King Kong

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door halo, 29 jun 2005.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net van King Kong. OMG wat een film!!!!!!!!!!!!!!!!!_O_
    Ik wil niet overdrijven, maar het is echt beste film ooit, serieus!
    Die Peter Jackson is echt onwijs gek *) Als je zo'n prestatie weet te leveren, dan heb ik veel maar dan ook echt veel respect voor iemand.
    King Kong moet je gezien hebben, voordat je deze film gaat beoordelen.

Adios, Halo

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Beste film ooit gaat wat ver maar hij is wel erg vet ja :)

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gisteren ook King Kong gezien, en ik zeg dit: Zie dat je in de bios zit!!!!
    Dit is een film die je in de cinema moet gezien hebben
    Qua special effects, de absolute top op dit moment!(bye bye War of the World, bye bye...)
    Qua karakteruitwerking, ook top!
    Maar de film is super emotioneel, geloof me, echt niet normaal!
    En in mijn ogen hoort de film ook bij de beste films, maarja, jullie moeten er niet teveel van verwachten he, mijn persoonlijke mening, maar ga gewoon naar de cinema en beslis zelf:).
    Maar als ik toch kritiek moet geven, in het begin van de film is het iets te langdradig, er hadden een paar stukjes uit gemogen, en ik ben helemaal niet alleen voor actie ofzo he, ik hou van opbouwende films,maar hier viel het een beetje op,best wel spijtig,maar dan nog, de film is voor mij gewoon geweldig
    cijfer: 93/100!

4. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    gaat king kong aan het eind van de film weer dood???

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, het is een remake he,... dus wie weet, in ieder geval, ga hem gewoon zien!

6. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het wel dat doen ze nu altijd :'-( :9

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik heb hem gezien,maarja, als je niet weet of hij gaat sterven of niet, moet je het zeker niet vragen, gewoon kijken zonder verwachtingen, en genieten van de film, allé als je kunt genieten dan toch...

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je verklapt ook niet wat zijn vraag was ofzo...:+

King Kong was een zeer vette film vooral die stukjes met die imboorlingen echt meesterlijk. Alleen het einde was een beetje, JA een beetje slap...

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het einde slap?? What the, nu kan ik even niet volgen, hoe had jij het einde dan gemaakt?

10. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de film net gezien in de bios.....GEWELDIGE FILM...ohja,mijn vriendin moest huilen:D
    bij sommige stukjes kreeg ik zelf ook kippevel:9

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk, ik was met een stel vrienden gegaan en als je om 12 uur in de bios het einde van de film ziet... (het was wel goed mss verkeerd verwoord) maar ik bedoel, ik kreeg slaapneigingen:+ .. Verder wil ik zeggen dat het zeker de mooiste film is die ik ooit heb gezien qua landschap enz. nog beter dan LOTR.

12. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heey ik heb heb ook pas gezien.
    vond de film heel gaaf bij mij blijft lotr toch nr 1

greetz. Michiel

13. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    kinky kong.

Ik ga waarschijnlijk eerdaags er naar toe.. t is hopelijk wel de moeite waard

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wat een goede reacties allemaal zeg. Ik vond de film wel aardig om te zien, maar zeer zeker geen topper.

Ten eerste vond ik de karakters niet bepaald goed uitgewerkt. Vooral niet die jonge knul die bij die andere lui aan boord was gekomen. En Jack Black valt natuurlijk nooit serieus te nemen.

Ten tweede vond ik de computeranimaties toch soms wel erg rampzalig. Met name de scène waar de Brontosaurussen van een klif afvallen en je die lui weg ziet rennen. Net Peter Pan die aan het vliegen was.

Ten derde had je van die belachelijke momenten in de film waar ze close-ups van gingen maken. Van die momenten die gewoon nergens op sloegen.

Ik had wel respect voor de mensen die het decor hadden gemaakt en King Kong zelf zag er ook wel aardig uit. Ik heb ook die DVD van de making of. PJ heeft zeker wel oog voor detail en was ook zeer lovend over hem, maarsommige scènes waren gewoon niet goed afgewerkt.

Ik zou de film zelf een 6.5 geven

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    wel grappig dat jullie het einde niet verklappen, oo kal is het al 70 jaar bekend wat er gaat gebeuren :+ zelf wacht ik liever even op het dvd'tje ( nichtje werk in een videotheek, yay gratis filmpjes :p )

PS Fardo, 648*366 is niet high res, minstens 1000 beide kanten op :D

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond deze film niet zo bijzonder eigenlijk..komt echt veels te traag op gang. Middenstuk vind ik wel ff boeiend, maar daarna wordt de film beetje te langdradig. Had er meer van verwacht.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Precies, King Kong heeft het bekendste filmeinde uit de geschiedenis van film8)

Maar ik ga hem denk ik in de kerstvakantie kijken. Het is toch echt mijn genre, dus ik mag hem niet missen. Ben namelijk huge fan van Jurassic Park

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja kan maar moeilijk anders als de remake bijna eens zo lang is als de originele versie.
    Peter Jackson heeft hier eigenlijk een mooie metafoor neergezet aangezien je de film gemakkelijk als volgt kan omschrijven " sexueel gefrustreerde aap stalkt en ontvoerd mooie blondine en wil daarbij zijn pas verworven bezit ten alle prijze verdedigen tegen de rest van de wereld ".
    Dat is de prijs die hij betaald aangezien hij de laatste van zijn ras is.
    En als je de samenleving rondom je bekijkt blijkt het hier ook vol sexueel gefrustreerde al dan niet geschoren apen rond te lopen , sommige in jeans , andere in maatpak die ook hun onbereikbare blondines of anderskleurigen najagen en onder wie er genoeg zijn die er ook niet voor terugdeinzen hun bezit met geweld te verwerven en of te verdedigen.:+

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, je doet me aan een vriendin denken, die is ook niet snel content:D. Maar, je vond King Kong er aardig uitzien, das ook niet enthousiast moet ik zeggen, allé, ik denk persoonlijk toch dat het als feit mag beschouwd worden dat King Kong het mooiste CGI "ding" in een film is tot nu toe.
    En de personages niet goed uitgewerkt? Mmm,ja is natuurlijk een mening he,maar toch, ik vond ze toch behoorlijk goed uitgewerkt, op een paar na,maarja, het is natuurlijk King Kong die supercool is uitgewerkt:), niet normaal gewoon! En die computeranimaties vond ik wel geweldig, ook al was het overdreven soms, maakte voor mij niet veel uit, heb zoveel fantasie:D,maar tot slot, ik accepteer je mening wel:).

20. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0
    gister ook heen geweest

Tis echt een film voor in de bios.. zeer mooi en spectaculair gemaakt allemaal _O_

je moet de film niet al te serieus nemen, vooral als je de akties van kong af en toe bekijkt samen met Ann :+

maar kheb me goed vermaakt met de film en daar gaat het uiteindelijk om O-)

Deel Deze Pagina