1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Kleding] Favoriete merk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 15 jan 2005.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    draag niet zozeer merk kleding,, heb wel betere dingen waar ik me geld aan uitgeef..

    alleen schoenen mogen voor mij best wat duurder.. K-Swiss, Puma, All stars, dat soort merken..

    voor shirts, die haal ik bij een winkeltje bij ons in de stad, So What,, hebben erg leuke kleren,, heb er laatst een shirt van "barbie is a SLut" gezien, alleen geen geld voor op het moment... broeken koop ik gewoon bij Scapino ofzow :p niet te duur, en ze zitten heerlijk.. ga maybe binnenkort een duurdere broek kopen voor dr bij ofzo,,,
     
  2. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Broeken: Southpole,Kani,Replay,(Cars)
    Schoenen: K-swiss,Puma,Nike
    Shirts: Heel veel verschillende merken
     
  3. payne007

    payne007 Guest

    tommy hilfinger en riverwoods :)
     
  4. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    waarmee doe je dat dan?
    ik heb al wel transfers, nu nog n nieuwe printer, en dan kan ik lekker zelf zooi erop zetten:)
     
  5. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Broeken: Liefste replay. Gstar en Diesel kunnen ook. (Boss&Versace in mindere mate)

    Shirts & Overhemden & En andere dingen die mijn goddelijke bovenlijf bedekken: Replay, Diesel, Gstar, Gsus, Boss, Pall Mall

    Ik vind geld geen item. Ik koop alleen kleren die ik echt mooi vind en die niet na 1 wasbeurt aan alle kanten vervormen of waar alle stiksels je langzaam in de steek laten. Als ik me er kut in voel trek ik het toch niet meer aan.

    Voor mij compleet not done: La coste, Hillfiger en Ralph Lauren. Echt merken die voor mij het compleet verkeerde uitstralen.

    Boxers: Een hele verzameling Bjorn Borg in alle kleuren van de regenboog. Inclusief een oranje om de blits te maken op koninginnedag. Deze boxers zijn echt goed!!
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  6. screwface

    screwface Madden Master

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    uuhh ik heb vooral kleding van replay

    broeken: g-star, replay, nudie jeans, pepe jeans, diesel
    shirts: replay, diesel, g-star, gsus, bikkembergs, ralph lauren polo's, gant, wat rugbyreplica's :p en wat chasin'
    patta's: vooral puma's, diesel, prada's voor onder mijn nette pak
    mijn kostuum is van armani (nodig voor school O-) )
     
  7. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    ouwe kleren, heb ik tenminste nog geld over voor gamez, bier en dope, en donuts natuurlijk. 8)
     
  8. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ik draag:
    broeken: Karl kani, southpole, cars, we
    truien: van alles
    T-shirts: southpole, nike
    Schoenen: nike liefst air max
     
  9. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik heb er per ongeluk 2 geplaatst
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  10. Orpheus Nl

    Orpheus Nl Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    schoenen: dc, vans
    broeken: STUKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    de rest bestel ik meestal uit de large
     
  11. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik me nou afvraag bij die mensen die Burberry, Prada, Gucci en D&G etc. dragen: is het nou echt, ik bedoel; is het geen namaak-zooi. Ik heb namelijk het idee dat de 90% nep is.

    Ben toevallig vandaag in Amsterdam geweest om wat kleding te kopen, en kwam bij Senza terecht (ik weet niet of iemand deze winkel kent, maar hier verkopen ze al die dure merken dus...). Als je een simpel Burberry of D&G shirt pakt, kost het al gauw €200,-. Kan me moeilijk voorstellen dat je ff een paar shirts koopt 8).

    En dan half Nederland die met een petje van Louis Vuitton of Gucci loopt |:-.

    Niet dat ik die merken niet mooi vind, maar ik zou het niet zo snel kopen...

    Ik draag meestal broeken van Replay, zitten me gewoon lekker, en zijn mooi.
    Qua shirts draag ik G-star, Replay, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren. Ik heb ook een paar shirts van G-sus, maar die koop ik nooit meer... (het zwarte shirt is al grijs en de rest zit voor geen meter).
    Schoenen: Timberland, Nike en Puma.
     
  12. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet nep die shirtjes van die merken, hetgene waar voor je betaald is het logootje wat erop zit. Omdat het merk zichzelf exclusief noemt vinden zij het nodig om een Zeeman shirtje te kopen van 10 eurie (Ik zeg maar wat) en er een logo op te drukken en die vele malen duurder te maken.
     
  13. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Da's niet zo hoor... denk ik.

    Wat het vooral duur maakt is idd de exclusiviteit. Die exclusiviteit hebben ze te danken aan de prijs, waardoor weinig mensen er in lopen...

    Er zit gewoon een verschrikkelijk duur team met creatieve mensen achter.
    De kwaliteit is echt wel goed, ze gebruiken niet zomaar een shirt...
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk is de kwaliteit vaak wel goed, maar je betaalt dus echt wel voor zo'n trutlogo hoor.

    Ikzelf koop graag alleen de duurste merken, en dan het liefst met een zo groot mogelijk logo en deze moet aan de voor- en achterkant zichtbaar zijn. Kan iedereen mooi zien wat ik heb. Whoohoo!
     
  15. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Broeken : draagk meestal Diesel, replay,JC.rags.,en laatst nog paar levis broeken gekocht...

    Shirts/truien/vesten: replay,diesel,Doramafi, Hugo Boss.

    schoenen : nike's, afgelopen week Bikkembergs gekocht, zitten zker fijn
     
  16. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Paul Frank, Penguin, Tommy Hilfiger, Abercrombie, Forecast (aleen broeken), Converse Schoenen Laat de meeste kleren mijn vader halen als ie op bussines trip is in Californie bij de Urban Outfitters. Stelling: Is een jongen die met roze loopt homo? Ikzelf vind van niet eigenlijk, vind het zelfverzekerd en als je het mooi vind ja, vind je het mooi.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Wat denk je nu zelf, dat een winkel in de P.C. Hoofdstraat nep- of namaakspul verkoopt? Winkels die nepspul verkopen worden er heel snel uitgeplukt door de consument en mogen binnen de kortste keren hun toko sluiten.

    Heb zelf geen favoriet merk alhoewel ik bepaalde kleding van Stone Island, Prada, CP Company, D&G, Aquascutum, Hackett en Lacoste toch wel heel erg mooi vind. Maar ik kan net zo goed iets van Umbro of Le Coq Sportif kopen. Het is ook vaak een kwestie van een tijdje wachten en kleding in de uitverkoop halen. Zo heb ik eind december 2004 nog een vest van Lacoste gehaald voor 120 euro en een trui van D&G voor eveneens 120 euro.

    Ben alleen niet tevreden over m'n Lacoste schoenen, aangezien de zool al los begint te laten. :mad:

    Dat worden Reebok Classics de volgende keer.
     
  18. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Lacoste moet je ook voor de polo's kopen, niet voor de schoenen ;).
     
  19. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
  20. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich vind ik van niet, als je een leuk roze t-shirt ( wel met leuke opdruk)heb waarom niet, maar wat ik wel verschrikkelijk vind zijn roze Polo's.
    dat vind ik echt ultiem kakker patserij,
    en als je leest waar ik vandaan kom snap je wel dat ik die gatsen vaak tegenkom :+
     

Deel Deze Pagina