Het moet een vermakelijke en sarcastische tekst zijn. Het is niet bedoeld voor mensen die ook werkelijk willen weten of het een goede film is. Ik wil alleen mensen vermaken en irriteren. Irritatie heb ik geloof ik al opgewekt. Het leek mij ook wel irriterend om even te verklappen waar de film over ging, al is dat uiteraard al lang bekend. Als je een wat serieuzere review van me wilt lezen hoef je alleen maar de eerder gegeven link te volgen en dan teruggaan naar de preview pagina en daar de review van Sin city te lezen. Niet serieus, maar toch anders.
Btw, mijn vak is uiteraard niet het schrijven van reviews, anders had ik het ook niet op zo'n kleine site gedaan. En als je reviews in de Veronica goed vindt, hoef ik je sowieso niet meer serieus te nemen.
Omg, dat ie gedreven is hoeft nog niet te betekenen dat ie de hele film serieus doet. Ik heb nergens gezegd dat ie loopt te flierefluiten. Wel dat ie af en toe een grapje er tussendoor gooit of in een komische siuatie zit. Hij is een karikatuur van zichzelf. Hij verafschuwd het zakelijke wereldje waarin alles om geld draait, maar tegelijkertijd is hij zelf net zo erg zoniet erger. Dat zorgt weer voor de ironie. Je moet iig toegeven dat Jack af en toe met een grapje strooit.
Ik ben blij dat je precies weet hoe Ann zich voelt en wat ze voor iemand voelt.
Laatst bewerkt: 7 jan 2006