[Kleding] Favoriete merk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 15 jan 2005.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    OMG, Graveheart Da Skat0rz! :D



    Ben merkloos, op mijn schoenen na, Vans :)
    Ik draag alles wat lekker zit en een beetje wijd is.
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik draag wat kwalitatief goed is, en wat ik mooi vind. Spijkerbroeken maken mij echter niet zoveel uit, heb broeken van Replay, maar ook wat goedkopere broeken van b-merken. Echter sweaters, overhemden, t-shirts en weet ik veel wat meestal wel wat bekendere merken. Meestal Hillfigger (maar dan zo dat je het merk amper ziet), Ralph Lauren etc.
    Al loop ik thuis nog gewoon het liefst rond in een hummel sweatpants, en mijn heineken trui. :cool:
    Maar ik probeer meestal voor kwaliteit te gaan, niet voor het merk zelf eigenlijk. Ik vind het ook afschuwelijk dat mensen sweaters van een bekend merk kopen, waar het dan ook gigantisch opstaat. Het liefst heb ik er helemaal geen merk op. :)
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In de winkels van Zeeman hangt een rara lucht !!!

    Mijn kleren koop ik altijd bij Jeans Expres en mijn schoenen bij Scapino.
    Het enige merk wat ik heb gekocht , was een lekker luchtje van Hugo Boss.
    Hugo Boss Baldessarini ( Eau De Cologne ) voor maar €52.
     
  4. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Nee, enige wel
     
  5. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb verschillende

    ecko
    karl kani
    G-unit
     
  6. Zeeman is wel handig voor t-shirts die je zelf wilt bekladden :cool:. Ook de sokken daar zijn wel relax.
     
  7. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Whatever
     
  8. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Grind-house, Jordan, RBK, Mind Game, Karl Kani, Ecko en Franco Shade. Dat is waar ik ongeveer in loop.
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Silver Creek zit goed, daarnaas nog vele merken.
     
  10. Southpole is ook enorm chill.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Broeken vaak van Pepe Jeans of Energie, die zitten namelijk gewoon lekker. Wat betreft de boven kleding boeit het me niet zo heel veel. De enige eisen zijn dat het van een kwaliteits merk is, en dat het goed zit :) En het moet natuurlijk mooi zijn. Ik ben overigens meer een schoenen mens...
     
  12. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ -----------Wibra----------- _O_
     
  13. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik mis iets ^^.
     
  14. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk niet dat iemand een favoriet merk heeft, en anders dan moet je eens verder kijken dan je neus lang is. Dan ben je iemand die zo gepakt wordt door de commercie dat je geen normale kleding meer ziet. En je wordt er echt niet beter van opaan gekeken, eerder slechter.

    imo is Evisu op dit moment not done, net als Von Dutch. Iedereen loopt erin en denkt dat ze door het lopen erin stoer zijn, 99% van de gevallen is dat zo. balleknieper niet hé :), die heeft idd stijl, en koopt het niet omdat "de rest het koopt". ik ken hem niet, maar dat kan ik zo bij hem opmaken door de tijden dat hij hier al is en zijn posts.

    Ikzelf draag eigenlijk van alles, van "netjes" zoals Gant, RL, Lacoste, tot gewoon casual: Diesel, Gstar, gsus, replay, pepe jeans. Bij broeken heb ik meestal een probleem, moeilijk om mijn maat te vinden (28*32). Maar na een middagje sjoppen ben ik er vaak wel uit :).
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    IK heb meestal Levi's aan, zit lekker. En het is ook bijna de enige maat kleding die een beetje lange broeken produceerd (38 lengte, 32 breedte)
     
  16. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Carhartt, vooral de broeken zitten echt heerlijk. Verder allerlei merken zolang het maar niet van die zogenaamd hippe merken als von dutch,evisu en gsus(vroeger was het nog wel ok,toen was het een skate/hip merk) zijn waarin je iedereen tijdens het uitgaan in ziet. Ik koop meestal bij de chillout mijn kleren.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  17. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Dickies zit idd heel goed. Ik bestel ook weleens wat bij large (www.large.nl), en dan vooral bandshirts. Die blauwe met 'WTF?' heb ik ook 8). Heeft iemand hier weleens wat besteld: www.jinx.com, ik ben het wel van plan :cool:. Verder maken de merken mij niet zoveel uit.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  18. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Tevens heb ik ideeen om zelf shirts te gaan bedrukken.
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als het maar mooi is en lekker zit, toch? :)

    Ik heb oa. kleding van Forecast, Diesel, Levi's, Replay, Pepe jeans. Voor de rest veel Bijenkorf/Mexx.
     
  20. driver3

    driver3 xbox owned

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    tommy hilfiger en g-star dat zijn lekkere merken
     

Deel Deze Pagina