1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    co komt nooit naar a'dam (zeg nooit nooit eh), ten cate zou een stap terug moeten doen (ja van assistent trainer bij Barca naar hoofdtrainer bij Ajax is een flinke stap terug). let op neeskens; zonder club/goede trainer/discipline...

    @Caps: je denkt goed; het is en blijft de taak van de trainer om een band met zijn groep spelers te houden. veel clubs hebben van die verwende pestventjes die op hun 20e over het paard gesmeten worden. het is altijd de taak van de coach om de spelers in't gareel te houden. Koeman is geen autoritair iemand (uitstraling van een poffertje) en de groep die op dit moment in a'dam zit heeft dat wel nodig.

    als de coach en de spelers geen werkbare situatie meer hebben, is het altijd de coach die mag opzouten. je gaat geen nieuwe selectie samenstellen om je coach te behouden.
    alhoewel ik wel vond dat de kritiek op Koeman overdreven is, je zal zien dat hij bij een andere club wel wat meer suc6 zal hebben..
     
  2. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    En als jij niet zo vluchtig had gelezen had je de eerste zin misschien kunnen onthouden ("Het is dat Koeman zelf is weggegaan..."). De trainers verdienen tonnen per jaar, maar de spelers zijn een stelletje armoedzaaiers bij elkaar? Kom nou, ik denk eerder dat jij degene bent die er hier maar bar weinig van snapt. De trainer kan alleen het voorwerk doen, en een beetje sturen in de wedstrijd. Waar je waarschijnlijk óók nog overheen hebt gelezen is de zin: "En dit is natuurlijk niet alleen bij Ajax maar bij elke ploeg". Of je wilt graag mijn zin nogmaals bevestigen ("En dit is natuurlijk niet alleen bij Ajax maar bij elke ploeg").
     
  3. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg, het ging niet alleen om de Jong, volgens mij is het niet regelementair om een mannetje of 8 te wisselen in 1 wedstrijd...
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej weer een nieuwtje: Ajax is bezig Martin Jol (nu trainer van Tottenham Hotspur) te contracteren. Hij heeft te kennen gegeven dat hij graag een nederlandse topclub wil trainen. Maar hij wil wel het seizoen bij de spurs afmaken.

    Jol is een hele goede trainer maar past hj wel bij Ajax??? Ik vind het meer een Feyenoord coach.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron? Ik wil graag het hele stuk lezen. :9
    Maar gaat Jol dan weg bij Tottenham Hotspur? Zolang zit die daar toch niet :confused:
     
  6. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me haast niet voorstellen dat Jol weggaat bij Spurs..:confused:..Dat is wel een hele stap trug,

    Ik las vanochtend trouwens in AD-Sportwereld dat er een overeenkomstwas met Danny Blind dat als de hoofdcoach tussentijdig zijn contract zou verbreken hij de opvolger zou worden, ik zou niet weten of het waar is maar ik denk niet dat Blind de trainerscapaciteiten heeft voor een grote club als Ajax.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    zeiden we dat ook niet over marco van basten en het nederlands elftal??

    I rest my case........
     
  8. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind jij het van Basten dan zo goed doen?..
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    2-0 tegen tsjechie
    0-0 tegen engeland

    jah ik vind het hem goed doen, beter dan advocaat
     
  10. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 2-0 tegen Tsjechie is geflateerd, kijk wat een kansen die tsjechen kregen en dan die 0-0 tegen engeland had makkelijk 1-0, 2-0 of 3-0 kunnen zijn voor de Engelsen. Ik zeg niet dat van Basten een slechte coach is alleen hij maakt beginnersfouten. De ontdekking van Boulahrouz is echt dope en Castelen doet het ook redelijk goed maar de anderen zijn toch echt een maatje te klein voor Oranje, Mja ik ga nu echt helemaal off-topic..

    Als jij denkt dat Blind een goeie coach is dan heb ik der nix op tegen hoor. Je zal het mij alelen nie horen zeggen.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Volgens mij stond het n de telegraaf van vandaag. Maar ik heb het van www.voetbalzone.nl

    Oke ik weet dat hier heel veel fabeltjes opstaan maar het zou best wel eens kunnen hoor!!!
    Want hij heeft altijd gezegd dat hij een nederlandse topclub wilde coachen!!!
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Er komt ook sowieso geen nieuw coach dit seizoen. Bruin Slot en Ruud Krol maken het seizoen af (in samenwerking met ten Cate of Jol). Mochten Jol en ten Cate beide niet komen dan wordt het Danny Blind. Dit stond in de telegraaf volgens voetbalzone.nl Ik zie Jol wel zitten eigenlijk.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    op www.vi.nl staat dit

     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet echt wat ik hiervan moet vinden. Ik ken Martin Jol eigenlijk niet zo goed. Maar volgens mij heeft hij wel enige ervaring, dus het kan altijd nog goed lopen.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Martin Jol vind ik wel een goeie hoor. Maar ik stem nog altijd voor Huub Stevens:9
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me van Ajax ook wel verstandig om de mening van Johan Cruijff te vragen.
    Betekent niet dat die altijd gelijk heeft, maar bij Barcelona heeft het goed gewerkt.
     
  17. Caps13

    Caps13 Guest

    Nou van Johan Crijff heb ik ook niet zo'n hoge dunk. Hij doet net of hij Jezus is, maar als het er op aankomt weigert hij. Zo ook toen hij werd benaderd voor bondscoach (toen dick was ontslagen). Hij weet allemaal prima hoe het moet, maar zelf gaat hoij ook niet voor de groep staan. En dit wil hij neit omdat hij, als het team onder hem slecht gaat draaien, 'zijn ego wordt aangetast. Johan cruijff --> eerste graad miet
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom zou hij nog? het enige wat z'n status nog kan doen is naar beneden........
     
  19. Caps13

    Caps13 Guest

    Ja dat is net wat ik zo zielig vind :'-( Zo van: nou jongens, ik ben dus Johan cruijff en alles wat ik zeg is waar. Hij zou de geschikte man voor oranje kunnen zijn, maarnee; ''z'n ego/status zou er alleen maar op achter gaan, dus dan doe ik het niet''
    110% anti cruijff _0/
     
  20. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zo'n team kan je ook weinig fout doen. Als is Pieter Post de trainer.

    Rijkaard is per slot van rekening ook gedegradeerd met Sparta.

    garbage in, garbage out.................
     

Deel Deze Pagina