1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Kleding] Favoriete merk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 15 jan 2005.


  1. Ja dat is idd altijd handig. Ik teken er altijd dingen op nog veel vetter :cool:.
     
  2. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Billabong, O.G.Gear, Vans, Element, Globe, Ecko

    ik noem maar wa
     
  3. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag meestal Tommy Hilfiger.
     
  4. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog een ( betaalbare ) evisu zaak? of voor g-star of chasin ofzo.... we hebben hier wel een zaak, www.score.nl maar die heeft onwijs weinig kleren en geen enkele evisu zaak in heel Zoetermeer :'-(

    Vroeger droeg ik weles karl kani shirts of southpole, nu alleen maar zulke broeken aangezien ze wijd zijn en lekker zitten, maar het is jammer dat die broeken ook 60/70 euro per stuk zijn. Gstar broeken rond de 90/100 euro en evisu broeken komen weleens tot de 280 euro...pff
     
  5. t-dog

    t-dog BLEEH

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dickies karl kani overzeas...
     
  6. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik draag eigenlijk maar heel weinig verschillende merken. ik draag heel veel Scotch en Soda en Twinlife. Vooral Twinlife zit heel lekker. Als broeken heb ik veel Duncan Jeans.
     
  7. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wat lekker zit:)...G-star, Energie, Diesel en *ff kijke* SJ-05 zit wel relaxt:)
     
  8. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    LONSDALE london, Nike, G-star, en Silver Creek
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  9. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmms ik draag een beetje van alles, zowel beetje duurdere merken, als de goedkopere. maar wat ik ook vaak doe is kleding zelf een beetje designen. van oude kleding die in niet meer zo goed pas, dan koop ik gewoon een single color long sleeve, en dan knip ik mijn andere kleding aan goerden, dat naai ik weer op die longsleeve en zo komt er meestal wel wat vets uit. :), ook deed ik een jaartje geleden nog welleens zelf broeken bleken etc... maar een egt chill merk iks toch wel Groovers, zeer onbekend maar super gaaf.
     
  10. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen merkkleding, op schoenen na dan. 'k Vind €100 of meer een beetje erg veel voor een broek die je over een jaar niet meer past... :{

    Goedkopere kleding ziet er na een jaar dan ook minder uit, maar dat geeft niet, want dan is het toch te klein :+
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, d'r zijn ook mensen die uitgegroeid zijn bijvoorbeeld. ;)
    Heb zelf diverse broeken in de kasten hangen die ik al bijna 4 jaar heb.

    [Mental note]Ruim je kast eens op...[/Mental note]
     
  12. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Replay, G-Star, Scotch & Soda, een broek van Tommy Hilfiger. Niet om te patsen maar deze kleren vind ik mooi en fijn om te dragen.
     
  13. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik, heb het dan ook over mijzelf ;). Neemt niet weg dat het merendeel van de XBWers nog niet uitgegroeid is, lijkt me.
     
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    maar als je toc hal uitgegroid ben... als ik dan kan het best wel hoor :).... 100€ voor een broek valt nog best mee :eek:...
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk pas naar de prijs kijk als ik iets lekker vind zitten. En dan nog doet het me weinig.
    Heb shirts liggen van amper €10,-. Maar ook trainings jasjes van dik €190,-.

    True, true.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb geen favo merk. Ik hoef ook niet per shirts met replay, ralph lauren of das kleine krokodil (lacoste ofzo) erop :)
    Ben ook nog ouders afhankelijk als het gaat om kleding, dus dure kleding zit er voor mij niet in.
    100 euro voor een broek vind ik erg veel, 70 vind ik al veel.
    Trainingsjasjes van dik 190 :|
    Als ik later op mezelf woon, niet meer afhankelijk van mn ouders ben (hmm, lijkt me zo heerlijk), dan kan het best zijn dat ik wat verander qua kleding, maar overdreven duur spul om een naampje hoeft voor mij niet.
     
  17. gamer/rick

    gamer/rick Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Lonsdale, PitBull, Hooligan ofzo _O_
     
  18. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Arrow, Brixon, Matinique, voor de overhemden/shirts; G-star en onbekende vage merken voor broeken. Schoenen...maakt echt niks uit.
     
  19. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    100 euro is mij / mijn moeder ook teveel, 70 ook. ik doe meestal gewoon 50/50 met dure kleren :)

    Lacoste is te duur gewoon, een kale polo met dat logo'tje al 70 euro
     
  20. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij is het toch wel meeste van Diesel, G-star, Replay, Lacoste, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en soms eens een wat duurder merk als Hugo Boss ofzo.....

    Waarom koop ik het, omdat het gewoon lekker zit en het is gewoon normale kleding vind ik. en het ziet er ook leuk uit!
     

Deel Deze Pagina