niet tegen....... :p :cool: :) ;)

Kelovitz

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist de herhaling van Kopspijkers gekeken. Stelletje snotapen in het Koningshuis, ik had het ook al in de krant gelezen, maar ze vinden het daar belachelijk dat er zo gespot wordt met het koningshuis. Maar ondertussen is ook duidelijk geworden dat er genoeg ministers en tweede kamer leden zijn die er wel om kunnen lachen. Volgens Balkenende zou de koningin zich niet kunnen verdedigen... Wat is dat nu voor een onzin?? Dan is het ook fantastisch om te zien dat Jack zich er geen zak van aantrekt en het vuurtje gewoon wat aanwakkert. Ze kunnen hem echt niks maken. :)

Overigens is ook vandaag bekend geworden dat Jack toch doorgaat met Kopspijkers voorlopig. Gelukkig!

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    w00t ik wil die dubbeldvd die net is uitgebracht! Zes uur aan sketches! _O_

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Dat is 'm _O_

Voor de geïnteresseerden: hier is ie te bestellen (wel prijzig, 29,95 euro! :eek:), en je krijgt hem gratis bij een abbo op VARA TV magazine.

7. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het ergens gehoord/gelezen ofver die DVD's die wil ik echt wel hebben, kopspijkers probeer ik altijd te zien het is een TOPPROGRAMMA

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, die DVD moet ik ook maar kopen, al had ik 20 euro wel voldoende gevonden voor zo'n DVD.

Wel een collector's item natuurlijk. :)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    wist je trouwens dat je alle kopspijkers afleveringen online kunt bekijken? Wist ik niet, maar is wel ideaal, aangezien ik afgelopen keer gemist heb...

afleveringen bekijken kan op de site van Kopspijkers: http://kopspijkers.vara.nl

Deel Deze Pagina