1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

knapste vrouw van holland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boessie3, 19 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    valt dus wel mee hoe dik zij is!

2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0

HIER IS VALERIE zwikker niet verkeerd!:9

3. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    bridget maasland:+ [​IMG]

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, mevrouw Verbaan is niet verkeerd.

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Georgina Verbaan :confused: En dan noemen ze Sylvie Meis dom. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zij ooit is verkozen tot mooiste vrouw van Nederland. |:-

Sylvie Meis en Valerie Zwikker staan in deze thread op eenzame hoogte.

6. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Zij is verre familie van mij. :D

Mijn tante heet oorspronkelijk van den Assem en zij is haar nichtje. :D

7. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Sascha de Boer :)

8. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Bridget vind ik nou echt een van de minst aantrekkelijke vrouwen van Nederland, geef mij inderdaad dan maar Fabienne...
    Ik ben nog steeds vrij tevreden over mijn eigen spiegelbeeld, en dan ditmaal gaarne geen reactie met in vette letters vrouw, aangezien ik tot het vrouwelijke geslacht hoort.

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Goh das tog wel raar dat jij als vrouw tevreden bent over je lichaam, er zijn heeeeel veeel vrouwen die dat niet zijn, be proud of yourself girl....

En bridget vind ik tog wel een aantrekkelijke vrouw opzicht, ze heeft ook haar mindere dagen maar die neem ik dan maar op de koop toe...

10. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    neem dan ff een foto van je spiegelbeeld8) :D :9

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Georgina Verbaan ook wel lekker ze heeft alleen van die mierentietjes.

12. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0

idd mierentietjes moet groter vind ik persoonlijk.[​IMG]

13. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Verbaan heeft een verschrikkelijk lelijke mond... Echt een afknapper... die Sylvie Meis kende ik eigenlijk helemaal nie, maar ze is niet verkeerd!

14. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het is?? ik let er gewoon niet teveel meer op, op het moment dat je dat als vrouw gaat doen word je helemaal gek!!!
    Ik heb het ook gehad vroeger enzo, ga je jezelf afmeten aan die supermodellen en supersterren, kijk liever naar je buurmeisje! Maar ach, ik heb nu al twee jaar een vriend die me nog steeds elke dag tig keer verteld dat ik er goed uitzie, en daarnaast zie ook ik die mannenhoofden draaien als ik langskom. .:+

Ik ben niet arrogant ofzow, maar kijk, ik schaam me gewoon niet constant voor mezelf, ik ben niet de knapste van nederland, en dat hoef ik ook niet te zijn en dat compenseer ik dan met een geweldig karakter... :p Want het karakter daar draait het uiteindelijk om...
    Ik heb het idee dat de meesten vrouwen op zich eigenlijk niet zo heel onzeker zijn over hun lichamen, bij al die onderzoeken komt vaak naar voren dat 90% van de vrouwen ofzo iets aan haarzelf zou willen veranderen, natuurlijk ik zou best langere benen, dikker haar en sterkere nagels willen en die littekens weg willen laten halen, maar dat betekent niet dan ik zonder ongelukkig ben.

Maar goed jullie maken het er natuurlijk ook niet beter op voor de vrouwen met dit soort topics en ideen, alhoewel ik moet zeggen dat een groot aantal reacties mij erg meevalt, ik denk dat de mensen met de slechtste reacties allemaal op de green mile rondwandelen.

En die foto's van jullie die zijn hoogstwaarschijnlijk zo sterk gemanipuleerd dat je die vrouwen in het echt most likely voorbijstampt zonder ze een blik waardig te keuren.

15. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    :+ Dat valt nog wel mee hoor.....

En hiermee ben ik het helemaal eens, als je die programma's ziet denk je zozo. En als ze een keer met de camera gewoon dagelijks (wat niet de bedoeling was) langskomen denk je ook van :{ "Wat een poederdoos al niet kan doen"

16. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    pff. we hebben d'r wel een zwaar intelligente vrouw blij, + voor het forum!, maarja als je uit Nunspeet komt moet dat ook wel, ik bedoel als ik zeg "The Joy" dan weten we genoeg:D

maarre was het wel met je eens, ik zag ergens het woord fabienne voorbij komen, die verkoos ik ook altijd boven bridget, maarja ik zal de reden maar niet geven, maar de postbus is d'r niks bij...

17. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ach die bridget heeft echt een paarden bek.
    Met uistekende tanden,:D

18. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad...8)

8)

Mijn beste vriendin heeft ooit eens een handtekening aan Bridget gevraagd, en daar kwam een nogal uhm... arrogant verwoord antwoord op terug, dat kan mijn beeld gekleurd hebben, maar ik vind 'r gewoon niet sympathiek overkomen.
    Net zoals Bassie (van Bassie & Adriaan natuurlijk) die ik ooit eens een geestelijk gehandicapt meisje een handtekening heb zien weigeren.

19. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    katja en sylvie denk ik z'n beetje

20. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ach die sylvie...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.