[Kleding] Favoriete merk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 15 jan 2005.

1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    truien: gsus, g-star raw,
    broeken: gsus, g-star, diesel, replay
    schoenen: puma, adidas (good year)
    t-shirts: gsus. g-star, diesel, D.E.P.T

2. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin carhart wel chill, maar ik draag niets omdat het en merk is. Ik chill em ook in kleren van de h&m of zeeman.

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Trui en t-shirts: van alles. Varierend van sprite shirts(old school gaming stuff enzo) tot truien van hooligan en neophyte. Heb ook nog wat van freshcotton, omdat ik die designs wel hip vind. (scotch and soda dus)

Broek: géén overzeas. Wat een crap broeken zijn dat, baggy is tof, maar die broeken zijn van cheap ass kwaliteit, en kennen bovendien geen enkel model. En ja, duurdere baggy broeken vormen zich weldegelijk naar jou model. Een paar levis 501's, verder wat goedekope wranglers die op zich wel lekker zitten.

Schoenen: een paar kisten, en anders gewoon sportschoenen. Nu nike air max, wil binnenkort nog even kijken voor wat leuke import nike sneakers of van die Adidas Anniversary editions.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    broek: g-star-pepe jeans levi`s
    trui en t-shirts: maakt me totaal niet uit
    schoenen: addidas of puma.

kleine edit:ben totaal geen merk man.Maar voor broeken en schoenen ontkom ik er eigenlijk niet aan (beetje vervelende lichaams bouw)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Gstar was leuk in het begin, maar het is een saai merk geworden. Wat het eigenlijk al was. Keer op keer kom ik shirts tegen met precies dezelfde opdruk maar dan in een ander kleurtje, en broeken waar ook wel eens een nieuwe ontwerper voor aangenomen mag worden.
    Binnenkort ga ik Vans halen. Coole schoenen waar je niet veel mensen is zult zien:

Heerlijk.

6. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    net nieuwe bikkembergs schoenen _O_
    zal plaatje nog ff zoeken

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat alle MAW filialen het merk nu verkopen. Nu loopt iedereen erin rond.
    Gebeurt laatste tijd erg veel met leuke merkkleding.
    Probeer wat meer te zoeken naar underground merken.
    Veel origineler!

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet ook eens wat nieuwe broeken hebben. Large heeft wel wat leuke shirts, dus dat komt wel goed. :)
    Enige soort skatebroeken die ik hier in de buurt kon vinden waren overseaz en die zijn al 70 euro. :mad:

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja overseaz is wel vet maar wel duur soms ja. En in de Large hebben ze gewoon de vetste shirts. Van b.v: Het is geel en je kunt er op staan... een kuiken. Je hebt echt vet veel van die shirts, en gewoon shirts van je favoriete groep/artiests.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waar zijn Air Force Ones in Nederland te koop:+ Ik wil eigenlijk nu wel weer een nieuw paar schoenen, en die nikes en dan wit op wit lijkt me wel wat. Alleen weet ik dus niet of ze die uberhaubt in Nederland verkopen/verkoopten. O-) Gewoon bij de Footlocker oid?

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
  12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja dat valt idd ook tot de megelijkheden. Nikes vallen meestal klein als ik me niet vergis toch? Is dat hier ook het geval? Dat is namelijk wel een probleem, want als ik straks te kleine schoenen heb dan is het gewoon pure geldverspilling geweest. En het is ook zo dat ik eigenlijk gewoon liever de schoenen irl aan probeer zodat ik kan merken of ze lekker zitten :)

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Dan stuur je ze toch terug. Of je gaat ff een paar passen hier en kijkt dan ff naar de maat.

14. Nick666

Nick666 Punks not deAd!

Leuk Bevonden:
    0
    fuck merk! vooral die g-sus enzo, das egt gore shit. fuck het merk, als er een band opstaat of et zit lekker dan is et chill!!!

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net nieuwe K-Swiss. Helemaal wit. Die lopen ook redelijk lekker en zijn mooi. Maar ik vind G-Sus ook niks. Echt lelijk en G-Star houd ik ook niet van. M'n vriend draagt het allebei. Die loopt dus dik voor aap. 8)

16. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen zijn eigen stijl dude.

*Graaft helpen op van opa's trouwkostuum. :cool:

17. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Oh, een merk is slecht, maar er moet wel een band op staan? Wees dan consequent en draag no-brand shirts van de zeeman.

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij G-Star voor broeken, Pall Mall voor truien enzo en Puma's voor m'n schoenen. Voor de rest niks bijzonders, ik heb het alleen niet echt op G-sus, Evisu enzo...

Edit/'Overall' toch Pall Mall favoriet...

Laatst bewerkt: 28 mrt 2005
  19. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Broeken: Dickies, Quicksilver
    Shirts: Vans, Quicksilver, Billabong
    Schoenen: Vans, Quicksilver

Ben een Quicksilver fan!

20. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag allerlei merken:
    Replay, Nudie Jeans, Teenage Millionaire, Hillfiger, Armani, Diesel, Energie, G-Star, Jack Jones, af en toe ook H&M (onder een vestje ofzo)

Broeken vind ik vooral Replay lekker zitten, heb ook nog een heel aparte broek van Energie, en een paar van G-star.

Ik ben de laatste tijd vooral op zoek naar veel kleuren en orginele prints. ik vind het totaal niet mooi om een shirt aan te hebben die heel wijd zit.

Deel Deze Pagina