1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koefnoen 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 4 mrt 2006.

1. mars15

mars15 Guest

Ik heb niet gekeken gister om 12 uur de herhaling kijken

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    De reclame, Hitlerdrop, echt geniaal om te zien. En een telefoongesprek met Henk Westbroek (Hééééy Aaaalbeeeeert) en Gemeenteraads Idols.

3. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    I heb ook wat gehoord over dat deze keer met Boulevard de draak werd gestoken, moet hem zelf nog kijken, zal ik dadelijk maar eens een keer doen.

4. mars15

mars15 Guest

staat nu online zeker kijken jongens

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de aflevering van deze watminder, maar nog steeds erg goed. Vooral de Mondiaan Code was leuk. DonKey = De Heer met de Sleutel:+ . Briljant!

6. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook gezien dit keer, maar vond er niet echt veel aan.
    ik heb betere afleveringen van koefnoen gezien.

7. mars15

mars15 Guest

deze was kut ja

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    afgelopen zaterdag was echt klote

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    het lag dus iig niet aan mijn smaak:)

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Minder maar briliant :cool: Op de Huishoudbeurs was lachen en de Mondriaan Code _O_

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het komt gewoon dat het minder lijkt, omdat de afleveringen daarvoor echte klassiekers waren.

12. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die lingo was goed van een van de laatste afleveringen.
    Voor limbo`s (Limburgers) was de allerbeste met Vloai(Vlaai) en Mstrg (Maastricht)
    Verder van dat ze naar beurs gingen was egt goed oerhollands na gemaakt.

13. mars15

mars15 Guest

Koefnoen 'On Ice'
    Koefnoen is terug, vanaf komende zaterdag (9 september) brengt de AVRO op Nederland 1 weer een nieuw seizoen van Koefnoen vanaf 21.30 uur. In de eerste aflevering van de nieuwe serie gaat Chris Zegers op survival met de NS, er meldt zich een opvolger voor de Crocodile Hunter. En met een scheef oog op de kijkcijfers begeeft ook Koefnoen zich On Ice.

Paul Groot, Owen Schumacher, Marjan Luif, Plien & Bianca, Eric van Muiswinkel, Jack Wouterse, Eric van Sauers en Jeremy Baker zijn de komende weken in de meest uiteenlopende fragmenten terug te zien.

Zo komen de dieren van Artis op functioneringsgesprek, zorgt De Rijdende Rechter voor gerechtigheid en Plien & Bianca poetsen lekker door als Tinny en Marja van het programma 'Hoe Schoon is jouw Huis?' Joris en Monique zijn ook dit seizoen weer aanwezig. Koefnoen presenteert ook de nieuwe serie van Talpa: Poolse Vrouwen.

Deel Deze Pagina