1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Kleding] Favoriete merk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 15 jan 2005.

1. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Lacoste is idd belachelijk duur. Maar ik draag Replay enz omdat mn broer in een jeanszaak werkt en hij die kleren draagt. Zo ben ik er op gekomen en krijg ik ook nog is 30 a 40% familiekorting!8)

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gsus, Replay, G-Star, Timberland(chillste schoenen ooit!!)Puma(Casual schoenen!)

3. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Replay, G-star, Gsus, Guru, La Coste en Tommy Hillfiger

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik koop altijd mijn kleren bij de Garage ... die zit hier in zeist. Ik weet alleen niet of er nog meer filialen zijn in Nederland ...

Maar daar koop ik altijd G-Star shirts en broeken ... meestal Nudie Jeans, ze zijn mooi en zitten chill !

_0/

5. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bij Nova Zembla (in Veenendaal)of bij de score of bij de Duetz

6. Dj Demonic

Dj Demonic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voornamelijk "Enzyme Infected Wear" www.sector-1.com voor meer info
    en cars broeken, heb net voor het eerst een diesel broek gekocht... zit wel lekker voor die honderdzestig fucking euro... . :eek: en natuurlijk altijd nike air maxies he _O_

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Die maken idd vette kleren!

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind G-star egt vet rlxte broeken, zitten lekker en zijn mooi!! vooral de elwood concept is vet (heb en 3 ofzo) en voor shirts enzo is replay wel vet, want ik vind ralph lauren en die shit egt veelste duur. ik heb vooral g-star omdat ze hier in het dorp een vet rlxte winkel hebben die het vet veel verkopen. ook vind ik gsus klote zitten, bij een aantal is het wel vet maar bij heel veel staat het vet nichterig. van schoenen vind ik diesel egt de gekste, maar ook puma en allstars zijn rlx!!!

9. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    south pole, losangeles, sancezz, en binne kort misschien ook nog karl kani (ben gewoon blank hoor maar zijn wel dope kleren en ik zeg nou niet dat ieder een die karl kani draagt blanken haat jah) heb schoenen van phat farm. ben een behoorlijke fopneger fakenigger hoe je het ook wil noemen. ik draag het omdat het lekker zit en tsja die merken hebben gewoon dope kleren

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij die kleren lkkr vind zitten, waarom zou je dan een fakenigger, zijn, alleen als je je gedraagt als een nigger snappie.

11. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe poging tot een echte dope fake nigger te zijn maar ik ben een te blij en druk persoon er voor, maar tog ik word fake nigger genoemt door mensen dushet zal wel

12. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey ik ook
    en er zitnog een filiaal in nijkerk gloof ik
    open 32 (ook in zeist) haal ik ook meestal wat (lopen lekkere wijfies;)...)

13. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik heb haast alleen maar shirts en broeken enz. van Replay, G-star, Diesel, Gsus maar ook wel van Ralph lauren, Tommy hilfiger en Lacoste

14. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal het bij extreem 21 is wel een goeie winkel (R'dam)

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    GSUS, DEPT, Mexx, Dolce&Gabbana, Christian Dior, Hugo Boss, WE, Nudie, af en toe Replay, Diesel, G-star.

16. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bestel me truien/t-shirts uit de large (blad met bandkleding). broek-> overzeas, schoenen -> skateschoenen natuurlijk (lekker los zitten is het best).

al me kleren zijn zwart (misschien heb je dan ongeveer een idee wat mijn kleding stijl is).

17. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie Slipknot op je avatar staan...dus ik weet het denk ik wel :)

18. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook vlak ernaast bij USA sport store gaan...is ook aardige zaak

19. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt merk mensen echt fucking nep. ik draag alles, van duur tot heel goedkoop, als iets mooi is dan wil ik het. mensen die dingen voor het merkje kopen vind ik behoorlijk nep.

20. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben een vaste boss orange klant, maar draag ook andere kleding. wel koop ik bijna alleen maar 'dure' merkkleding, waarvan het merkje niet of nauwelijks zichtbaar is. ik heb gewoon een dure smaak, maar kan het me ook veroorloven.
    als er iets is waar ik een hekel aan heb is het kleding waar onwijs groot het merk opstaat. dat koop je alleen maar als je denkt dat het stoer is als iedereen weet welk merk je draagt...

Deel Deze Pagina