1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    posten

    Tonny Bruin Slot? Tony Bruin Grot?

    het is Tonny Bruins Slot....

    verder is je conclusie in de goede richting. het zijn waterdragers, elk team heeft ze nodig, maar teveel gaat ten koste van het niveau........ik zie feyenoord al met 11 keer Gyan het veld op gaan...haha


    en jaja ik weet het EDIT ipv nieuwe posts....excusezzz
     
  2. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je de spijker op zijn kop slaat.
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat is et em juist, Ajax heeft goede spelers nodig in de basis en geen degelijke want dat is het probleem nu.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm beetje opvallend dat ook de coach van Valencia is ontslagen he??!!! Koeman wordt al een poosje met deze club gelinkt.


    Ajax is gewoon stom bezig geweest, ze hadden san marco nooit moeten laten vertrekken!!! Ik zou nu blind proberen en daarna mischien booy van utrecht?? Of Huub Stevens.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Huub Stevens. Ja! Dat lijkt me wel een goede.:9
     
  6. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dat Koeman zelf is weggegaan... Valt me sowieso op: de trainer heeft het altijd gedaan, vooral bij Ajax. In plaats van dat die luie flikkers (want die zijn er in overvloed daar) eens zelf wat gaan uitvoeren ipv steeds maar weer commentaar te leveren op de trainer (Koeman dus in dit geval). Dit is niet alleen bij Ajax het geval - natuurlijk. Het gebeurd bij meer clubs die spelers in de gelederen hebben die zichzelf overschatten...
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ajax moet gewoon op een paar bikkels in het team hebben. (Bergdölmo, Pasanen) Van die ijzervreters. PSV heeft er een in de vorm van Alex. En een trainer die de spelers flink wat discipline bijbrengt, zoals Huub Stevens.
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf geen fan van ajax maar ben het wel met je eens. het zijn idd een hoop bij elkaar geraapte eigendunkers, dus ik snap wel dat KOeman weg is. Gefeliciteerd met je 100e post
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig dit;

    Don Juan komt uit Nieuwegein
    Defanatic komt uit Waddinxveen

    Gun je je favorieten uit de regio aan een topclub of wil je Ajax opzadelen met prutsers?
     
  10. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat co'tje adriaanse komt dat is een trainer met karakter,
    maar helaas denk ik dat hij niet komt omdat ie zo zijn principes heeft.
    want hij is al is ontslagen en ik denk dat co nu zegt : toen was ik niet goed genoeg, nu wil ik jullie niet. maar had liever gezien dat koeman dit seizoen nog afgemaakt had maar dat is dus niet zo.. we zullen zien wat de toekomst ons brengt...
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Waddinxveen ligt tussen Rotterdam en den Haag (bij gouda) en volgens mij komen zowel Ron Jans als Foeke Booy niet uit die buurt dus voor mij gaat die vlieger niet op. En San Marco tja als ik die bij het nederlands elftal bezig ben ik eigenlijk wel blij dat die niet bij het 2e zit nu want damn wat een gekut is dat zeg. Elke wedstrijd vraag ik me weer af wanneer we nou een goede wedstrijd van onze oranje helden mogen zien maar goed das een andere questie.
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind San Marco er eigenlijk niet veel van bakken. Ik vind Oranje geen reet meer aan om te zien. En de spelers die hij opriep. Denneboom, v.d Bergh, Zoetebier. Goeie spelers hoor, maar er zijn betere alternatieven, die hij zelf negeert. (Bijv. Van der Meyde, Zenden, Westerveld). En hoe haalt hij het in zijn hoofd om Davids niet te selecteren. Hèt boegbeeld van Oranje.:mad:

    Maarja deze thread gaat niet over San Marco...
    Ik keek net Studio Sport. Wesley Sneijder zag er chagerijnig uit zeg.:mad:
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Foeke Booy heeft bij utrecht wel degelijk bewezen dat hij er iets van bakt. Volgens mij heeft hij drie keer achter elkaar in de amstelcup finale gestaan. Tuurlijk is hij niet de meest ervaren coach maar ze kunnen het wellicht proberen. Hij heeft meer bereikt dan Ten Cate.
     
  14. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Oy, ik heb niet veel verstand van voetbal. Ajax, Feyenoord boeit me vrij weinig. Maar is het niet een beetje de schuld van de spelers?
    Alle schuld op Koeman schuiven lijkt me wel een beetje overdreven. Zo van Koeman is de badguy. Als ze ECHT zo'n goede ploeg waren hadden ze wel wat meer gewonnen.
     
  15. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja over zoiets kun je lang discussieren, maar naar mijn mening ligt de schuld aan beide kanten.
    Spelers als van der Vaart en Sneijder krijgen ook al zo'n "Kluivert" houding: "Ik heb het al gemaakt". Ze zijn nog te lui om achter een bal aan te rennen.
    Logisch dat Koeman zich stoort aan zo'n gedrag en de de kloof tussen spelers en trainer steeds groter wordt, en dit uit zich in het hele spel. Dat hij door de ajax supporters uitgefloten wordt vind ik gewoon triest, maar ja, iedere voetbalclub heeft onder haar supporters een aantal rotte appels (het grootste deel).

    Dan kijk ik liever naar een Dirk Kuijt, die misschien niet de beste techniek heeft, maar die iedere wedstrijd tot het uiterste gaat.

    ps. Ik ben ook geen feyenoord fan, het liefst kijk ik naar buitenlands voetbal.
     
  16. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is misschien wel het laatste wat booy wil doen, naar ajax gaan. Het ligt ook voor utrecht supporters veel te gevoelig...

    +

    Hij heeft niet zo lang geleden bijgetekend voor een paar jaar... _0/
     
  17. Caps13

    Caps13 Guest

    whahah ''''Walking in the somers wonderland''', zeker één keer gescoord. :D:D
     
  18. Caps13

    Caps13 Guest

    kijk, hij snapt het _O_
     
  19. Caps13

    Caps13 Guest

    En jij snapt er weer zeer weinig van. Je moet geen medelijden hebben met trainers van topploegen. Zij verdienen tonnen per jaar. En ja, als je dan een slecht seizoen draait, kan je gewoon vertrekken. En dit is natuurlijk niet alleen bij Ajax maar bij elke ploeg. En wat jij vergeet is dat koeman ZELF ontslag heeft genomen. Hij heeft de eer aan zichzelf gehouden

    _O_ CO _O_
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Hij heeft er dit seizoen al 2 inliggen hoor!!! :D

    @ caps. Je kan ook gewoon ff de edit knop gebruiken in plaats van drie keer te posten!!!
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2005

Deel Deze Pagina